Tja, enige wat zou kunnen is een creme dat alle gevaar weg haalt, maar waar je toch nog bruin van wordt![]()
Ik word er alleen maar oranje van
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, enige wat zou kunnen is een creme dat alle gevaar weg haalt, maar waar je toch nog bruin van wordt![]()
.
Een goeie week vakantie dus....melanotan ftw !
je loopt maar kans op huidkanker indien je lichaam meer dan 50 uur per jaar aan volle zon wordt blootgesteld en zoals voor alles geldt ook hier 'overdaad schaadt'.
ben nu ook weer ff bezig met de zonnebank, mja zolang je niet gaat overdrijven zal het wel meevallen
Volgens mij is kanker trouwens voor het grootste deel een erfelijke/genetische zaak.
):Speciaal voor jou big T:
Environmental and heritable factors in the causation of cancer--analyses of cohorts of twins from Sweden, Denmark, and Finland.
BACKGROUND: The contribution of hereditary factors to the causation of sporadic cancer is unclear. Studies of twins make it possible to estimate the overall contribution of inherited genes to the development of malignant diseases. METHODS: We combined data on 44,788 pairs of twins listed in the Swedish, Danish, and Finnish twin registries in order to assess the risks of cancer at 28 anatomical sites for the twins of persons with cancer. Statistical modeling was used to estimate the relative importance of heritable and environmental factors in causing cancer at 11 of those sites. RESULTS: At least one cancer occurred in 10,803 persons among 9512 pairs of twins. An increased risk was found among the twins of affected persons for stomach, colorectal, lung, breast, and prostate cancer. Statistically significant effects of heritable factors were observed for prostate cancer (42 percent; 95 percent confidence interval, 29 to 50 percent), colorectal cancer (35 percent; 95 percent confidence interval, 10 to 48 percent), and breast cancer (27 percent; 95 percent confidence interval, 4 to 41 percent). CONCLUSIONS: Inherited genetic factors make a minor contribution to susceptibility to most types of neoplasms. This finding indicates that the environment has the principal role in causing sporadic cancer. The relatively large effect of heritability in cancer at a few sites suggests major gaps in our knowledge of the genetics of cancer
De zon schijnt voor geen meter, het is wel warm, maar alleen maar bewolking, en vandaag waaide me zonnebril zowat van me neus toen ik ff buiten liep.
Dus echt zomer kan ik het niet noemen.
En jij hebt het eerder ook niet begrepen net zoals nuDit heb je eerder gezegt, en toen reageerde ik ook zo (niet meer vergeten he!):

Tegenwoordig is alles slecht voor je wat ontspanning geeft, of een gezellige middag /avond/nacht. Alles gaat er tegenwoordig om om zo lang mogelijk te leven zodat we zolang mogelijk geld kunnen inbrengen in de belastingspot van de overheid.
Straks mag je geen coïtus meer hebben omdat je aan teveel bacteriën word blootgesteld.
straks mogen we niet meer bodybuilden omdat het slecht voor de huid is die teveel uitrekt en op 'latere' leeftijd het gezondheidsproblemen oplevert.
Je moet lekker zelf weten wat je doet, maar dan niet gaan jammeren dat je kanker krijgt straks.
het is meer van: zucht het is weer iets wat niet goed voor je blijkt te zijn en wat wel mee zal vallen, snap?Ach er zit af en toe een wolkje voor, maar als je buiten bent word je er echt wel bruin van hoor.