MuscleMeat

Shocking News Kabinet gevallen -Wilders komt er in -Iran word door het Westen aangevallen

Nederland zet zich internationaal weer lekker te kijk :rolleyes:
Wat een gedraai en geklungel weer, ik schaam me haast om Nederlander te zijn.

'So, where are you from?'
'I'm from Holland.'
'Oh, Holland :haha:'

De volgende verkiezingen beloven niet veel vooruitgang, met die idioot van een Wilders die een groot gedeelte van retarded Nederland aantrekt.

The Netherlands, Holland bestaat officieel niet eens. Alleen voor die klungels van Noord- / Zuid-Holland dan.

Nederland zet zich internationaal weer lekker te kijk :rolleyes:
Wat een gedraai en geklungel weer, ik schaam me haast om Nederlander te zijn.

'So, where are you from?'
'I'm from Holland.'
'Oh, Holland :haha:'

De volgende verkiezingen beloven niet veel vooruitgang, met die idioot van een Wilders die een groot gedeelte van retarded Nederland aantrekt.

Dan mag ik mij voegen bij "retarded Nederland"? :)

Mijn stem heeft Wilders alvast, no way dat ik op iemand anders ga stemmen. :o

Hij gaat het goed doen in de oppositie :o

Ik gok dat Wilders wordt vermoord.

Hoop dat Wilders zoveel stemmen krijgt dat geen enkele partij om hem heen kan, aangezien maar weinig partijen met hem willen samenwerken. Maar ik heb goede hoop:thumbup:

pvda = wolf in schaapskleren
cda = (buffe:D) schaap in wolfskleren

pvda staat voor en heeft gestaan voor o.a.

21% btw in de toekomst ipv 19,5
afschaffing van basis beurs voor studenten + eventueel 1% hogere belasting voor hoogopgeleiden

:scratch:

Wat een r**ards hier ook weer, PVV een gevaar noemen alsof ze sowieso veel in te brengen hebben in een coalitie.

PvdA, VVD, D66 en nog een partij blijft een mogelijkheid en dan heb je Paars 3 of zo. PvdA zou geen regeringsdeelname verdienen maar reken er maar op dat zowel PvdA als VVD geen zin hebben in een coalitie met de CDA. Dan blijven weinig opties over en kan zullen twee plucheplakkende partijen maar al te graag buigen om wederom een regering te vormen.

Kan me haast niet voorstellen dat het mogelijk is een kabinet te vormen met de PVV. Denk dat als het kabinet dan zou vallen de kiezer het vertrouwen in de PVV dan ook verliest en ze dus weer veel stemmen zouden verliezen.
Het is denk ik verstandiger voor Wilders om nog een ronde in de oppositie te blijven zitten...

Als ik DBB toch niet had he... Kijk je eens een dagje geen nieuws en mis ik zulke berichten :D

Wedden dat het CDA weer in de coalitie komt? En dat betekent wederom dat de Christenen aan de macht zijn. Al die k*t gelovigen moeten eens opfl*kkeren op dat klote CDA te stemmen. JP heeft voor de vierde keer gefaald, fl**ker eens op met die r**ards.

wow...de posts van sommige mensen hier op het dbb blijven me verbazen....

Gaat lekker zo met de politiek in Nederland :roflol:

Wedden dat het CDA weer in de coalitie komt? En dat betekent wederom dat de Christenen aan de macht zijn. Al die k*t gelovigen moeten eens opfl*kkeren op dat klote CDA te stemmen. JP heeft voor de vierde keer gefaald, fl**ker eens op met die r**ards.
Gebrek aan beter alternatief he, België zelfde verhaal.

De topic titel is niet correct, kabitnet? En het is ook niet Shocking.

Gebrek aan beter alternatief he, België zelfde verhaal.

Ik denk dat het niet zozeer een gebrek aan alternatief is, maar dat vooral de oude stempel op het CDA blijft stemmen. Ik kan echt geen goede reden bedenken waarom die lui nog een keer aan de macht zouden moeten komen.

Ze hebben JP al voorgedragen als nieuwe lijsttrekker. De beste man heeft vier kabinetten laten vallen. Over incompetent gesproken. :roflol:

Zolang de economie door veel electorale consternatie naar de klote gaat vind ik het best.

Terug
Naar boven