MuscleMeat

kan men vasculair worden zonder aas?

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
kan ik vasculair worden zonder steroiden te gebruiken?
kvind het wel heftig om er zo uit te zien!

Ja dat kan, alleen duurt het wat langer en zal je wat extremer moet dieeten.

vasculariteit heeft grotendeels met je vetpercentage te maken maar ook heel veel met de ligging van je aders op je huid. En dat is genetisch bepaald. Hoe meer ze aan de oppervlakte van je huid zitten des te vasculairder je wordt. Dus het is een sommetje van vet% en genetics. Dus aas maakt in principe niet heel veel uit, zal alleen sneller gaan.

vasculariteit heeft grotendeels met je vetpercentage te maken maar ook heel veel met de ligging van je aders op je huid. En dat is genetisch bepaald. Hoe meer ze aan de oppervlakte van je huid zitten des te vasculairder je wordt. Dus het is een sommetje van vet% en genetics. Dus aas maakt in principe niet heel veel uit, zal alleen sneller gaan.

Ik zie anders toch een heel stuk vasculairder uit als ik gebruik dan als ik niet gebruik, terwijl ik op hetzelfde vetpercentage zit.

Uiteraard, maar de genen bepalen 80% (nature) !!

20% kan je door je voeding, training, etc gaan veranderen... (=nurture)

Ik kan alle AAS van de wereld gebruiken en m'n vet% zo ver mogelijk laten teruglopen, maar aders zal ik nooit zichtbaar krijgen. Met een 6 weken cycle anavar op 80mg zelf niet. Wel jammer maar zo zit ik in elkaar. Als je er een beetje aanleg voor hebt, lukt het je prima.

Aanleg idd, mijn neef heeft altijd aders lopen, vind het er ook veel bruter uitzien. Trainen helpt wel, vp% ook, ader op mijn biceps komt er nu toch een stuk meer door af en toe dan 2 jaar geleden ( toen was hij er gewoon niet ).

Deels mee eens. Door aas vergroot je wel je bloedvolume, wat voor dikkere aders zorgt ;-) Maar zonder kun je ook behoorlijk ver komen.

Terug
Naar boven