kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
+1 xDSmeer pindakaas aan je armen , ivm met opname van de pindakaas in uw bloed verhoogt de aanmaak de spiercellen
Karma ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 xDSmeer pindakaas aan je armen , ivm met opname van de pindakaas in uw bloed verhoogt de aanmaak de spiercellen
Karma ?
Smeer pindakaas aan je armen , ivm met opname van de pindakaas in uw bloed verhoogt de aanmaak de spiercellen
Karma ?
Dit gaat niet werken, aan 5 kilo dumbbells heb je niks, je zult snel merken dat je dat het veel te weinig is.
Je krijgt spieren door lage herhalingen en veel gewicht.
Ik kwam ook met zo'n instelling op dit forum maar als snel kwam ik erachter dat dat niet werkt. Geloof me, je wilt NIET alleen je armen trainen.
Zoek eens een keer een gym bij je in de buurt op en neem een proefles, probeer dit schema maar eens http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/ of Rippetoe's starting strength
Dan besef je dat trainen in een gym heel leuk is en tegelijkertijd besef je ook dat je niet zo veel progressie maakt als je geen goede voeding hebt, en ga zo maar door.
Dus je hebt 3 keuzes:
1. Je gaat 2/3 keer per week naar de sportschool
2. Je maakt voor een paar honderd euro een eigen gym
2. Je houdt er nu mee op
Owja, lees dit ook maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/
Ik train ook alleen men armen. Wel met 7kg! Succes!
Dit lijkt er meer op maar kijk je begrijpt het hele punt niet. Natuurlijk komt voor jou 5kg miezerig aan maar voor mij is dat nog vrij zwaar voor 1 arm. Daarom heb ik het ook over opbouwen. Natuurlijk ga ik niet alleen met 5kg te werk dat begrijp ik ook wel. Ik zeg alleen na hoeveel tijd ong kan ik er gewichten erbij doen zodat het 7,5kg wordt. Daarna 10, daarna 15 etc..
En ik kom al moe genoeg van werk aan, moet ik dan nog naar de gym? Is toch niet logisch.. Ik wil gewoon dat mijn armen beetje opgepompt worden en dat ik wat zwaardere dingen kan optillen zonder last te krijgen.
Jullie begrijpen het hele punt niet en pesten mij alleen maar hier mee.
---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------
Dus jij doet wel gewoon op de manier trainen die ik bedoel?
Hoe vaak doe je per dag je armen trainen met 7kg? Of doe je
het alleen 3 dagen in de week?
Groet
Gast je biceps groeit meer met 10x op een dag rukken dan dat je triest en eenzaam in je kamertje met gewichtjes van 5 kilo gaat spelen want daar ga je echt 0,0% resultaat van zien.
Dit lijkt er meer op maar kijk je begrijpt het hele punt niet. Natuurlijk komt voor jou 5kg miezerig aan maar voor mij is dat nog vrij zwaar voor 1 arm. Daarom heb ik het ook over opbouwen. Natuurlijk ga ik niet alleen met 5kg te werk dat begrijp ik ook wel. Ik zeg alleen na hoeveel tijd ong kan ik er gewichten erbij doen zodat het 7,5kg wordt. Daarna 10, daarna 15 etc..
En ik kom al moe genoeg van werk aan, moet ik dan nog naar de gym? Is toch niet logisch.. Ik wil gewoon dat mijn armen beetje opgepompt worden en dat ik wat zwaardere dingen kan optillen zonder last te krijgen.
Jullie begrijpen het hele punt niet en pesten mij alleen maar hier mee.
---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------
Dus jij doet wel gewoon op de manier trainen die ik bedoel?
Groet
). Tenzij je natuurlijk ontzettend zwaar werk doet.Dus jij doet wel gewoon op de manier trainen die ik bedoel?
Groet
IK hoor dit zo vaak.
Binnenkort maar proberen.
Voor ik ga DL'en smeer ik t op me hele lichaam!

Ja.Omdat ik simpelweg niet naar een gym wil gaan en mijn armen licht wil trainen?