Fitness Seller

Karateles voor Marokkaanse jeugd

Bezoekers in dit topic

Probeer als nederlander maar eens geen wegenbelasting te betalen, dan zijn de rapen gaar, of je studieschuld niet proberen terug en betalen, sjongojonge, de deurwaarders staan voor je deur om je deur mee te nemen.
ok lijpehond.
jij zegt dat dit als buitenlander wel kan dan? idioot.
 
AMSTERDAM - Gouda geeft vanaf september vechtsportles aan Marokkaanse probleemjongeren.
karate_877914d.jpg


De lessen moeten de probleemjongeren leren om hun agressie in toom te houden. Daarnaast zou het ook een positieve invloed hebben op hun persoonlijke groei. De gemeente hoopt zo dat de overlast in de wijken vermindert en een groter gevoel van veiligheid ontstaat bij Gouwenaars, meldt het AD.

Volgens Jurgen Huizenga van het Nederlands Instituut voor Vechtsport & Maatschappij krijgen de hangjongeren door vechtsportlessen onbewust een gedragstraining die in de praktijk blijkt te werken, omdat er onder meer wordt gewerkt aan zelfbeheersing en zelfvertrouwen.

Waarop baseert deze man zich eigenlijk? Het is een beetje wishful thinking imo. Zelfvertrouwen en zelfbeheersing is deel van Bushido.
Bushido werkt in Japan door een sterk hierarchisch systeem met respect voor authoriteit. In de Vlaamse vechtsportcultuur is dit pakken minder. Nederland, no id.

Marokkaanse probleemjongeren hebben net een probleem met authoriteit. Daarnaast is er nog een sterke macho-cultuur waar men zich wilt bewijzen. Combineer dat met extra training in ma.

Wat denk je dat het resultaat gaat zijn? Badr Hari bekend?

We gaan even vergelijken

a)

http://www.youtube.com/watch?v=LIZgkjGBeYc

Machida is een half-Japanees en wereldtopper, die zeer strikt bushido volgt door zijn vader die een lichte variant op Shotokan heeft ontwikkeld. Hij neemt hier 3 slagen van Inoki, en buigt. De reden is dat Inoki een legendarische sensei is.
Als hij je 3 keer slaagt, is dat een zegen dat hij je enorm goed vind, en deze zegen zal je naar succes in je verdere carriere lijden.


b)

Badr is een Nederlandse Marrokaan en ook een wereldtopper in K1. Hij zeikt alles af, vind zichzelf de beste. Hij brak zijn woord tegen overeem, en deed dit in de finale van de K1 tegen Bonjasky. Skip naar 4:46

http://www.youtube.com/watch?v=AyaP2Nq8poI&feature=fvst

Bushidogehalte = niks.

Aka, dit is lomp wishful thinking van een of andere zweverige idioot die zijn vechtsport kost wat kost wil promoten.
 
Laatst bewerkt:
het gaat verder ook niet over rekeningen betalen of iets dergelijks maar overlast veroorzaken, hangjeugd, agressie, criminaliteit. Ophangen die gasten
 
tja ik vind de politie tegenwoordig gay. ze durven niet eens op te treden alleen tegen nette mensen of die alleen zijn.
 
Mensen in de bijstand die gewoon kunnen werken? Hup het leger in.

Het leger is niet meer zoals vroeger.
TBH, persoonlijk zou ik net als mijn oom oneervol ontslag krijgen. Wat maakt dat tegenwoordig nog uit.

---------- Post added 4 August 2011 at 16:57 ----------

tja ik vind de politie tegenwoordig gay. ze durven niet eens op te treden alleen tegen nette mensen of die alleen zijn.

Vind je het gek?
Eerst en vooral willen minder en minder mensen politie worden dus de standaard daalt.

Ten tweede maakt het niet veel uit wat ze doen. Je krijgt veel papierwerk, maar 2 uur later staat het terug op straat.

Ten derde zijn het ook maar mensen. Niemand gaat echt graag in gevaarlijke situaties. Je komt met 2 flikken tegen een bende te staan. Een flik mag zijn wapen pas trekken als zijn leven echt in gevaar komt. Slagen en verwondingen tellen niet om iemand neer te schieten. En je mag pas schieten vanaf er duidelijk gevaar is. Een wapen trekken is NIET genoeg. Dus maw, de wet is zo ****ed up dat je eerst moet laten schieten/steken, voor je zelf iets mag doen.

Wil jij nog flik zijn in die probleemwijk waar dat elke dag gebeurd?

Persoonlijk zou ik pleiten voor het invoeren van de taser. Alleen wordt de grens van "wanneer mag het gebruikt worden" dan weer wazig.
 
Laatst bewerkt:
Machida is een half-Japanees en wereldtopper, die zeer strikt bushido volgt door zijn vader die een lichte variant op Shotokan heeft ontwikkeld. Hij neemt hier 3 slagen van Inoki, en buigt. De reden is dat Inoki een legendarische sensei is.
Als hij je 3 keer slaagt, is dat een zegen dat hij je enorm goed vind, en deze zegen zal je naar succes in je verdere carriere lijden.
Inoki was een tijdje terug bij mij in de gym. Hij gaf me geen 3 klappen, wel een hand, dat vond ik ook wel tof.
 
Inoki was een tijdje terug bij mij in de gym. Hij gaf me geen 3 klappen, wel een hand, dat vond ik ook wel tof.

Als 3 klappen wil zeggen dat je goed bent, wat wil je hand schudden dan zeggen?

hij wil dat je voor hem danst als een goedkoop Thai's hoertje. Sjeek it! Sjeek it! Ohow!
 
Als 3 klappen wil zeggen dat je goed bent, wat wil je hand schudden dan zeggen?

hij wil dat je voor hem danst als een goedkoop Thai's hoertje. Sjeek it! Sjeek it! Ohow!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Loop snachts eens langs vanaf Antwerpen-Zuid tot de Amerikalei als Belg/Nederlander.

Kom dan eens terug :)

Of ga snachts eens wandelen met je vriendin op het Koxplein in Borgerrokko. Aka Boxplein.

De eerste uitdaging wil ik best aangaan. Geen problemen daar, volgens mij overdrijf je. Borgerhout tsja geen ervaring mee buiten 's zondags een bezoekje bij de oma. Mss dat jij als 2 meter 100kg ultrabeer meer slechte ervaringen hebt in die buurten, gezien ze vaak zo'n personen eruit pikken...
 
agh kommop man, alsof jullie niet schijt iritante nederlanders kennen -.- hou eens op over buitenlanders
 
Fijn.. Volgende keer dat ik met marokkanen op de vuist ga, kunnen ze karate
 
agh kommop man, alsof jullie niet schijt iritante nederlanders kennen -.- hou eens op over buitenlanders

Ieder land heeft zn irritante mensen, het is niet de bedoeling om er nóg meer hierheen te halen :)
 
De eerste uitdaging wil ik best aangaan. Geen problemen daar, volgens mij overdrijf je. Borgerhout tsja geen ervaring mee buiten 's zondags een bezoekje bij de oma. Mss dat jij als 2 meter 100kg ultrabeer meer slechte ervaringen hebt in die buurten, gezien ze vaak zo'n personen eruit pikken...

Neh, heb ik toch gezegd. Maar ik schat de gemiddelde bber niet zo hoog in.

+

1) Vriend van me, wou laatste trein nemen richting Sint-Niklaas, wandelt door Brederodestraat, wordt na buskotje van achter gejumped, in mekaar geslagen, portefueille/gsm/rugzak/ipod allemaal weg.

2) http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=2L2R4UGU

Kris Van den Borght: Mijn oom. Zei dat ze "Rustig moesten doen", omdat ze bij zijn auto stonden. Daders niet gevonden. "Verdachten" ja.

3) http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid1064144/man-neergeschoten-in-antwerpen.aspx

Ex-collega van me, had net gedaan met portieren, afrekening omdat ze niet binnenmochten(op een ****ing maandagavond). Enorm veel geluk gehad, 1 in been, 1 in schouder, 1 in long.
Ik heb met die kerel nog samen fuiven gedaan, dus had net zo goed ik kunnen zijn.


Ps: ik ken(de) de kerel in je avatar, wil ook al iets zeggen...
 
Laatst bewerkt:
agh kommop man, alsof jullie niet schijt iritante nederlanders kennen -.- hou eens op over buitenlanders

genoeg schijtirritante Belgen gehad. Maar als je die buitenzet zeiken ze ms wel als een zatlap, maar dat is het ook.

Bij Polen zijn het meestal de vrienden die meehelpen en hem in het oog houden. Ze vragen altijd wel nog 1 kans, maar nog nooit een 2de keer problemen gehad.

Bij Turken komt de groep ook voor elkaar op, maar beschaafd en met woorden. En als er 1 fout zit snappen ze dat ook.

Albanezen, altijd het geluk gehad dat ik 1 kende. Kan ik niet voor iemand anders zeggen.

Bij Marokkanen, heel de groep keert als een bitch tegen je, daagt uit, belt volk op, heel het drama loopt uit het hand, tonen enkel respect als je of zelf marrokaan bent of het afdwingt dat je niet met je laat sollen. Maar shit kan verkeerd gaan.

Ik doe nooit meer R&B fuif voor deze reden. 1 Mcharba ok, 2 meh, 3+ you're ****ed.

Wilt dat zeggen dat ik iets tegen mcharba's heb, nee, maar ik zie heel snel wie je kunt vertrouwen en wie niet. Ik heb nog altijd een litteken omdat ik dat ooit eens niet gedaan heb.
 
Laatst bewerkt:
weetjewat, probleemjongeren moeten gewoon hard aangepakt worden,

kijk dat mensen nou gaan posten, bijv dat ze opgehangen moeten worden, dat is nou weer echt overdreven.

op een forum is dat weer makkelijk gezegt natuurlijk;)

je bereikt er dus weer niks mee.


kijk dat de overheid dat nou weer doet snap ik niet. ze weten niet wat ze moeten doen met die probleemjongeren, dus gaan ze hun karateles geven, dom natuurlijk, die leren nog beter anderen in elkaar te slaan als ze uitgedaagd worden want van de discipline en controle van de sport dat zal hun naar mijn weten niet boeien.
veel van de allochtonen in Nederland, zoals bijvoorbeeld Marokkanen waar het nu over gaat, zijn NIET opgevoed. Dus het probleem ligt naar mijn weten bij de ouders, die hun kinderen niks leren en zo laten ze de kinderen hun eigen gang gaan, daarbij gaan ze zich vervelen en dergelijke, en zo ontstaan probleemjongeren.

in mijn eigen dorp is het namelijk zo, en ik zelf denk dat het in de rest van Nederland ook zo is. Ik ken er namelijk 1 heb een keer goed met hem gepraat over zijn opvoeding, hij vertelde me, mijn jeugd ging zo: thuis ging ik slapen eten en drinken en af en toe douchen en naar de wc, de rest was ik buiten met vrienden. want ik werd gewoon naar buiten gestuurt de rest van de dag. me ouders hebben me niks geleerd alleen arabisch en nederlands. (en leren lopen natuurlijk)

niet alle marokanen en allochtonen zijn slecht opgevoed dat wil ik niet hiermee zeggen. maar die probleemjongeren daar gaat het over.

zelf vind ik het best wel erg, ik heb zelf ook wel is gehoord dat de ouders extra veel kinderen nemen, om extra veel kinderbijslag te krijgen zodat ze meer geld voor hunzelf hebben.
 
Laatst bewerkt:
fakking haatgevoelens altijd bij dit soort topics fuuu
 
De eerste uitdaging wil ik best aangaan. Geen problemen daar, volgens mij overdrijf je. Borgerhout tsja geen ervaring mee buiten 's zondags een bezoekje bij de oma. Mss dat jij als 2 meter 100kg ultrabeer meer slechte ervaringen hebt in die buurten, gezien ze vaak zo'n personen eruit pikken...

Bepaalde buurten in Antwerpen&Brussel loop je echt niet zomaar voor je plezier door hoor 's avonds en de kans is groot dat je wel iets voor hebt. Ongeacht welk gestalte je bent.

agh kommop man, alsof jullie niet schijt iritante nederlanders kennen -.- hou eens op over buitenlanders

Ik ken inderdaad genoeg irritante autochtone personen, maar de kans dat je overvallen/lastiggevallen of neergestoken wordt door allochtonen (2-3-nde generatie, maakt niet uit) is zowat 100x groter. simple as that ..

Van alle nationaliteiten zijn er goeie gasten bij en als je ze kent doen ze natuurlijk goed tegen jou. Dan zeg je al sneller, aahh het zijn goeie gozers. Maar tegen andere gasten gedragen ze zich dan weer tuig...
Jij bent duidelijk één die er mee optrekt en blind is voor de werkelijkheid, gezien je vorige reacties.

genoeg schijtirritante Belgen gehad. Maar als je die buitenzet zeiken ze ms wel als een zatlap, maar dat is het ook.

Bij Polen zijn het meestal de vrienden die meehelpen en hem in het oog houden. Ze vragen altijd wel nog 1 kans, maar nog nooit een 2de keer problemen gehad.

Bij Turken komt de groep ook voor elkaar op, maar beschaafd en met woorden. En als er 1 fout zit snappen ze dat ook.

Albanezen, altijd het geluk gehad dat ik 1 kende. Kan ik niet voor iemand anders zeggen.

Bij Marokkanen, heel de groep keert als een bitch tegen je, daagt uit, belt volk op, heel het drama loopt uit het hand, tonen enkel respect als je of zelf marrokaan bent of het afdwingt dat je niet met je laat sollen. Maar shit kan verkeerd gaan.

Ik doe nooit meer R&B fuif voor deze reden. 1 Mcharba ok, 2 meh, 3+ you're ****ed.

Wilt dat zeggen dat ik iets tegen mcharba's heb, nee, maar ik zie heel snel wie je kunt vertrouwen en wie niet. Ik heb nog altijd een litteken omdat ik dat ooit eens niet gedaan heb.

Algemeen kan je inderdaad zeggen (in belgie) dat Marokkanen het rotste volk zijn. Terwijl Albanezen (oost-blokkers) stukken gevaarlijker zijn. Echter Marokkanen zoeken gewoon de problemen op in elke situatie ze maar kunnen. Velen zijn gewoon typisch straattuig, het lastigste van al.

Turken zijn inderdaad stukken beschaafder en heb er ook vele minder problemen mee. Als je door een turkse wijk loop of door een marokkaanse, je merkt het wel. De hiërarchie laat zich hier ook harder doorschijnen, waardoor ze zich beter gedragen.
 
Eigenlijk moet er een poll worden gemaakt, waarin je kan kiezen of je het een verstandige keuze vindt dat die koters karateles krijgen of dat je het juist onhandig vindt.
 
Back
Naar boven