Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Laatst bewerkt:
  • #2.229
wat denk je dat die gozer gebruikt volgens jou en kwa hoeveelheden...

Ik vraag mij wel eens af hoeveel kennis een lorenzo leeuwen of kosso heeft, kosso zijn filmpje met xxl was aardig kansloos hij kon nog geen machine of oefening benoemen

• #2.233
Ik vraag mij wel eens af hoeveel kennis een lorenzo leeuwen of kosso heeft, kosso zijn filmpje met xxl was aardig kansloos hij kon nog geen machine of oefening benoemen

niet vergeten als je geld hebt voor GH/Slin en voor goede begeleiding kom je al heel ver zijn voeding komt ook van Richmeals.... alles is berekend

Lorenzo is echt niet normaal irl en nog zo jong. Kan mij moeilijk voorstellen dat die gasten op kuurtjes zitten die hier voorbij komen

• #2.235
Lorenzo is echt niet normaal irl en nog zo jong. Kan mij moeilijk voorstellen dat die gasten op kuurtjes zitten die hier voorbij komen

idd ik heb hem gezien in Fibo 2018 niet normaal en zo jong.... geloof echt niet dat die gasten met 400mg tren aankomen

Zou best kunnen dat die lorenzo en bijv wesley visser helemaal niet zo veel gebruiken als verwacht wordt. Genetics is nog altijd t belangrijkste. Kijk naar de pro's die zijn na 1-2 jaar (wss nog naturel) groter dan de meeste aas gebruikers na 5jaar

Sprookjes, natuurlijk zitten ze aan een hoop Aas Lorenzo word gecoacht door milos

Genetics zijn zeker het allerbelangrijkste. Natuurlijk gaat het om belachelijke doseringen, echter hoeveel amateurs ken jij die ook belachelijke doseringen zetten en er net zo uit zien als de Pro's? Verder blijft het van groot belang of je echt alles voor de sport doet en daar je leven omheen bouwt, of dat je de sport erbij doet.

• #2.240
Terug
Naar boven