Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Hoe gaat het met de gainz brah

Hoe erg piekt je igf waarde dan stel je zet niks een week lang, zakt die zo snel naar beneden? Is dit bewezen of onderzocht?

Op US fora vind je wel een aantal topics van gasten die het zelf getest hebben. Blijkt dus dat een 5/2 protocol wel echt merkbaar lagere IGF waarden oplevert. Same goes for een om de dag protocol enzovoorts. Mijn reden om het gewoon elke dag te zetten en liefst 2x per dag.

Moet ik er wel bij zeggen dat je wrs hogere pieken hebt als je grotere dosissen om de dag zet bijvoorbeeld en ik geen idee heb of dat dan weer beter of minder goed is dan een steady flow.

1x ochtend + 1x avond klaar.

Als je s’avonds traint heeft het weinig zin omdat het te kort op je pre bed inject zit.

• #2.270
1x ochtend + 1x avond klaar.

Als je s’avonds traint heeft het weinig zin omdat het te kort op je pre bed inject zit.

Ik weet het niet.... zou het niet kunnen zijn als je juist op de dag traint dat je wat meer eruit kan halen van die hogere piek die je dan op dat moment hebt.....

• #2.276
Dan is het goed taliban strijder

Een vraag voor de mensen die ervaring hebben met hgh ik krijg steeds meer het advies om mijn hgh voor het trainen te zetten.
alles in 1x pre workout dus,is dit verstandig?

Er zijn zoveel verschillende theorieen....

5/2. Op niet trainen dagen niet

05.00 2iu 16.00 2iu.
Avonds rond 18/19.00 trainen

Vlak voor trainen 2iu hgh dan trainen kreeg ik te erge pomp van.. Al vol na 2 oefeningen Niet erg praktisch.. Niet voor slaap omdat je dan zelf aanmaakt Plus ik slaap slechter.

Grtz

• #2.279
Neem aan dat je dan ook ma t/m vr traint?

Zo deed ik het voorheen ook maar dan 7/7 maar als je nadenkt en je zet pre workout alleen op trainingsdagen, zijn er wel voordelen zoals minder prikken, hoef je niet vroeg je bed uit om 5:00 even te prikken verstoor je je slaap niet dus alleen maar ++

Neem aan dat je dan ook ma t/m vr traint?

Zo deed ik het voorheen ook maar dan 7/7 maar als je nadenkt en je zet pre workout alleen op trainingsdagen, zijn er wel voordelen zoals minder prikken, hoef je niet vroeg je bed uit om 5:00 even te prikken verstoor je je slaap niet dus alleen maar ++

Met 5/2 niet 2 dagen achter elkaar niet zetten. Maar 2 dagen die niet achter elkaar zitten

Terug
Naar boven