MuscleMeat

K.o Naar squaten.

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik had laatst me benen getraind.

Squaten
Leg ex.
Leg Press
Stand. Calf
etc.

Nu werd ik wakker met een enorme spierpijn in me quads en overal in me benen. Schijten deed zelfs pijn met zitten etc.

Maar het rare is dat ik eerst ook last had van me buik.. en nu niet.

Hoe komt het dat ik nu geen last heb van me buik..

En is het goed als ik 2 dagen kapot veel spierpijn heb in me benen ?

alvast bedankt.

Lijkt me dat je gewoon je eerste GOEDE benentraining heb gehad. Dit is hoe ik me na elke benentraining voel. Heeeeeerlijk..niet te vergelijken met bovenlichaam spierpijn.

"Geen buikpijn", bedoel je spierpijn in je buik?
Misschien omdat je je buik wat minder heb belast tijdens squatten ofzo?:P

Shut up and sq.. naja je begrijpt me wel

ik had een paar weken geen benen getraind, ik dacht dat ik kapot ging de eerste 4 dagen erna.

gotta love the pain!

geniet er maar van, hoe vaker je traint hoe moeilijker het wordt om nog die die gruwelijke spierpijn te hebben

• Topic Starter Topic Starter
@ Tjok: Haha ja spierpijn in de buik.

@ Cyc: Doing it !

@ Loo: Alleen schijten is k*t en lopen. Dus werken..

spierpijn duurt 2 dagen ik werk elke dag.. dan kan ik bijna niet lopen.. Vind het k*t kan hierdoor maar 1keer in de week benen doen.. Of zal ik het gewoon 2x doen en **** it met werk ?

**** it...wat kan jou je werk schelen :P

Maar 2 dagen?

Meestal is de 2 dag na de training het heftigste en begint ie daarna weg te trekken (DOM, oftewel delayed onset muscle soreness). De 3e dag gaat het wel weer en vaak is het bij mij pas bij de 4e dag weg.

is heel normaal. en je buik hersteld sneller dan je benen ;)

Maar 2 dagen?

Meestal is de 2 dag na de training het heftigste en begint ie daarna weg te trekken (DOM, oftewel delayed onset muscle soreness). De 3e dag gaat het wel weer en vaak is het bij mij pas bij de 4e dag weg.
hehe, idd vooral hamstrings duren bij mij lang :S

trappen kunnen na benentraining zalig zijn :evil:

wanneer ging je knock out dan?

pff dat is niks heb een maand geleden bijna 8 dagen met spierpijn gelopen. Zeg niet dat dit goed is, integendeel, had daarvoor 2 weken geen benen kunnen trainen. 2 dagen is dus niks, geen probleem!

• Topic Starter Topic Starter
Maar 2 dagen?

2dagen is het ergst bij mij. En de derde dag kan ik nog steeds niet bukken voor mijn werk. De vierde dag kan ik al weer normaal hurken gheghe.

@ Sanca, =) we hebben een liftje dus trappen zijn altijd makkelijk :p

De eerste keer squaten deze week, en de dagen daarna erge last van mijn hamstrings. Dat trok langzaam weg, en nu alleen nog pijn in mijn bovenbenen. Maar vervelend vind ik het niet, dan vind ik hevige spierpijn in je kuiten vele malen vervelender. Ik liep toen als een mong**l.

ik had een paar weken geen benen getraind, ik dacht dat ik kapot ging de eerste 4 dagen erna.

gotta love the pain!

geniet er maar van, hoe vaker je traint hoe moeilijker het wordt om nog die die gruwelijke spierpijn te hebben

Klopt. Na benen trainen heb ik nog steeds spierpijn maar als ik denk aan men eerste keer squatten, toen kon ik ook een week niet op de pot zitten. :)

Genoeg bewegen met je benen tijdens het werk zoals lopen verminderd de spierpijn. Dus gewoon 2 keer die benen aanpakken, ook zul je straks minder snel de spierpijn voelen.

Ik heb nu ook een erge spierpijn in de benen :)..

Ik zie het als een beloning voor een goede training ... ik woon in een flat op de begane grond.. geen trappen dus!!

Alleen de gym heeft een beetje ellendig veel trappen :S

Als ik iets van de grond moet rapen een paar dagen na mijn benentraining lijkt het alsof ik 80 jaar ben.

Terug
Naar boven