- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Gebrek aan beter alternatief he, België zelfde verhaal.
Idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebrek aan beter alternatief he, België zelfde verhaal.
Hoe leid je de aandacht af van een financiele crisis? Gewoon een oorlog beginnen, zoals in het verleden al vaak genoeg is gebeurd.

Daarin moet ik je ook wel gelijk geven, heel veel traditionele stemmers, zeker door de vergrijzing, maar ook door kuddegedrag en onwetendheid.Ik denk dat het niet zozeer een gebrek aan alternatief is, maar dat vooral de oude stempel op het CDA blijft stemmen. Ik kan echt geen goede reden bedenken waarom die lui nog een keer aan de macht zouden moeten komen.
Ze hebben JP al voorgedragen als nieuwe lijsttrekker. De beste man heeft vier kabinetten laten vallen. Over incompetent gesproken.![]()
Daarin moet ik je ook wel gelijk geven, heel veel traditionele stemmers, zeker door de vergrijzing, maar ook door kuddegedrag en onwetendheid.
Hoe leid je de aandacht af van een financiele crisis? Gewoon een oorlog beginnen, zoals in het verleden al vaak genoeg is gebeurd.
Idd, maar hier hebben we het dan ook over een zgn "win win" situatie. Goed voor de wapenindustrie = goed voor de economie. We bombarderen alles verrot, en dat wat verrot is moet weer opgebouwd worden = goed voor de economie.
Kijk naar woII, de oorlog die de meeste vernietiging heeft gebracht is gevolgd door de grootste economische bloei ooit![]()
We moeten inleveren - betalen - om ons eigen spaargeld te garanderen.
Oftewel als voorbeeld, je moet 10 euro betalen - inleveren dat verdwijnt in een al reeds gespaard 10 euro briefje. Nogmaals zoveel arbeid om het door bankiers vergokte allang gespaarde en weg gezette salaris van jezelf nogmaals te her verdienen.
En dan nog zeggen dat centrum-rechts die de bankiers de vrije mark loop hebben gegeven geen schuld hebben.
Joseph Stalin zou hun knieschijven er compleet uit hebben geslagen. Het is geen crisis maar een misdaad tegen het Volk.
Oorlogen leveren volgens jou dus geld op ipv dat ze geld kosten?
Goed voor de wapenindustrie, maar de belastingbetaler financiert het dus helemaal niet zo goed voor de economie, kost een godsvermogen.
Wedden dat het CDA weer in de coalitie komt? En dat betekent wederom dat de Christenen aan de macht zijn. Al die k*t gelovigen moeten eens opfl*kkeren op dat klote CDA te stemmen. JP heeft voor de vierde keer gefaald, fl**ker eens op met die r**ards.
verspreid vanaf de Amerikaanse westkust tot aan de Nieuw-Zeelandse oostkust en alles ertussenin.

Tenzij je naar links vaart vanaf CaliforniaWeleens een wereldkaart gezien als 17 jarige lad uit down under? Vanaf Californie/British Columbia uiterst links tot aan NZ uiterst rechts.

The Netherlands, Holland bestaat officieel niet eens. Alleen voor die klungels van Noord- / Zuid-Holland dan.