XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

Op bepaalde pro's na slinken de buiken inderdaad in, hoe zouden ze dat doen?
Hgh wordt toch nog steeds wel gebruikt?

Op bepaalde pro's na slinken de buiken inderdaad in, hoe zouden ze dat doen?
Hgh wordt toch nog steeds wel gebruikt?

het is eerder de combo hgh + insuline die daarvoor zorgt. (groeifactoren)
vaak stopt men met hgh een week of 2 voor de contest, zodat het overtollige vocht nog weg kan trekken, hgh houd vocht vast namelijk.

De buiken zijn helemaal niet minder geworden, maar jullie zijn gewoon geworden aan de buiken.
Afgezien van de aflossing van Ronnie door Phil, wordt de top 10 van de Olympia nog steeds bevolkt door dikbuiken die niet moeten onderdoen voor hun collega's van 5, 10 of 15 jaar geleden.
Hooguit dat er tijdens het poseren wat meer op gelet wordt dat de buik zo fel mogelijk ingetrokken wordt.

de buiken zijn helemaal niet minder geworden, maar jullie zijn gewoon geworden aan de buiken.
Afgezien van de aflossing van ronnie door phil, wordt de top 10 van de olympia nog steeds bevolkt door dikbuiken die niet moeten onderdoen voor hun collega's van 5, 10 of 15 jaar geleden.
Hooguit dat er tijdens het poseren wat meer op gelet wordt dat de buik zo fel mogelijk ingetrokken wordt.

+1 helemaal mee eens, ziet er niet uit

Phil heeft ook een gut, elke mr O contender heeft het durf ik zelfs te stellen.

Je kan duidelijk zien dat dat een beginnende gut is. Als je dat niet ziet dan is er toch echt iets met je ogen aan de hand...

maakt niet uit joh, ronnie is 8x olympia geweest met zn gut

http://www.corynnepero.com/wp-content/uploads/2011/09/Bodybuilding-Gut.jpg

een echte vent heeft een buikje, zeg ik altijd.

ziet er voor geen **** uit natuurlijk :roflol:

Om mezelf maar even op glad ijs te laten bevinden:
In die jaren vond ik Ronnie ook niet de beste op de Olympia. Wel qua massa uiteraard, maar esthetisch niet. De laatste keren dat hij de Olympia won eindigde er iedere keer wel iemand vlak achter hem die zeker ook rechts op de titel had.

Guts op het podium zelf vallen toch nog mee? Ronnie had wel een lelijke buik :')

het is gewoon niet normaal als je buik verder uitsteekt dan je mega-chest bij 3% BF

Een gut heb je niet alleen als je dik bent. Als je alleen al ziet wat die gasten per dag aan eten naar binnen werken dan is het niet vreemd dat je organen in omvang toenemen. Dat is niet ineens weg door een wedstrijdvoorbereiding ofzo. Overigens ziet Shawn Ray er nog altijd goed uit (in pak weliswaar), benieuwd hoe hij er momenteel bij staat :D

Een gut heb je niet alleen als je dik bent. Als je alleen al ziet wat die gasten per dag aan eten naar binnen werken dan is het niet vreemd dat je organen in omvang toenemen. Dat is niet ineens weg door een wedstrijdvoorbereiding ofzo. Overigens ziet Shawn Ray er nog altijd goed uit (in pak weliswaar), benieuwd hoe hij er momenteel bij staat :D

Ook gewoon de hoeveelheid voeding, op high carb dagen heb ik altijd een ei buik :D

die hams in die broek holy shit hes ready!

Terug
Naar boven