XXL Nutrition

K*tsituatie, wat de volgende keer doen?

• Topic Starter Topic Starter
Goed gedaan, beter niet meer over nadenken idd.. je doet er toch nu nix meer aan.
En wie zegt btw dat het meisje lekker was? Topic starter :D?

Hahaha, het was wel een leuke studente ;-) Maar om dan in de tram der nummer te vragen als ik zie dat ze zich nog niet helemaal relaxt voelt is dan ook weer wat eh...

Ok. True. Het was een dikke fail. ;o

Goed gehandeld, maar helaas leven we inmiddels in een maatschappij waar je een flink risico loopt als je dit soort dingen doet. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Wel een klotesituatie. Je kan jezelf niet in de spiegel aankijken als je niets doet, maar je weet dat het een keer goed fout kan aflopen als je wel wat doet.

Goed gehandeld, maar helaas leven we inmiddels in een maatschappij waar je een flink risico loopt als je dit soort dingen doet. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Wel een klotesituatie. Je kan jezelf niet in de spiegel aankijken als je niets doet, maar je weet dat het een keer goed fout kan aflopen als je wel wat doet.

een leven waarbij je niet meer fatsoenlijk in de spiegel kunt flexen zonder je dood te schamen is ook niet veel waard.

Goede actie kerel. Mooi dat je zo rustig bent gebleven en zo gehandeld hebt. verdiend respect

+1

Idd mooi gehandeld.
Alleen op het moment dat ze je duwen en een vuist maken is het beter om zelf de eerste klap uit te delen ( en meteen nog een paar extra) en vervolgens maken dat je wegkomt aangezien justitie hier niet blij mee is.

Respect man, ik geloof dat ik het zelfde zou doen in m'n leeftijdscategorie (dus geen vent van 35 :roflol:) Maar goed gehandeld, ik weet zeker dat dat meisje je erg dankbaar is.

gewoon rustig blijven en alsie nog eens aan dame zit ze'n gezicht bewerken en vragen of de dame wil wachten en verklaring afleggen bij de politie. Als die een mes trekt gewoon weglopen :S

Wegrennen. Je moet nooit tussenbeide komen. Straks heb je ineens een pot zoutzuur over je k*nis heen, of een spuit met aids in je donder. Ik kijk wel uit.

bijvoorbeeld, beste kan je je gewoon nergens mee bemoeien, als je de held wilt spelen moet je zorgen dat je altijd een wapen in je zak hebt zitten

houdt ik wel van. Eindelijk een gozert met klote ...

Je hebt goed gehandeld volgens mij. Als je een gevecht kan vermijden door te praten zou ik dat zeker doen, als je denkt dat er echt niets anders op zit zou ik zeker proberen de eerste klap uit te delen, volgens de wet is het verstandiger om te wachten tot de ander wat doet maar tenzij je dat goed kan inschatten en je jezelf goed kan verdedigen zou ik daar niet op wachten... Eerste klap uitdelen en en 'm snel peren.
Ik zou denk ik afwachten, een eventuele aanval van hem opvangen en counteren.

Prima gedaan! Het is niet uit de hand gelopen, omdat je waarschijnlijk niet angstig was of iig liet je dat niet blijken. Angst kan omslaan in agressie en dat is niet gebeurd. Petje af:).

Idd mooi gehandeld.
Alleen op het moment dat ze je duwen en een vuist maken is het beter om zelf de eerste klap uit te delen ( en meteen nog een paar extra) en vervolgens maken dat je wegkomt aangezien justitie hier niet blij mee is.

Blijkbaar niet dus..

Een gemiddelde klap van zo'n dronkenlap zie van mijlenver aankomen. De eerste klap uitdelen is in dit geval dus nergens voor nodig en dat blijkt ook wel uit zijn verhaal. Je moet het inschatten of het kan escaleren, en dat heeft de TS goed gedaan.

Je mag enkel evenredig geweld gebruiken. Echt een k*twet, komt erop neer dat zolang hij je niet al goed zitten heeft je bijna geen kloten mag terugdoen.

Slaag je terug en hij gaat ko of je breekt zn neus/kaak/whatever, is het al niet evenredig meer, en verlies je de zaak in 99% van de gevallen.

Zelfs al wordt je bedreigd met een mes, tenzij hij al raak gestoken heeft mag je voor de wet geen kloten terugdoen buiten idd afweren. Zo belachelijk is het.

Beste(na gewoon maken dat je weg bent) is klemmetje zetten. Geen te bewijzen schade achteraf.

dan sla je hem gewoon ko en daarna sla je jezelf een bloedneus en zeg je dat die andere dat gedaan had:D

Terug
Naar boven