MuscleMeat

Kan iemand mij basis adviezen geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
& door een verhoging van de spiercellen ontstaan een samenzwering tussen de bloedcellen waardoor je biceps blijven groeien en groeien. Instant gunz.

beachboy!

Best insmeren voor het slapen gaan want dan heb je een pindakaas toename nodig in je bloed , voor het slapen goed insmeren over je volledige armen.. 15min laten intrekken en dan afspoelen..

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

O.T : Ga stickies lezen

Dit gaat niet werken, aan 5 kilo dumbbells heb je niks, je zult snel merken dat je dat het veel te weinig is.
Je krijgt spieren door lage herhalingen en veel gewicht.

Ik kwam ook met zo'n instelling op dit forum maar als snel kwam ik erachter dat dat niet werkt. Geloof me, je wilt NIET alleen je armen trainen.

Zoek eens een keer een gym bij je in de buurt op en neem een proefles, probeer dit schema maar eens http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/ of Rippetoe's starting strength

Dan besef je dat trainen in een gym heel leuk is en tegelijkertijd besef je ook dat je niet zo veel progressie maakt als je geen goede voeding hebt, en ga zo maar door.

Dus je hebt 3 keuzes:
1. Je gaat 2/3 keer per week naar de sportschool
2. Je maakt voor een paar honderd euro een eigen gym
2. Je houdt er nu mee op

Owja, lees dit ook maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/

Ik train ook alleen men armen. Wel met 7kg! Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Dit gaat niet werken, aan 5 kilo dumbbells heb je niks, je zult snel merken dat je dat het veel te weinig is.
Je krijgt spieren door lage herhalingen en veel gewicht.

Ik kwam ook met zo'n instelling op dit forum maar als snel kwam ik erachter dat dat niet werkt. Geloof me, je wilt NIET alleen je armen trainen.

Zoek eens een keer een gym bij je in de buurt op en neem een proefles, probeer dit schema maar eens http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/ of Rippetoe's starting strength

Dan besef je dat trainen in een gym heel leuk is en tegelijkertijd besef je ook dat je niet zo veel progressie maakt als je geen goede voeding hebt, en ga zo maar door.

Dus je hebt 3 keuzes:
1. Je gaat 2/3 keer per week naar de sportschool
2. Je maakt voor een paar honderd euro een eigen gym
2. Je houdt er nu mee op

Owja, lees dit ook maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/

Dit lijkt er meer op maar kijk je begrijpt het hele punt niet. Natuurlijk komt voor jou 5kg miezerig aan maar voor mij is dat nog vrij zwaar voor 1 arm. Daarom heb ik het ook over opbouwen. Natuurlijk ga ik niet alleen met 5kg te werk dat begrijp ik ook wel. Ik zeg alleen na hoeveel tijd ong kan ik er gewichten erbij doen zodat het 7,5kg wordt. Daarna 10, daarna 15 etc..

En ik kom al moe genoeg van werk aan, moet ik dan nog naar de gym? Is toch niet logisch.. Ik wil gewoon dat mijn armen beetje opgepompt worden en dat ik wat zwaardere dingen kan optillen zonder last te krijgen.

Jullie begrijpen het hele punt niet en pesten mij alleen maar hier mee.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ik train ook alleen men armen. Wel met 7kg! Succes!

Dus jij doet wel gewoon op de manier trainen die ik bedoel?
Hoe vaak doe je per dag je armen trainen met 7kg? Of doe je
het alleen 3 dagen in de week?

Groet

Als dit geen troll is, vind ik dat de topic starter der een einde aan moet maken, voor evolutie.

Dit lijkt er meer op maar kijk je begrijpt het hele punt niet. Natuurlijk komt voor jou 5kg miezerig aan maar voor mij is dat nog vrij zwaar voor 1 arm. Daarom heb ik het ook over opbouwen. Natuurlijk ga ik niet alleen met 5kg te werk dat begrijp ik ook wel. Ik zeg alleen na hoeveel tijd ong kan ik er gewichten erbij doen zodat het 7,5kg wordt. Daarna 10, daarna 15 etc..

En ik kom al moe genoeg van werk aan, moet ik dan nog naar de gym? Is toch niet logisch.. Ik wil gewoon dat mijn armen beetje opgepompt worden en dat ik wat zwaardere dingen kan optillen zonder last te krijgen.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Groet

volgens mij begrijp jij het hele punt niet, je bent hier op een bodybuilding forum. De mensen hier trainen niet om hun armen een beetje groter te maken en verder niet. Om toch nog enigzins antwoord te geven op je vraag: doe meer verschillende oefeningen met je dumbbells, er zijn er zat die je kan doen. http://exrx.net/Lists/Directory.html hier kan je al heel wat vinden.

Gast je biceps groeit meer met 10x op een dag rukken dan dat je triest en eenzaam in je kamertje met gewichtjes van 5 kilo gaat spelen want daar ga je echt 0,0% resultaat van zien.

Ik zweer het je dat me rechter bicep groter is dan me linker....

guess why

Groet

Gast, als jij 10 reps doet in setjes van 3 kan je al wel minimaal 8 kilo hebben, waarschijnlijk 10-12 kilo. Dan heb ik het over bicep oefeningen.
En als 5 kilo echt je max is, is dat binnen 1 week wel anders.

En je kan prima als je moe van werk komt naar de sportschool, en volgens mij krijg je zelfs meer energie van trainen (en de goede voeding die je langzamerhand wel gaat nemen ;)). Tenzij je natuurlijk ontzettend zwaar werk doet.

Dus ga naar de gym of kap er gewoon mee. Je zou echt hard je geld vernken om elke keer nieuwe dumbbells te kopen.
Ik zou zeggen probeer het eens, je kan bij bijna elke gym wel een keer gratis oefenen.

Groet

Dus ik heb je aandacht? Het werkt zo niet!
Alleen je armen trainen trekt op niks. Iedereen gaat keihard lachen met je.
Als je het toch wilt doen doe het dan in een gym. Want binnen de korste keren ben je niks meer met je 5 of 7 kg dumbbells.

Als je niet naar een gym wilt.
Opdrukken, optrekken en aftrekken.

Nogal een grote bek, niet? Luister gewoon. Mensen proberen je wat te vertellen.
Maar ga lekker je armpjes trainen en veel plezier..

sinds ik alleen mijn armen train..

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik over 2 weken wel 7,50 aankan en daarna
weer naar 10 en dan naar 15.

Sorry, maar je faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven