Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus: dikke kleding tijdens training = warmer = meer gh = hogere vetverbranding
Geloof dat we hier de nieuwe remedie voor obesitas hebben gevonden! Ik vraag meteen patent aan.
Interessant onderzoek, maar wat doet een piek in GH van hooguit 1 uur nu werkelijk met de vetoxidatie?

Het is gewoonweg erg koud in Amerikaanse gyms. Je zal daar ook zelden een BB-er tegenkomen die geen hoofddeksel draagt.![]()

Ik denk niet in alle, volgens mij had Ronnie het nooit zo koud in de zomer in Metroflex.![]()
dat is nog een understatement idd!Het is gewoonweg erg koud in Amerikaanse gyms. Je zal daar ook zelden een BB-er tegenkomen die geen hoofddeksel draagt.![]()

precies. Het is slechts een korte piek in GH-afgifte. De extra vetverbranding is hierdoor zo goed als te verwaarlozen.
Trainen waar je je lekker in voelt zal voor veel betere resultaten zorgen.![]()
Als Gh een korte piek geeft is genoeg.Het start verschillende reacties in het lichaam die de spiergroei en vetverbranding stimuleren.
Als Gh een korte piek geeft is genoeg.Het start verschillende reacties in het lichaam die de spiergroei en vetverbranding stimuleren.
:s met kleren warm je toch sneller op en zweet je vlugger, dus waarom rolleyes

ik kan die twee helaas niet meer serieus nemen, vooral oscar.
Enig idee of de duur van de blootstelling aan warmte nog verschil maakt in de afgifte van GH?
nou wie koopt die dvd het schijnt erg goed te zijn en upload hem even meteen![]()
Ik vermoed dat het wel enige tijd vergt,juist zoals de duur van de training en intensiteit de gh piek beinvloed.
Toch denk ik niet dat Kai zich druk gaat maken om een miniscuul natuurlijk GH piekje terwijl hij zelf dagelijks (ruwe gok) 15 iu zet.