MuscleMeat

Kan dit volgens jou naturel ?

Peiling Peiling Kan dit naturel

• ja

Stemmen: 41 27,9%
  • nee

Stemmen: 75 51,0%
  • Misschien/weet niet

Stemmen: 31 21,1%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
k*t man :P hij draait de gif nietmeer ARgh

Upload opnieuw dan, spel dan m'n naam goed, en plaats een gouden tand:p

ja heb de psd niet opgeslagen alleen de gif :( maak morgen een nieuwe alsk zin heb :P 5min werk

Als je aanleg hebt en jong genoeg begint, lijkt me dit wel mogelijk.

Zeker mogelijk mits goede genen en degelijk eetschema.

Het hangt allemaal af van je aanleg, je ziet dat hij een goeie aanleg heeft en dan kan het wel, mits de nodige inspanningen...

Lijkt me ook mogelijk , alleen idd die arm is wel beetje te hardcore.

Khoop toch dat het mogelijk is. Leuk fysiekje :)

Met goede aanleg is dit naturel zeker te halen.

armen zijn fotoshop, ziet er blury uit en veel ontwikkelder dan de rest van zijn lichaam.

ik zie de foto niet...

ik denk dat je dit naturel een heel eind kunt evenaren als je 1 van de lucky few bent met zeer goede genen, een zeer gediciplineerd voedingsregime gekoppeld aan jarenlange, blessurevrije trainingen.

Voor de meesten naturel niet weggelegd, voor de lucky few een leuke uitdaging!

+1

Ik denk dat het best kan. Die baas is misschien 1m65 en heeft 45cm biceps. Goed, een hele prestatie als natural, maar het is te behalen. Zijn arm heeft ook gewoon de goede vormen en dat scheelt al een boel.

Twijfel... Armen zou ik zeggen ja die heeft gesnoept maar... Ik ben het er wel eens dat inderdaad voor de rest het niet echt anabolic uit ziet.

Toch zit ik dichter bij nee dan bij ja :rolleyes:

hetzelfde, arm is wel erg huge en droog, de rest voor zover we het kunnen zien kan wel naturel. moet eigenlijk andere poses zien

Ja mits goede genen, zie G-men.

Natuurlijk ook vele trainingsjaren, geduld en dicipline, net zoals G-men.

en degene die zegt dat dit naturel haalbaar is moet echt zijn kennis eens bijspijkeren wat bb betreft. Ga maar eens naar een amateur wedstrijd hier in nederland. En daar staan hooguit 2 gasten bij een redelijke wedstrijd die zulke armen hebben. En daarmee bedoel ik niet de grootte maar de spierontwikkeling en vorm van hun biceps. Zoals je bij deze ook kan zien waarbij beide koppen van zijn biceps ook nog gesepareerd worden, goed pieken en ook een aardige volume hebben bij een relatief lage bf.

Met andere woorden. Je gaat me niet zeggen. Dat zo'n superdude als die gast op die foto met zijn dunne nekje wat dus duidt op geen eens een fullbody workout. Geen wedstrijden draait, dus ook lang niet zo serieus bezig is als een gemiddelde deelnemer van een redelijke amateur wedstrijd wat betreft voeding en training. En ook niet gebruikt dan met zulke armen komt aanzetten. No way.

vergelijk hem maar met fotos van arnold toen die 20 was. Komen aardig overeen qua bicep ontwikkeling, moet al genoeg zeggen. En uiteraard heeft die ook goede genen, maar alleen daarmee kom je niet zo ver en al helemaal niet op zijn leeftijd.

grtz

en degene die zegt dat dit naturel haalbaar is moet echt zijn kennis eens bijspijkeren wat bb betreft. Ga maar eens naar een amateur wedstrijd hier in nederland. En daar staan hooguit 2 gasten bij een redelijke wedstrijd die zulke armen hebben. En daarmee bedoel ik niet de grootte maar de spierontwikkeling en vorm van hun biceps. Zoals je bij deze ook kan zien waarbij beide koppen van zijn biceps ook nog gesepareerd worden, goed pieken en ook een aardige volume hebben bij een relatief lage bf.

Met andere woorden. Je gaat me niet zeggen. Dat zo'n superdude als die gast op die foto met zijn dunne nekje wat dus duidt op geen eens een fullbody workout. Geen wedstrijden draait, dus ook lang niet zo serieus bezig is als een gemiddelde deelnemer van een redelijke amateur wedstrijd wat betreft voeding en training. En ook niet gebruikt dan met zulke armen komt aanzetten. No way.

vergelijk hem maar met fotos van arnold toen die 20 was. Komen aardig overeen qua bicep ontwikkeling, moet al genoeg zeggen. En uiteraard heeft die ook goede genen, maar alleen daarmee kom je niet zo ver en al helemaal niet op zijn leeftijd.

grtz

Juist juist juist, Wat moet je voor plaat voor je kop hebben als je denkt dat dit naturel haalbaar is:rolleyes:

Terug
Naar boven