XXL Nutrition

Kan dit volgens jou naturel ?

Peiling Peiling Kan dit naturel

• ja

Stemmen: 41 27,9%
  • nee

Stemmen: 75 51,0%
  • Misschien/weet niet

Stemmen: 31 21,1%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
meeste mensen begrijpen blijkbaar niet het verschil tussen een bruut natural behaalde fysiek en een AS fysiek, naturel kan je nooit dergelijke armen behalen op zo'n smalle taille, wil je al echt big worden dan hoor je je vooral te richten op zware compounds en ziet een fysiek er veel anders uit (dikkere core). enkel BBers die niet vies zijn van juice kunnen een dergelijke misvorming aankweken van dikke armen en wespentaille. en dan nog niet over de volheid gesproken.

big.jpg

Nou ?

Zelf heb ik voor misschien gekozen.

ik vrees van niet...

die zijn borst mag er ook wel zijn, jawadde!

kukishu
:bow2: en ja photoshop idd :p

Arm niet, rest wel :p, nee dus.

Een beetje synthol doet wonderen.

• Topic Starter Topic Starter
Big T is big

Je kan nog zoveel lachen als je wil, dat maakt mij niet minder natural.

Heb altijd te doen met mensen die niet geloven/begrijpen wat er naturel mogelijk is. Als zij eerst al eens fatsoenlijk zouden gaan trainen en eten, dan zouden ze verstelt staan van wat er naturel mogelijk is.

Heb altijd te doen met mensen die niet geloven/begrijpen wat er naturel mogelijk is. Als zij eerst al eens fatsoenlijk zouden gaan trainen en eten, dan zouden ze verstelt staan van wat er naturel mogelijk is.

ja roxxe face it big t is gewoon naturel.

Op welk % sta je nu? Op de foto's in je gallery sta je kurkdroog.

Ik ben een Christen man!

Heb je meer foto's van mij?

Die jongen heeft wel iets fout gedaan met z'n natrium/kalium/sodium levels als het om een fotoshoot gaat.

Hij oogt droog genoeg om vasculairiteit te showen als die alles effe goed deplete. Voor de beetje hetzelfde als ik, heb alleen wat kleinere armen.

Heeft mister10 al gereageerd?

Terug
Naar boven