XXL Nutrition

Kan iemand mij basis adviezen geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fiko0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Hoi allemaal,

Ik heb besloten om mijn armen te trainen want mijn armen zijn vrij dun en is hoogste tijd om er wat verandering aan te brengen. Ik heb zojuist bij de kijkshop dumbbells gekocht en heb besloten om te beginnen met 5 kg.

Kan iemand mij nu misschien vertellen of het verstandig is om met 5kg te beginnen of moet ik stapje hoger?

Ik wil ook graag weten hoe ik die dumbbells moet gebruiken om alleen mijn armen te trainen. Ik doe gewoon staan, en dan met rechts 10 x optillen, en dan met links.. Hoe vaak moet ik dit per dag doen en na hoeveel weken kan ik zeg maar naar 6 of 7,50kg gaan?

Alvast bedankt en nogmaals het gaat alleen om mijn armpjes..

Advies 1: koop geen dumbbells van de kijkshop
Advies 2: train niet alleen je armen
Advies 3: ga de komende week es een uurtje per dag op dit forum rondlezen (vooral stickeys)

Uit je post blijkt dat je echt 0,0 verstand hebt van trainen ;) hoe je nu bezig bent ga je absoluut geen resultaat behalen.

Ga naar een sportschool en lees de sticky's!

Alleen je armen? dan ben je niet goed bezig kerel.
Ik zou eens beginnen met stickies lezen op dit forum. Miss sportschool in de buurt waar je eventueel heen kan?

Als je thuis wilt trainen zou ik zwz zwaardere dumbbells kopen, train gewoon alles benen rug borst schouders armen buik. je kunt alles thuis trainen maar niet met 5 kg dat kan wel maar zie je geen veranderingen in de komende 10 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Advies 3: ga de komende week es een uurtje per dag op dit forum rondlezen (vooral stickeys)

Uit je post blijkt dat je echt 0,0 verstand hebt van trainen ;) hoe je nu bezig bent ga je absoluut geen resultaat behalen.

Nou ja, ik koop toch geen elektrische materiaal. Het zijn maar gewichten wat je omhoog tilt.

Jah maar ik wil alleen dat mijn armen wat gespierder worden, daar hoef ik toch niet mijn hele lichaam voor te gaan trainen?

Dat zal ik wel doen.

Daarom heb ik ook een topic hier geopend om alleen te weten te komen hoe vaak ik zulke dingen per dag moet optillen.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ga naar een sportschool en lees de sticky's!

Moet je nou perse naar een school gaan om alleen je armen te trainen?

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Alleen je armen? dan ben je niet goed bezig kerel.
Ik zou eens beginnen met stickies lezen op dit forum. Miss sportschool in de buurt waar je eventueel heen kan?

Als je thuis wilt trainen zou ik zwz zwaardere dumbbells kopen, train gewoon alles benen rug borst schouders armen buik. je kunt alles thuis trainen maar niet met 5 kg dat kan wel maar zie je geen veranderingen in de komende 10 jaar.

Nah, ik wil gewoon graag thuis blijven. Kijk dumbbells kan je sowieso verstellen. Ik heb al moeite met 5kg om 20/30x op te tillen met 5 minuten pauze er tussen in. Na elke 10x.

Ik denk dat mijn vraag niet duidelijk is. Ik wil gewoon graag weten hoe ik het moet opbouwen. Hoe vaak ik de gewichten per dag op moet tillen zodat mijn armen eraan gewend raken en daarna stapje hoger kan gaan.

Jullie reacties stellen mij nu echt teleur =(

I smell trollin''

Nog maar een keer dan :p
- van 30 herhaling maak je geen spieren aan
- alleen trainen is niet genoeg om spieren te vergroten
- met dat "optillen" van je train je je biceps, wat niet de enige spier in je arm is

Waarom zou je enkel je armen trainen man? Ziet er toch niet uit ...
Train gewoon alles trolletje!

Je armen elke dag trainen is niet goed kerel, ten eerste, je moet alles traine niet alleen je armen. Elke dag is niet goed. Eten en rusten is erg belangrijk

Gast je biceps groeit meer met 10x op een dag rukken dan dat je triest en eenzaam in je kamertje met gewichtjes van 5 kilo gaat spelen want daar ga je echt 0,0% resultaat van zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

images?q=tbn:ANd9GcRymE4i-8XKaGBZUMUEKt49fmQC3GqeKgd--jXUaLaqyi7trYDwlQ&t=1.jpg

Ik doe hier niet de moeite. Dit is duidelijk fake.

het woordje "optillen" deed het um bij mij :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
^ Ik wist niet dat het niveau van IQ zo erg laag zou zijn hier. Serieus dit is puur belachelijk man. Volgens mij belasten jullie alleen maar jullie hersenen ipv lichaamsspieren met bodybuilden.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Typ ik chinees of nederlands? Ik heb het toch over een ''beetje'' maar. Wat begrijp je daar niet aan mens?

^ Ik wist niet dat het niveau van IQ zo erg laag zou zijn hier. Serieus dit is puur belachelijk man. Volgens mij belasten jullie alleen maar jullie hersenen ipv lichaamsspieren met bodybuilden.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Typ ik chinees of nederlands? Ik heb het toch over een ''beetje'' maar. Wat begrijp je daar niet aan mens?

wat begrijp JIJ niet aan '' Stickies lezen"

:trollface:

Waarom lees jij gewoon de antwoorden niet?
Hier het eerste antwoord op je vraag:

hihi, zo ben ik ook begonnen. werkt niet!!!! :P en het uitmaken van mensen hier dat ze geen iq hebben fl**ker op aub. ik ben net zo stom begonnen als jou en ik heb veel commentaar gekregen dat ik ook een sukkel was blabla, nu ben ik nog steeds een ecto maar al stuk beter dan eerst door de adviezen. ze weten hier echt wel wat ze zeggen. dus ga gvd je armen trainen met die kk dumbbells van je je schiet er toch niks mee op geloof mij maar

Smeer pindakaas aan je armen , ivm met opname van de pindakaas in uw bloed verhoogt de aanmaak de spiercellen :)

Karma ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven