AndroidHealthClinic

Kai Greene: OVERKILL - Kai trains legs before the 2009 Olympia

Ik denk dat zij op hun niveau zijn geraakt door zich toch om zo een dingen druk te maken.
Trouwens wie zegt dat je gok juist is;)

Niemand, maar je maakt mij niet wijs dat Kai geen GH gebruikt.
Zou hetzelfde zijn als hij zich druk zou gaan maken om een keer rukken, terwijl hij weet ik hoeveel gram test in de week zet.

Hoe heet dat cardio apparaat in dat filmpje waarbij die trap loopt?

Ik denk dat zij op hun niveau zijn geraakt door zich toch om zo een dingen druk te maken.

Dat zou ik van de meeste pro's maar niet denken, en zeker niet van kai. Het zijn mannen van de praktijk, vraag ze niet om de theorie. Kai zal wat dat betreft ook zeker niet zijn mooie rode pullovers dragen voor wat meer GH afgifte.

Haha lol @ iedereen die ergogenics serieus neemt. Als ze een onderzoek publiceren die een standpunt kracht bijzet wordt het in het volgende onderzoek weer ontkracht. BB ain't no rocket science. Gewoon goed vreten en hard trainen.

Haha lol @ iedereen die ergogenics serieus neemt. Als ze een onderzoek publiceren die een standpunt kracht bijzet wordt het in het volgende onderzoek weer ontkracht. BB ain't no rocket science. Gewoon goed vreten en hard trainen.

Het zijn gewoon onderzoeken,die kunnen kloppen.
Dus je leest het en zoekt naar andere onderzoeken over dat onderwerp.
Je vergelijkt en trekt je conclusies.
Ergogenics is een goede site om vanuit te gaan.
En ik veronderstel dat zij ook toegang hebben tot betalende medische site's.
Zij plaatsen de onderzoeken en geven hun mening,het is normaal dat over bepaalde onderwerpen onderzoeken kunnen binnenkomen die het tegendeel bewijzen.
Ben ook al dingen tegegekomen waar er maar 1 onderzoek over was.En dat het dan nog is niet klopt na eigen testen.

Laatst bewerkt:
Zoals deze:Ddie is wel grappig.

Eksp Klin Farmakol. 1992 May-Jun;55(3):61-5.

[An experimental study of the hepatoprotective properties of phytoecdysteroids and nerobol in carbon tetrachloride-induced liver lesion]
[Article in Russian]

Syrov VN, Khushbaktova ZA, Nabiev AN.

The phytoecdisteroids ecdisterone, turkesterone and cyasterone were administered in a dose of 5 mg/kg per os to rats with hepatitis induced by subcutaneous injections of CCl4. Similarly to the anabolic drug nerobol (10 mg/kg), the above agents not only interfere with the manifestation of the hepatic action of CCl4 (in this case the effect of the phytoecdisteroids is more remarkable) but also favour a more rapid normalization, as compared to the control, of functional and metabolic disorders in the liver. The phytoecdisteroids and nerobol noticeably stimulate the recovery of bile secretion, the synthesis of bilirubin and bile acids, cholesterol excretion.

PMID: 1458171 [PubMed - indexed for MEDLINE]

nerobol is dus gewoon dianabol:roflol:

Die stem van die commentator :roflol: lijkt wel een Animal Planet docu man

Terug
Naar boven