Oh, ik zie het al waar het aan licht. 15...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
with 15?Ik denk dat ik over 2 weken wel 7,50 aankan en daarna
weer naar 10 en dan naar 15.
omdat ik simpelweg niet naar een gym wil gaan en mijn armen licht wil trainen?

SPIERMASSA KRIJGEN IS GEWOON KEI EN KEIHARD TRAINEN!!!
Ok los van het feit of je enkel je armen zou moeten trainen.
Het is moeilijk om te zeggen welke gewichten je na welke tijd je aan kan omdat het bij iedereen anders is.
Kies 3 verschillende oefeningen uit, doe per oefening 3x 5 tot 10 herhalingen.
Als je dus meer dan 10 herhalingen kunt dan word het tijd om te verzwaren, zo voel je het dus een beetje aan.
En dit een 2 maal per week, spieren hebben immers tijd nodig om te herstellen en daarna te groeien dus niet meteen iedere dag aan de gewichten beginnen te sjorren.
Dit is overigens per spiergroep, dus dit doe je voor de biceps en de triceps.
Let wel op dat in het begin je spieren wel snel sterker worden, maar pezen hebben meer tijd nodig om te verstevigen.
Zie de site die kwarkie eerder gaf om de oefeningen uit te zoeken.
Het is gewoon debiel. Iemand vraagt om advies, mensen proberen serieus te helpen. Het antwoord bevalt de vrager niet dus dan is iedereen stom en snapt hem niet.
Als je niet open staat voor serieuze adviezen moet je maar gewoon oprotten en doen wat jij denkt dat helpt.
En@vrager: SPIERMASSA KRIJGEN IS GEWOON KEI EN KEIHARD TRAINEN!!!
Het is wel komisch om te zien in wat voor tegenstrijd je bevind door aan te geven dat ik degene ben die fout is terwijl jullie juist gelijk in aanval en pesterij gingen. Voor je antwoord geeft moet je de tekst goed lezen en begrijpen. Vervolgens je logische verstand gebruiken en antwoord geven. Maar nee, mensen beginnen gelijk adviezen te geven om hele lichaam te trainen en naar gym dit dat te gaan terwijl ik het niet meer en niet minder heb om armen licht te trainen.
Ik hoef niet op te rotten, jij moet wat aan jouw mentaliteit doen en stoppen mensen belachelijk te maken.
Tjonge. Je denkt dat je heel intelligent bent, maar niets is minder waar. De algemene consensus hier is dat je dom bezig bent. Dit forum heeft een lange historie en er komen vrij veel professionals die deze materie een stuk beter beheersen dan jij (en aantoonbaar). Je kunt er dus rustig van uit gaan dat wanneer men hier verwijst naar ´de stickies´ (de DBB knowledgebase) zij doelen op informatie die helemaal doodgetest is door al die pro´s.
Jij bent hier nieuw. Jij bent alleen. Jij vraagt om advies, maar weigert te accepteren wat je vervolgens geboden wordt. Dit maakt jou de persoon die tegenstrijdig is.
Kortom, het wordt tijd dat jij eens je overtuigingen bijstelt. Ik ga in elk geval niet meer inhoudelijk in op je vraag, omdat je méér dan genoeg antwoorden hebt ontvangen die juist zijn.
^ Ik wist niet dat het niveau van IQ zo erg laag zou zijn hier. Serieus dit is puur belachelijk man. Volgens mij belasten jullie alleen maar jullie hersenen ipv lichaamsspieren met bodybuilden.
-
Typ ik chinees of nederlands? Ik heb het toch over een ''beetje'' maar. Wat begrijp je daar niet aan mens?
-
Ik hoef niet op te rotten, jij moet wat aan jouw mentaliteit doen en stoppen mensen belachelijk te maken.
Erg bedankt voor de info, hier kan ik wat mee!
---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------
Het is wel komisch om te zien in wat voor tegenstrijd je bevind door aan te geven dat ik degene ben die fout is terwijl jullie juist gelijk in aanval en pesterij gingen. Voor je antwoord geeft moet je de tekst goed lezen en begrijpen. Vervolgens je logische verstand gebruiken en antwoord geven. Maar nee, mensen beginnen gelijk adviezen te geven om hele lichaam te trainen en naar gym dit dat te gaan terwijl ik het niet meer en niet minder heb om armen licht te trainen.
Tjonge. Je denkt dat je heel intelligent bent, maar niets is minder waar. De algemene consensus hier is dat je dom bezig bent. Dit forum heeft een lange historie en er komen vrij veel professionals die deze materie een stuk beter beheersen dan jij (en aantoonbaar). Je kunt er dus rustig van uit gaan dat wanneer men hier verwijst naar ´de stickies´ (de DBB knowledgebase) zij doelen op informatie die helemaal doodgetest is door al die pro´s.
Jij bent hier nieuw. Jij bent alleen. Jij vraagt om advies, maar weigert te accepteren wat je vervolgens geboden wordt. Dit maakt jou de persoon die tegenstrijdig is.
Kortom, het wordt tijd dat jij eens je overtuigingen bijstelt. Ik ga in elk geval niet meer inhoudelijk in op je vraag, omdat je méér dan genoeg antwoorden hebt ontvangen die juist zijn.