XXL Nutrition

Nieuws Kanker door zonnebank

• Topic Starter Topic Starter
Tegenwoordig krijg je overal kanker van... moe word je soms van die onderzoeken.

Ben benieuwd hoeveel mensen hun leefsT veranderen naar aanleiding van dit soort onderzoeken.

Indd, zelfs een appeltje eten is tegenwoordig al slecht voor je tandglazuur+maag.

Ik vind DR P maar irritant.. net zo'n jehova getuige die zijn gelijk wil halen :roflol:

???

De helft van het forum bestaat uit discussies waar ''men zijn gelijk wil halen''. Dat is juist de kracht van een forum, dat mensen dieper in kunnen gaan op de informatie en elkaars argumenten. En door die discussies leren een hoop mensen weer wat nieuws. Ik neem aan dat mensen helpen en zelf dingen leren is waarom je in dit soort topics komt? Of had jij liever een forum gehad waarbij elke post na de startpost bestaat uit +1, waarbij het niet uitmaakt of de informatie in de startpost eigenlijk wel correct is?

Ik ben echter alleen bang dat hij binnenkort zomaar een ban aan zijn broek geslingerd krijgt.

Ik heb wel vaker met Big T gediscusseerd en heb nog nooit een waarschuwing of strafpunt gekregen. Ik denk dus niet dat hij een ijzeren beleid voert waarbij iedereen die tegen hem ingaat meteen kan vertekken. Dat we verschillende visies hebben zegt niet dat we meteen elkaars haren uitrekken!

je weet er zoveel over, misschien enig idee in hoeverre luchtvervuiling en grondvervuiling door zware metalen(trekt in voedsel/water) de kans op kanker/welke soorten kanker verhoogt/veroorzaakt?

De epidemiologische kankerexpert op het forum is Isdatzo. Hopelijk leest hij mee en kan hij je meer vertellen, anders moet je hem maar een PM sturen.

Ik ben van mezelf al vrij bruin, maar mijn armen bijvoorbeeld kleuren niet mee onder de zonnebank, mijn benen ook niet, maar als ik een dagje in de zon zit dan zijn ze aan 't eind van de dag toch flink aan het branden.

Is dat niet vrij raar?
Normaal gezien blijft je hele lichaam toch veel langer bruin dan je gezicht?
Als je een keer of 5-6 onder de zonnebank gaat ziet je lichaam toch bruiner dan dat van een turk? En dit voor lange tijd.
Wat ik wel raar vind is dat je je kleur verliest in je gezicht door het zweten.
Je lichaam heeft hier geen last van.

Terug
Naar boven