Fitness Seller

Kan niet injecteren altijd maar pille dan??

Als tabletten echt de oplossing zouden zijn dan zouden we toch allemaal tabletten nemen in plaats van injecties. Persoonlijk heb ik geen problemen met een injectie, maar het blijft onprettig.

Slotje erop

teveel met tabs kuren en beweren dat je lever eraan gaat is broodje aap verhaal ik kuur al jaren met tasb en met lever en nieren zijn nog als voorheen

Da's inderdaad allemaal overdreven. Als je met verstand kuurt, is er geen probleem. Die injecties zijn trouwens ook slecht voor de lever als je dosissen neemt van 500mg en meer. En dan al zeker als je ze combineert met andere injectables.

Da's inderdaad allemaal overdreven. Als je met verstand kuurt, is er geen probleem. Die injecties zijn trouwens ook slecht voor de lever als je dosissen neemt van 500mg en meer. En dan al zeker als je ze combineert met andere injectables.

Juist, als je met verstand kuurt kan het wel. Is het verstandig om constant orals te nemen? Lijkt me sterk. En dat injects ook niet werelds voor je lever zijn betekent nog niet dat je dan maar een buttload aan orals gaat nemen omdat die ook slecht zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Mogguh manne nogmaals bedankt voor de tips snap dat je alle soorten en maten kan drinken maarja dat is net zo slecht of misschien nog wel slechter want dat gaat ook weer door de lever zat zelf even te kijke op het forum over die testgel soorteb schijnt goed spul te wezen??

Nou kijk het probleem is dus dat ik iets tekort heb aan stollingsfactor dat brengt ook met zich mee dat me bloed wat dunner is dan bij anderen dat is in het dagelijks leven niet heel erg maar mocht je dus gaan injecteren heb je hele grote kans dat het fout gaat en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten haha maar ik heb me is ff inzitten lezen over de trendflow klinkt goed dacht zelf aan een trendflow winstrol combo hoop dat dat wat is thnx voor de reacties mannen!

Ja der is 1 medicijn maar die staat thuis in de koelkast en die mag alleen gebruikt worden bij ongelukken anders went je lichaam daar weer aan en werkt het niet meer haha lkkr moeilijk allemaal he?

Welke ziekte heb je precies.....dit klinkt heel bekend. In de koelkast staat vast een neusspray (let op dat je dan echt niks mag drinken of je zwelt helemaal op. Ik word echt ziek van dat medicijn en het werkt bij mij niet voldoende).....Ik heb van von Willebrand type 2. Ik kreeg een papier dat ik van IM injecties moest afblijven na ongeveer 100 injecties... dat heb ik ook besproken in het ziekenhuis want ik moest voor een operatie ooit al open zijn over AAS. Zij raden het af en dat doe ik formeel ook omdat ik jou niet ken en wie weet het bij jou fout gaat...Ik zou niet weten of ik een naald zou durven zetten als ik vooraf zou weten van die ziekte. Nu ik weet dat het al meer dan honderd keer goed ging bij mij kijk ik er toch anders naar.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 10:11 ----------

Onzin. Er kan best iets nuttigs komen uit een topic dat iets ouder is. Ik zie het nu pas bijvoorbeeld en ik heb ook een stollingsziekte en ik kuur met naalden...

Ja klopt heb idd een neusspray ddavp noemen ze het ook wel ik heb namelijk hemofilie en mijn stolling is rond de 15 procent als het ook in me neus spuit word je idd een paar uur ff niet goed van hahah thnx voor je reactie

gewoon niet kuren met dun bloed in je lichaam :o vooral van de aas weg blijven :)

Ja klopt heb idd een neusspray ddavp noemen ze het ook wel ik heb namelijk hemofilie en mijn stolling is rond de 15 procent als het ook in me neus spuit word je idd een paar uur ff niet goed van hahah thnx voor je reactie

Die van mij rond 18% geloof ik. Ja we hebben het over dezelfde spray. Heb je wel eens een im injectie gehad zoals bij een inenting tegen griep of een andere ziekte.....zo ja kreeg je toen veel bloedingen of blauwe plekken.....en een bloedafname waar ze IV prikken gaf dat een mega blauwe plek? En zaken als verstandskies ging dat met een bloeding die bijna niet te stoppen was.....Ik zou over aas gebruik praten bij je stollingsarts. Hij heeft toch medisch geheim en hij snapt ook wel dat je zonder zijn advies zelf gaat experimenteren.

Dat je wel absoluut van asperine diclofenac ibuprofen moet afblijven weet je denk ik en dat ook visolie invloed heeft op bloedstolling alsmede schildklierhormonen....

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 00:05 ----------

gewoon niet kuren met dun bloed in je lichaam :o vooral van de aas weg blijven :)

Dun bloed is zo misleidend, net zo misleidend als bloedverdunners....bloed wordt niet dunner....je hebt een tekort aan een stollingsfactor en daardoor een verlengde bloedingstijd. Er is niks duns aan.

Mogguh manne nogmaals bedankt voor de tips snap dat je alle soorten en maten kan drinken maarja dat is net zo slecht of misschien nog wel slechter want dat gaat ook weer door de lever zat zelf even te kijke op het forum over die testgel soorteb schijnt goed spul te wezen??
je bent gewoon een vieze mietje en durft niet te injecteren ipv daarvan zit je een smoes te verzinnen om toch tabletten te nemen.

je bent gewoon een vieze mietje en durft niet te injecteren ipv daarvan zit je een smoes te verzinnen om toch tabletten te nemen.

Huhhh wat......sommige reacties zeggen zoveel meer over degene die reageert dan wat de reactie precies is...... Verder lees je eens in stollingsziekten. Echt iemand die iets verzint komt niet zomaar met een ddavp neusspray.....trollen zijn niet zo goed op DBB. Mijn neefje heeft het erger als ik hij zou echt een erge situatie kunnen hebben door een IM injectie....hij moet injecties tegen ziekten ook intracutaan. Best bizar je reactie of wil je gewoon leuk doen....dan fail!!!!!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nee nog nooit een IM injectie gehad wel IV maar nooit echt rare of grote blauwe plekken misschien wel een goed plan even praten met de arts thnx en little daddy als je me niet kent en je hebt niets nuttigs te melden hou dan lkkr je mond en ga weg uit dit topic ik doe alles voor de sport dus ga nou niet beginnen over dat ik een mietje ben!!!

Huhhh wat......sommige reacties zeggen zoveel meer over degene die reageert dan wat de reactie precies is......

Idd die Daddy is maar een zielig figuur... :rolleyes:

OT; heb geen verstand van stollingsziektes icm kuren, maar zou toch bij voorbaat zeer terughoudend zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Is er geen medicijn die je in de AAS oplossing erbij kan doen . Een soort van lokaal stollingsmedicijn? Dit zou kunnen helpen bij een eventuele bloeding.
Of een ander medicijn wat het bloed tijdelijk dikker maakt. Zodat je de AAS zet, gedurende de invloed van dat medicijn.

Ik heb totaal geen ervaring met stollingsziektes, het lijkt mij ontzettend beroerd om voor een schaafwondje al naar het ziekenhuis te moeten. Kan een flinke handicap zijn bij bepaalde activiteiten, enzovoort.

Is er geen medicijn die je in de AAS oplossing erbij kan doen . Een soort van lokaal stollingsmedicijn? Dit zou kunnen helpen bij een eventuele bloeding.
Of een ander medicijn wat het bloed tijdelijk dikker maakt. Zodat je de AAS zet, gedurende de invloed van dat medicijn.

Ik heb totaal geen ervaring met stollingsziektes, het lijkt mij ontzettend beroerd om voor een schaafwondje al naar het ziekenhuis te moeten. Kan een flinke handicap zijn bij bepaalde activiteiten, enzovoort.

Deca of bold is toch bloed verdikent of had ik dat nu fout ?

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 06:37 ----------

Idd die Daddy is maar een zielig figuur... :rolleyes:

OT; heb geen verstand van stollingsziektes icm kuren, maar zou toch bij voorbaat zeer terughoudend zijn.

+1 en ook +1

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 06:39 ----------

teveel met tabs kuren en beweren dat je lever eraan gaat is broodje aap verhaal ik kuur al jaren met tasb en met lever en nieren zijn nog als voorheen

En jij bent zeker een dealer die gewoon zn spul wilt verkopen en er dus duidelijk geen verstand van heeft wat orals met je doen

En is dat dan meteen dat dat je bloed verdikt want dan is het het onderzoeken wel even waard want het gaat eigelijk alleen om het moment dat je injecteerd

Ja dat is er (voor mijn ziekte dan) en dat wordt gehaald uit bloedproducten. Ik kreeg 4 dagen lang voor 2000 euro per dag een IV injectie via mijn infuus, die ik toch al had hangen (ongeveer 20ml!!) van stollingsmiddel na mijn distale biceps pees scheuring en de operatie hiervan. Niet iets wat je zomaar bij je kuur zet gezien de dagelijkse kosten :-)

[Link niet meer beschikbaar]

Pff kerel, als ik zoveel risico's zou moeten lopen bovenop de 'normale' risico's van een kuur had ik het echt niet gedaan. Natty kun je ook wel een prima fysiek bouwen en levert je een stuk minder risico op. En elke keer een buttload aan gel smeren en wat tabs nemen om toch maar te kuren lijkt me ook echt niks waard. Eigen keuze uiteraard verder maar goed.

Juist, als je met verstand kuurt kan het wel. Is het verstandig om constant orals te nemen? Lijkt me sterk. En dat injects ook niet werelds voor je lever zijn betekent nog niet dat je dan maar een buttload aan orals gaat nemen omdat die ook slecht zijn.

daarom duren oralkuren niet te lang en is de dosis ook niet te hoog.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 11:11 ----------

Deca of bold is toch bloed verdikent of had ik dat nu fout
As zijn bloedverdikkend maar deze jongen heeft misschien een stollingsziekte en dat heeft er niets mee te maken.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 11:13 ----------

wat een idiote opmerking. vind je injecteren dan stoer? ik heb er nooit iets stoer aan gevonden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven