DDoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
teveel met tabs kuren en beweren dat je lever eraan gaat is broodje aap verhaal ik kuur al jaren met tasb en met lever en nieren zijn nog als voorheen
Da's inderdaad allemaal overdreven. Als je met verstand kuurt, is er geen probleem. Die injecties zijn trouwens ook slecht voor de lever als je dosissen neemt van 500mg en meer. En dan al zeker als je ze combineert met andere injectables.
Nou kijk het probleem is dus dat ik iets tekort heb aan stollingsfactor dat brengt ook met zich mee dat me bloed wat dunner is dan bij anderen dat is in het dagelijks leven niet heel erg maar mocht je dus gaan injecteren heb je hele grote kans dat het fout gaat en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten haha maar ik heb me is ff inzitten lezen over de trendflow klinkt goed dacht zelf aan een trendflow winstrol combo hoop dat dat wat is thnx voor de reacties mannen!
Ja der is 1 medicijn maar die staat thuis in de koelkast en die mag alleen gebruikt worden bij ongelukken anders went je lichaam daar weer aan en werkt het niet meer haha lkkr moeilijk allemaal he?
Ja klopt heb idd een neusspray ddavp noemen ze het ook wel ik heb namelijk hemofilie en mijn stolling is rond de 15 procent als het ook in me neus spuit word je idd een paar uur ff niet goed van hahah thnx voor je reactie
gewoon niet kuren met dun bloed in je lichaamvooral van de aas weg blijven
![]()
je bent gewoon een vieze mietje en durft niet te injecteren ipv daarvan zit je een smoes te verzinnen om toch tabletten te nemen.Mogguh manne nogmaals bedankt voor de tips snap dat je alle soorten en maten kan drinken maarja dat is net zo slecht of misschien nog wel slechter want dat gaat ook weer door de lever zat zelf even te kijke op het forum over die testgel soorteb schijnt goed spul te wezen??
je bent gewoon een vieze mietje en durft niet te injecteren ipv daarvan zit je een smoes te verzinnen om toch tabletten te nemen.
Huhhh wat......sommige reacties zeggen zoveel meer over degene die reageert dan wat de reactie precies is......

Idd die Daddy is maar een zielig figuur...
OT; heb geen verstand van stollingsziektes icm kuren, maar zou toch bij voorbaat zeer terughoudend zijn.

Is er geen medicijn die je in de AAS oplossing erbij kan doen . Een soort van lokaal stollingsmedicijn? Dit zou kunnen helpen bij een eventuele bloeding.
Of een ander medicijn wat het bloed tijdelijk dikker maakt. Zodat je de AAS zet, gedurende de invloed van dat medicijn.
Ik heb totaal geen ervaring met stollingsziektes, het lijkt mij ontzettend beroerd om voor een schaafwondje al naar het ziekenhuis te moeten. Kan een flinke handicap zijn bij bepaalde activiteiten, enzovoort.
Idd die Daddy is maar een zielig figuur...
OT; heb geen verstand van stollingsziektes icm kuren, maar zou toch bij voorbaat zeer terughoudend zijn.
teveel met tabs kuren en beweren dat je lever eraan gaat is broodje aap verhaal ik kuur al jaren met tasb en met lever en nieren zijn nog als voorheen
Is er geen medicijn die je in de AAS oplossing erbij kan doen . Een soort van lokaal stollingsmedicijn? Dit zou kunnen helpen bij een eventuele bloeding.
Juist, als je met verstand kuurt kan het wel. Is het verstandig om constant orals te nemen? Lijkt me sterk. En dat injects ook niet werelds voor je lever zijn betekent nog niet dat je dan maar een buttload aan orals gaat nemen omdat die ook slecht zijn.
As zijn bloedverdikkend maar deze jongen heeft misschien een stollingsziekte en dat heeft er niets mee te maken.Deca of bold is toch bloed verdikent of had ik dat nu fout
je bent gewoon een vieze mietje en durft niet te injecteren ipv daarvan zit je een smoes te verzinnen om toch tabletten te nemen.