XXL Nutrition

Kan dit volgens jou naturel ?

Peiling Peiling Kan dit naturel

• ja

Stemmen: 41 27,9%
  • nee

Stemmen: 75 51,0%
  • Misschien/weet niet

Stemmen: 31 21,1%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
ja dus:hahaha:

zoals de op foto, imo niet mogelijk
dergelijke fysiek heeft oa jaren training nodig, en die kerel ziet er nog maar 25 uit ofzo

Wat een discussie weer aan de hand van een enkel klein fotootje. Zonder verdere gegevens is het een zinloze discussie. Zijn armen kunnen 42 cm meten of 48 cm, hij kan 75kg wegen of 95kg.

Zo op het eerste gezicht lijkt het allemaal wel mee te vallen, ik ken uit mijn gymverleden 2 gasten die zo'n beetje eenzelfde fysiek hebben en beiden naturel waren.

Hoe zit dat met geld Zoutzak? Kloppen de getallen op onze briefjes nog? :D Of ben je nog niet zover?

Nee hyperinflatie is op komst, wissel al je euros nu in voor de Japanse Yen!

Drie miljoen euro voor een appel. Ik geniet.

Die man op die foto is gelovig........ dus hijs natural :p (kijk kettinkje:))

Die jongen heeft wel iets fout gedaan met z'n natrium/kalium/sodium levels als het om een fotoshoot gaat.

Hij oogt droog genoeg om vasculairiteit te showen als die alles effe goed deplete. Voor de beetje hetzelfde als ik, heb alleen wat kleinere armen.

is die pic in je galerij dan ook weer enkele jaren oud? ben wel benieuwd als je nu ook zo'n massa hebt, respect :thumb:

Ik denk dat de meeste zich hier kapot schrikken als ze die gast in het echt zouden zien zonder shirt. Geloof maar dat die kerel massa heeft...

Is denk ik wel haalbaar met goede genen en dedicated training en voeding. Van de andere kant is ie dan ook weer behoorlijk droog met veel massa...

Eigenlijk kan het me ook geen **** schelen.

Ja, als je maar lang genoeg doortraint.

Als die gast is begonnen toen hij twaalf was en zich altijd goed aan zijn schema heeft gehouden geloof ik het best. En stel dat hij nou 1.60 lang is, dan oogt hij natuurlijk meteen een stuk gespierder.

volgens mij totaal niet

raar figuur...jong gezichtje op zo'n lichaam :p

zoals de op foto, imo niet mogelijk
dergelijke fysiek heeft oa jaren training nodig, en die kerel ziet er nog maar 25 uit ofzo
Hangt er maar net vanaf wat je basis is he. Ik ken in het dagelijkse leven niet-trainende mensen die een spiermassa hebben die dikker is dan sommige BB die al 5 jaar trainen. Zwaar relatief dit onderwerp dus...

Hangt er maar net vanaf wat je basis is he. Ik ken in het dagelijkse leven niet-trainende mensen die een spiermassa hebben die dikker is dan sommige BB die al 5 jaar trainen. Zwaar relatief dit onderwerp dus...

yeah.. men neefke is al zo een.. is wel wat te vet.. maar gedomme die heeft spieren als veel hier van dromen.. :D lucky a**hole

Terug
Naar boven