XXL Nutrition

Kastnation 2020

Ben al geweest bij die gozer hij gaat me de helft terug betalen, had hem uitgescholden wou me geld terug blokkeerd die mafkees mij uiteindelijk langsgeweest bij die gozer ruzie gemaakt.

wat was er zo slecht aan je sleeve waardoor je het laat laseren? heb je een foto van de tatt? wie heeft hem gezet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
Slechte inkt, tattoo lijkt 10 jaar oud en stukken die lichter zijn en stukken waar het echt donker is. Die gozer heeft ook nog eens zijn eigen ontwerp gemaakt.

• #2.624
wat was er zo slecht aan je sleeve waardoor je het laat laseren? heb je een foto van de tatt? wie heeft hem gezet?

Bij een gozer uit de motorclub satadurah via me neef mijn neef zit in de club en die gozer werkt, tattoeert mensen maar niet echt proffesioneel.

Zijn excuse was gebruik je supplementen? Anabolen bedoelde die ik zei ja ik zei donderop kan toch niet daardoor komen sukkel

6-86914-worst-tattoos-2014-cool-for-scool-1418777231.jpg

• #2.627
-

Laatst bewerkt:
Nou lekkere familie heb je dan met die doorverwijzing :emo:

• #2.631
Ja f**k hem praat al niet met hem, ik zei mij gaat het niet om het geld moet er goed uitzien.... staat voor de rest van me leven erop en die h**renzoon verknald me arm

Het is ook meteen heel je arm... moet er niet aan denken. Geld, tijd, pijn, gains, looks en wat nog komen gaat. Deze zomer fucked up arm dus lekker op het strand zitten zit er ook niet in. Sterkte man.

• #2.634
Het is ook meteen heel je arm... moet er niet aan denken. Geld, tijd, pijn, gains, looks en wat nog komen gaat. Deze zomer fucked up arm dus lekker op het strand zitten zit er ook niet in. Sterkte man.

Inderdaad! Precies dit ja

Poeh heftig man zwaar klote voor je...sterkte ermee

Wat een kutzooi man!

• #2.637
Het zit me zo diep echt vermoord iemand nog deze dagen.

Zwaar kut dit. Laten bijwerken door een professionele artiest zat er niet meer in dan ook?

Maar even serieus. Je kende de man die hem gezet heeft niet? Geen eerder werk gezien?

Heftig ouwe.

Terug
Naar boven