AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Haha jaa doe ze beide wissel af, bro nu je toevallig reageerd die cts zijn niet normaal man zit nu 2 weken op 7iu ik ga weer afbouwen ga kapot :roflol:
7iu ja.. Jeetje.. Te snel opgebouwd? en hoe verdeel jé het?
Je hebt geen geno meer? Word met 7iu duur grapje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
7iu ja.. Jeetje.. Te snel opgebouwd? en hoe verdeel jé het?
Je hebt geen geno meer? Word met 7iu duur grapje

Zette 2iu geno 5iu medi maar nee niet opgebouwd van 4 naar 7 maar hield het maar 10 dagen vol word me nu te veel dus maar afbouwen weer haha

Zette 2iu geno 5iu medi maar nee niet opgebouwd van 4 naar 7 maar hield het maar 10 dagen vol word me nu te veel dus maar afbouwen weer haha
Heb je haast :D lekker rustig op bouwen.. Ik hou hem mooi op 4 en na m'n cruise misschien op 5

Die meditropes worden standaard overgedoseerd elke batch dus je zat nog een stuk hoger dan 7iu

hoe gaat het met je schouders, bench al gefilmd?

• #2.466
hoe gaat het met je schouders, bench al gefilmd?

Moet ik je zeggen gister 180kg gepakt. Nieuwe abbo extra aangeschaft in de stad 500m lopen vanaf mij vandaan omdat mijn parkeerverunning is afgelopen dus wil door de weeks in die gym sporten, ben vanaf gister met me neefje begonnen samen te sporten wil hem helpen. Ik kan binnenkort zeker filmpjes maken hij doet dat graag voor zich zelf dus kan die ook mooi voor mij doen.

• #2.467
  • #2.468
Heb je haast :D lekker rustig op bouwen.. Ik hou hem mooi op 4 en na m'n cruise misschien op 5

Geen haast bro maar omdat ik blast dacht ik even keihard gaan maar merk dat dat hem niet gaat worden lig wakker snachts van de pijn, en als ik pijn zeg dan is het ook echt pijn :D

• #2.469
Word een rustig weekje dit geef me lichaam wat tijd om te herstellen 4x trainen staat op het schema van deze week.

Hoe gaat het met trainen, eten en de pijn in je schouders?

• #2.472
Gaat slecht.... het prive leven zit niet mee, trainingen gaan nog wel goed heb de afgelopen dagen mijn boven lichaam goed laten herstellen morgen benen trainen en hopelijk woensdag zonder pijn trainen.

Heb mijn hgh verminderd naar 2iu afgelopen 6 dagen maar blijft een probleem snachts is het niet te doen ik draai de heele nacht door in mijn bed voor doorstroming van bloed echt absurd hoeveel pijn dat het kan doen.

Dat het niet goed ging konden we aan je post frequentie en inhoud idd afleiden. Hopelijk is het niet te ernstig man

Gaat slecht.... het prive leven zit niet mee, trainingen gaan nog wel goed heb de afgelopen dagen mijn boven lichaam goed laten herstellen morgen benen trainen en hopelijk woensdag zonder pijn trainen.

Heb mijn hgh verminderd naar 2iu afgelopen 6 dagen maar blijft een probleem snachts is het niet te doen ik draai de heele nacht door in mijn bed voor doorstroming van bloed echt absurd hoeveel pijn dat het kan doen.

Komt door verdikking van je bloed van tren en bold icm het vocht van hgh.

Volgens mij heb je toch je hgh direct op 6 of 7iu gepakt? Zonder opbouw?

Daar zit je fout.

• #2.478
Terug
Naar boven