Hoi allemaal,
Ik heb besloten om mijn armen te trainen want mijn armen zijn vrij dun en is hoogste tijd om er wat verandering aan te brengen. Ik heb zojuist bij de kijkshop dumbbells gekocht en heb besloten om te beginnen met 5 kg.
Kan iemand mij nu misschien vertellen of het verstandig is om met 5kg te beginnen of moet ik stapje hoger?
Ik wil ook graag weten hoe ik die dumbbells moet gebruiken om alleen mijn armen te trainen. Ik doe gewoon staan, en dan met rechts 10 x optillen, en dan met links.. Hoe vaak moet ik dit per dag doen en na hoeveel weken kan ik zeg maar naar 6 of 7,50kg gaan?
Alvast bedankt en nogmaals het gaat alleen om mijn armpjes..
Ik heb besloten om mijn armen te trainen want mijn armen zijn vrij dun en is hoogste tijd om er wat verandering aan te brengen. Ik heb zojuist bij de kijkshop dumbbells gekocht en heb besloten om te beginnen met 5 kg.
Kan iemand mij nu misschien vertellen of het verstandig is om met 5kg te beginnen of moet ik stapje hoger?
Ik wil ook graag weten hoe ik die dumbbells moet gebruiken om alleen mijn armen te trainen. Ik doe gewoon staan, en dan met rechts 10 x optillen, en dan met links.. Hoe vaak moet ik dit per dag doen en na hoeveel weken kan ik zeg maar naar 6 of 7,50kg gaan?
Alvast bedankt en nogmaals het gaat alleen om mijn armpjes..

hoe je nu bezig bent ga je absoluut geen resultaat behalen.

en het uitmaken van mensen hier dat ze geen iq hebben fl**ker op aub. ik ben net zo stom begonnen als jou en ik heb veel commentaar gekregen dat ik ook een sukkel was blabla, nu ben ik nog steeds een ecto maar al stuk beter dan eerst door de adviezen. ze weten hier echt wel wat ze zeggen. dus ga gvd je armen trainen met die kk dumbbells van je je schiet er toch niks mee op geloof mij maar