Fitness Seller

Kastnation 2020

Ik heb ze ook wel is iets geeler gehad.waarschijnlijk zijn ze een beetje oud

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.965
Morgen maar 1 capsule nemen inplaats van 2 voor het trainen

4EF0D6B7-24F5-4B36-9638-6F8162F44B3E.jpeg

Zie je het verschil
Dnp is veel geler, mijn iomax die ik heb liggen is ook geler dan dit.
Wat zou het wel kunnen zijn? Pep?
Is het ene niet t5 en het andere t6?
Pep hoort ook niet geel te zijn
Hmmm weet t ook niet meer ik ging wel uit me dak gister:roflol:
Ik heb ze ook wel is iets geeler gehad.waarschijnlijk zijn ze een beetje oud
Het kan ook liggen aan de leverancier van de grondstoffen. Ik weet dat bijvoorbeeld een keer trenbolone van merk x lichter van kleur omdat de grapeseedoil waarin het opgelost is van een andere leverancier was en dus ook een stuk lichter. Zoiets kan bij je t5 natuurlijk ook aande hand zijn.

Er is een legio aan stimulantia dat kan oxideren met zuurstof naar gelang de tijd verstrijkt en daardoor bijvoorbeeld geel uitslaat. Kan dus cafeïne zijn of inderdaad amfetamine (ondanks dat laatstgenoemde in zijn oorspronkelijke vorm niet geel hoort te verkleuren, kunnen er nog wel afvalstoffen aanwezig zijn die wél oxideren).

T5, T6, IOMAX, XAMOI etc., veel van die producten bevatten vaak amfetamine of aanverwante stoffen. Dus oxidatie is zeker geen vreemd fenomeen bij zulke producten.

• #2.968
Ja 4 weken on 4 weken off heb 3x 4 weken gehad tot nu toe wil de eerst volgende wel wat hoger gaan doseren

En ja slin tijdens cruise zet ik door

Wat verandert er precies als je 4 weken off slin gaat? Wijzig je dan ook je dieet? Blijf je je GH (6/7 iu las ik?) in die 4 weken wel door zetten?

• #2.970
  • #2.971
97kg momenteel zwaarst wat ik ooit heb gewogen, wil richting de 102/103 gaan dit jaar nog.

Cruise door tot januari 2020 voordat ik me blast erin ga gooien wil ik nog even bloedprikken eind dit jaar voor de zekerheid.

Zal hoog gaan doseren inclusief hgh/slin.

Laatst bewerkt:
97kg momenteel zwaarst wat ik ooit heb gewogen, wil richting de 102/103 gaan dit jaar nog.

Cruise door tot januari 2020 voordat ik me blast erin ga gooien wil ik nog even bloedprikken eind dit jaar voor de zekerheid.

Bij een lange kuur niet meteen hoog doseren beter verhogen na enkele weken em compounds wisselen na max 8 a 10 weken

De meeste guru's switchen meestal na 6 weken van compounds

• #2.976
Ja volgens mij is hij van Helmond, daar wonen geen Guru's. Goed punt! :roflol:

Wahahaha dat weet je goed maar ik ga inderdaad elke 6 weken switchen van compound sust/deca test/bold test/tren ben er nog niet helemaal uit welke compounds maar eerst maar eens die cruise uithouden:D

dus cruise je nu door tot 01.2020 of lees ik verkeerd?

succes iig!

Terug
Naar boven