MuscleMeat

Kastnation 2020

Alles wordt afgewogen, elke dag en ook dezelfde voedingsbronnen in myfitnesspal. Dacht meteen hetzelfde maar m'n berekening klopt. Momenteel op 3500 aan het gainen en dat is echt een nieuw concept voor mij hahah

Je bent gewoon ecto geworden. :trollface:

In gewicht wel ja.

Schommel tussen 4000/4200 calorie elke dag maar merk echt dat ik richting de 5000 kan gaan ik snap eerlijk gezegd niet waar al die calorieen heen gaan heb geen lichamelijk zwaar werk of doe geen cardio of iets geks train 4/5x per week. Zou zeggen dat ik moet aankomen

Sinds dat ik Vitamine D slik is mijn slaap ook weer beetje normaler aan het worden slaap geen 12 uurtjes meer in het weekend en val niet meer zo gauw overal in slaap. 8 maart heb ik een afspraak staan in Woerden voor de uitslag.
Zat je niet op t3 momenteel? Gooi die eruit of op 25mcg als je wil aankomen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.584
Ook ontzettend droge mond drink constant water niet normaal

• #2.585
Moest deze uploaden :roflol:

Bijlagen

Ik heb echt precies hetzelfde probleem als jullie. Bulk en cut ligt qua kcal echt mijlenver uit elkaar. Ik moet soms eten als een afrikaans meisje om af te vallen, en om aan te komen als een morbide obees...

• #2.587
Ik heb echt precies hetzelfde probleem als jullie. Bulk en cut ligt qua kcal echt mijlenver uit elkaar. Ik moet soms eten als een afrikaans meisje om af te vallen, en om aan te komen als een morbide obees...

Hahaha herkenbaar snap het ook niet en dan vraag ik me altijd af wat eet iemand die 110kg weegt op mijn lengte

25 mcg t3 maak je volgens mij zelf aan. Beetje zonde om daar op te gaan zitten. @Galen

Owhh ofc icm met hgh was ik vergeten...

Klopt, maar met hgh en tren zou dit optie kunnen zijn aangezien deze de schildklier onderdrukken, beste was om voor je aan t3 begon dit te controleren dmv bloedonderzoek

In gewicht wel ja.

Schommel tussen 4000/4200 calorie elke dag maar merk echt dat ik richting de 5000 kan gaan ik snap eerlijk gezegd niet waar al die calorieen heen gaan heb geen lichamelijk zwaar werk of doe geen cardio of iets geks train 4/5x per week. Zou zeggen dat ik moet aankomen

Sinds dat ik Vitamine D slik is mijn slaap ook weer beetje normaler aan het worden slaap geen 12 uurtjes meer in het weekend en val niet meer zo gauw overal in slaap. 8 maart heb ik een afspraak staan in Woerden voor de uitslag.

Mijn cut begon op 4400 :p gear doet veel met je metabolisme.

• #2.597
Waarom zit je op 50mcg in een bulk ?

Heeft insuline je nou niks gebracht dan ?

Begon week 1 op 92 kg zat op 750 sust 1000bold 4/5iu hgh en 10iu sommige dagen zelfs 20iu insuline ging in 5 weken van 92kg naar de 97 momenteel zit er geen slin in maandag gaat de eerst slin shot er weer in hoop ri de 100 te gaan en dan op 97/98 te eindigen.

4 weken on 4 weken off altijd op slin zit nu 4e week off

Laatst bewerkt:
  • #2.599
Let wel een beetje op je nieren... Je zal niet de eerste BBer zijn die flink PED's gebruikt en een nierprobleem krijgt.

8weken sust bold / 8 weken test tren mast en sinds ik aan de tren zit pffff absurd gewoon net ook tijdens trainen 2 liter normaal krijg ik moeilijk 1 liter weg

8weken sust bold / 8 weken test tren mast en sinds ik aan de tren zit pffff absurd gewoon net ook tijdens trainen 2 liter normaal krijg ik moeilijk 1 liter weg

Er is nog niet echt veel bekend over tren inzake de nieren, maar ik kan je uit ervaring en die van mijn omgeving vertellen dat tren funest voor je nieren kan zijn.

Terug
Naar boven