XXL Nutrition

K*tsituatie, wat de volgende keer doen?

Zullen weinigen je nadoen volgens mij.

Zo'n beest als jou valt niemand lastig :D

haha,wie haalt dat in ze'n hoofd ?

Ja als iedereen nu zo dacht had ik het altijd lekker rustig gehad:D
Vaak zat dat mensen je uittesten.
In een auto zien ze ook niet gelijk hoe of wat, dus agressief rijgedrag heb ik ook vaak mee te kampen.

Alleen ik reageer vaak net zo simpel als dat zij doen:)

Gelukkig maak ik nu niet echt gekke dingen mee.
Alleen als er nu wat gebeurd zit ik gelijk vol adrenaline. Hier had ik een jaar of 5 geleden echt geen last van. Sinds de kindjes is dit gekomen (toch een soort onbewuste angst).

Vanaf het eerste moment zorgen dat je elk moment pijlsnel vitale zenuwen kunt raken indien noodzaak. Voor de rest gewoon oplossen door te praten, maar op het moment dat hij bijvoorbeeld een mes trekt geen fractie twijfelen en acute bewusteloosheid bewerkstelligen.

Maar zorg dat je het altijd verbaal oplost zolang er geen bedreiging met wapens aan de orde is.

Goed gehandeld als die een mes had, is enigste redding weg rennen. Ook al ben je nog zo groot als mr Coleman als iemand een mes op zak heeft, weg rennen.

een mes komt bij ronnie niet eens door zijn spieren heen

ben het verder met Jesaja eens, als je dat wijf daarna alsnog niet hebt kunnen regelen fail je gewoon.

Al die helden hier zullen veel moeten betalen als ze eerst slagen.

Ik zou eerst vragen of ze me wilt ppen in ruil dat ik die gast een kopje kleiner maak.

Vind dat je goed hebt gedaan om tussen beide te komen,
de meeste mensen zouden dit volgens mij niet durven en kijken weg of ze niets gezien hebben.

Ook goed dat je kalm bleef en hem probeerde te bedaren.
Mischien had het idd wel fout kunnen gaan, hopen dat je sneller dan hem kan lopen dan?

netjes man respect bter dan de meeste mensen in nl die gewoon blijven kijken

Had t zelfde gedaan, had alleen nog wel wat met dat meisje gefixed.

Je hebt gehandeld zoals de meeste die er uberhaupt wat van durven te zeggen zouden handelen.

Is idd serieus triest hoeveel mensen zich niet durven of willen moeien. Komt ook heel vaak voor bij ongevallen enzo. Doen alsof je neus bloedt en doorstappen maar. :mad:

Je hebt heel goed gehandeld. Wel beetje geluk gehad dat z'n kameraad er tussen is gekomen. En als hij onder invloed was, had je misschien nog 3 keer hard kunnen uithalen als hij agressief bleef doen.

goed gedaan,altijd rustig proberen op te lossen,en als hij uithaals dan weet je wat je te doen staat(i pricipe als hij duwt is al genoeg)

netjes opgelost.. denk dat ik eerder wat agressiever zou terug doen.. als hij zou slaan zou ik ook er vol op in raggen:D

oog om oog tand om tand..

Ja als iedereen nu zo dacht had ik het altijd lekker rustig gehad:D
Vaak zat dat mensen je uittesten.
In een auto zien ze ook niet gelijk hoe of wat, dus agressief rijgedrag heb ik ook vaak mee te kampen.

Alleen ik reageer vaak net zo simpel als dat zij doen:)

Gelukkig maak ik nu niet echt gekke dingen mee.
Alleen als er nu wat gebeurd zit ik gelijk vol adrenaline. Hier had ik een jaar of 5 geleden echt geen last van. Sinds de kindjes is dit gekomen (toch een soort onbewuste angst).

Stap gewoon even uit je bak, doe een side chest, dan heb je nog nooit iemand zo hard zien optrekken :D

onzin.

je mag jezelf verdedigen en dat is ook slaan.

Je mag enkel evenredig geweld gebruiken. Echt een k*twet, komt erop neer dat zolang hij je niet al goed zitten heeft je bijna geen kloten mag terugdoen.

Slaag je terug en hij gaat ko of je breekt zn neus/kaak/whatever, is het al niet evenredig meer, en verlies je de zaak in 99% van de gevallen.

Zelfs al wordt je bedreigd met een mes, tenzij hij al raak gestoken heeft mag je voor de wet geen kloten terugdoen buiten idd afweren. Zo belachelijk is het.

Beste(na gewoon maken dat je weg bent) is klemmetje zetten. Geen te bewijzen schade achteraf.

je hebt t wel goed gedaan...
ik weet niet of ik het gedaan zou hebben want tegenwoordig heb je om niets een mes tussen je ribben...
maar heeft ze je niet ff 1op1 bedankt :O

Je hebt heel goed gehandeld. Wel beetje geluk gehad dat z'n kameraad er tussen is gekomen. En als hij onder invloed was, had je misschien nog 3 keer hard kunnen uithalen als hij agressief bleef doen.

Dronken mensen zijn niet veel meer waard als het op vechten aankomt

mooi gereageerd :thumbs:

Goed gedaan, beter niet meer over nadenken idd.. je doet er toch nu nix meer aan.
En wie zegt btw dat het meisje lekker was? Topic starter :D?

Terug
Naar boven