volgens mij niet hoor... (ook al is je naam verkeerd gespeld lol)
pagina vernieuwen om gif nog eens te laten draaien, vergeten loop aan te zetten
[afbeelding niet meer beschikbaar]

gast karma hahahaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij niet hoor... (ook al is je naam verkeerd gespeld lol)

gast karma hahahavolgens mij niet hoor... (ook al is je naam verkeerd gespeld lol)

Zeker mogelijk mits goede genen en degelijk eetschema.
ik denk dat je dit naturel een heel eind kunt evenaren als je 1 van de lucky few bent met zeer goede genen, een zeer gediciplineerd voedingsregime gekoppeld aan jarenlange, blessurevrije trainingen.
Voor de meesten naturel niet weggelegd, voor de lucky few een leuke uitdaging!
Ja nu je het zegt, triceps ook wat vaag. Toch jammer mensen die aan eigen foto's gaan prutsen, je bedriegt toch alleen jezelfarmen zijn fotoshop, ziet er blury uit en veel ontwikkelder dan de rest van zijn lichaam.

Twijfel... Armen zou ik zeggen ja die heeft gesnoept maar... Ik ben het er wel eens dat inderdaad voor de rest het niet echt anabolic uit ziet.
Toch zit ik dichter bij nee dan bij ja![]()
en degene die zegt dat dit naturel haalbaar is moet echt zijn kennis eens bijspijkeren wat bb betreft. Ga maar eens naar een amateur wedstrijd hier in nederland. En daar staan hooguit 2 gasten bij een redelijke wedstrijd die zulke armen hebben. En daarmee bedoel ik niet de grootte maar de spierontwikkeling en vorm van hun biceps. Zoals je bij deze ook kan zien waarbij beide koppen van zijn biceps ook nog gesepareerd worden, goed pieken en ook een aardige volume hebben bij een relatief lage bf.
Met andere woorden. Je gaat me niet zeggen. Dat zo'n superdude als die gast op die foto met zijn dunne nekje wat dus duidt op geen eens een fullbody workout. Geen wedstrijden draait, dus ook lang niet zo serieus bezig is als een gemiddelde deelnemer van een redelijke amateur wedstrijd wat betreft voeding en training. En ook niet gebruikt dan met zulke armen komt aanzetten. No way.
vergelijk hem maar met fotos van arnold toen die 20 was. Komen aardig overeen qua bicep ontwikkeling, moet al genoeg zeggen. En uiteraard heeft die ook goede genen, maar alleen daarmee kom je niet zo ver en al helemaal niet op zijn leeftijd.
grtz