- Waardering
- 761
Dronken mensen zijn niet veel meer waard als het op vechten aankomt
Ja, dat wou ik ook zeggen met mijn post.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed gedaan, beter niet meer over nadenken idd.. je doet er toch nu nix meer aan.
En wie zegt btw dat het meisje lekker was? Topic starter?
Goed gehandeld, maar helaas leven we inmiddels in een maatschappij waar je een flink risico loopt als je dit soort dingen doet. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Wel een klotesituatie. Je kan jezelf niet in de spiegel aankijken als je niets doet, maar je weet dat het een keer goed fout kan aflopen als je wel wat doet.
Goed gehandeld, maar helaas leven we inmiddels in een maatschappij waar je een flink risico loopt als je dit soort dingen doet. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Wel een klotesituatie. Je kan jezelf niet in de spiegel aankijken als je niets doet, maar je weet dat het een keer goed fout kan aflopen als je wel wat doet.
een leven waarbij je niet meer fatsoenlijk in de spiegel kunt flexen zonder je dood te schamen is ook niet veel waard.
Wegrennen. Je moet nooit tussenbeide komen. Straks heb je ineens een pot zoutzuur over je k*nis heen, of een spuit met aids in je donder. Ik kijk wel uit.

Ja als iedereen nu zo dacht had ik het altijd lekker rustig gehad
Vaak zat dat mensen je uittesten..

Idd mooi gehandeld.
Alleen op het moment dat ze je duwen en een vuist maken is het beter om zelf de eerste klap uit te delen ( en meteen nog een paar extra) en vervolgens maken dat je wegkomt aangezien justitie hier niet blij mee is.

.Je mag enkel evenredig geweld gebruiken. Echt een k*twet, komt erop neer dat zolang hij je niet al goed zitten heeft je bijna geen kloten mag terugdoen.
Slaag je terug en hij gaat ko of je breekt zn neus/kaak/whatever, is het al niet evenredig meer, en verlies je de zaak in 99% van de gevallen.
Zelfs al wordt je bedreigd met een mes, tenzij hij al raak gestoken heeft mag je voor de wet geen kloten terugdoen buiten idd afweren. Zo belachelijk is het.
Beste(na gewoon maken dat je weg bent) is klemmetje zetten. Geen te bewijzen schade achteraf.