Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504
Genietende deze week 3e keer sushi
B8BA7E19-B35D-45DE-828A-AD88BA40B90F.jpeg

• #2.505
Zojuist slaap centrum Utrecht geweest vanavond slapen met zo een apparaat (slaapapneu) ben benieuwd naar de uitslagen.

Zal de uitslagen ook delen

leuk he.. zo opgetogen als kerstboom :p

• #2.511
Heb zo slecht geslapen ongelofelijk veelste vroeg naar bed en te lang geslapen waardoor ik gewoon hele nacht wakker heb gelegen. Vanochtend apparaat ingeleverd en 8 maart afspraak gekregen voor uitslag.

moest je geen slaapdagboek bijhouden?
opschrijven wanneer je wakker was en bent gaan slapen etc... of je tussendoor bent wakker geworden en dat soort dingen?

:roflol:

Je kunt het aan TS overlaten om het weer te verscheuren allemaal :haha:

• #2.515
moest je geen slaapdagboek bijhouden?
opschrijven wanneer je wakker was en bent gaan slapen etc... of je tussendoor bent wakker geworden en dat soort dingen?

Hahaha nee dat hoefde niet gelukkig ze kunnen zien hoevaak je wakker word etc, ik had gister middag bij me vriendin een uurtje of 3 geslapen in de middag en ging s’avonds weer om 10 uur naar bed tot 7:45..... dat is wel heeel lang weer en die slang in me neus was ook niet zo fijn.

Had je dan ook niet al die electrodes op je kop gelijmd zitten? Voor registratie hersenactiviteit etc?
Zo niet dan was het de eenvoudige test... ik was echt een dradenkerstboom met lampjes en overal plakkertjes. :roflol:

• #2.517
Nee zo erg was het bij mij niet gelukkig 2van die dingen in me neus en zo een sensortje op me wijsvinger.

Dat valt mee.. ik had een kastje mee.. met allerlei toeters en bellen. Lampjes die aan en uit gingen en ook hartmonitoring. Die electrodes op je hoofd zijn ook ruk. Ze trekken het haar van je kop om ze er weer uit te halen. Ik mocht toen ook niet met het OV komen.. :roflol: kan je je wel wat bij voorstellen ook.

Maar waarom een slaaponderzoek als je aangeeft overal te kunnen slapen?

• #2.519
Slaapapneu, ik slaap te veel juist

Ik heb weekenden slaap ik 24/26 uur bij elkaar in 2 dagen. Door zuurstof te kort ontwaak ik in mijn slaap (zonder dat je dit door hebt) elke keer dus ik heb nooit genoeg slaap, ik ben overdag heel erg moe en ben niet vooruit te branden. Vandaar dit onderzoekje

Je weet nog niet of je apneu hebt toch? dat moet nog uit deze test blijken?

Terug
Naar boven