XXL Nutrition

kaaklijn drastisch veranderd , gevolg van aas gebruik ? Mening

Waarom bied je je niet aan? :(

Ik heb gerust een vialtje of twee over voor een uurtje met zo een gespierde man

NO HOMO

Flink veranderd idd:P

Idd veel veranderd ben je nu on? Kan door de bloat komen ook

• Topic Starter Topic Starter
Die before foto was 1 jaar en 3 maaanden geleden geen 2 jaar. Nee ben al 2 maanden off , ik heb momenteel geen bloat niets .

Lijkt gewoon of je nu een dikkere plofkop hebt, meer niet toch?

ik zat foto's te bekijken toen ik minder spiermassa had en nog naturel was en foto's van Nu en me kaaklijn is zwaar veranderd ook lijken de junkbeenderen anders . Kan dit door aas gebruik komen ?
Als ik zie wat het met vrouwen kan doen kun je best gelijk hebben;
2i1dyk4.jpg

Ik denk dat de structuur hetzelfde is gebleven. De massa eromheen is veranderd.

• Topic Starter Topic Starter
Lol waarom post je sit , Ik wil helemaal niet zoals zyzz Zijn en Ben ook nooit geïnspireerd geweest door hem

join the jaw club, brah

@Brison

Misschien wat voor jou? Bakje koffie staat vast wel nog klaar voor je [emoji4]

Hoe is het nu met je kaaklijn? No homo

Tren/AAS jaw is toch gewoon een bekend fenomeen?

maar zoals al gezegd is, AAS=spiergroei in alle spieren, dus ook je kaakspieren en andere spieren in je gezicht.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha deze man trainde vroeger in bodegraven bij n-Joy kraters op ze rug van de acne. Schreeuwde heel de sportschool bij elkaar. En stond zich zelf te bewonderen in elke spiegel ook de wc deur stond altijd open zodat meneer zich zelf kon zien in de spiegel tijdens het omkleden. Leuk je weer is te zien gheghe

Haha deze man trainde vroeger in bodegraven bij n-Joy kraters op ze rug van de acne. Schreeuwde heel de sportschool bij elkaar. En stond zich zelf te bewonderen in elke spiegel ook de wc deur stond altijd open zodat meneer zich zelf kon zien in de spiegel tijdens het omkleden. Leuk je weer is te zien gheghe
[emoji23] [emoji23] prachtig

Terug
Naar boven