Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Pep hoort ook niet geel te zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pep hoort ook niet geel te zijn

Ik heb ze ook wel is iets geeler gehad.waarschijnlijk zijn ze een beetje oud
zet je je slin constant door ja? of wel op af?Blast/cruise sowieso de komende tijd in een cruise kan ik gewoon slin/gh blijven zetten zie de reden er niet van om in een cruise geen slin te zetten.
Dnp is veel geler, mijn iomax die ik heb liggen is ook geler dan dit.
Hmmm weet t ook niet meer ik ging wel uit me dak gister![]()
Ik heb ze ook wel is iets geeler gehad.waarschijnlijk zijn ze een beetje oud
Het kan ook liggen aan de leverancier van de grondstoffen. Ik weet dat bijvoorbeeld een keer trenbolone van merk x lichter van kleur omdat de grapeseedoil waarin het opgelost is van een andere leverancier was en dus ook een stuk lichter. Zoiets kan bij je t5 natuurlijk ook aande hand zijn.
Ja 4 weken on 4 weken off heb 3x 4 weken gehad tot nu toe wil de eerst volgende wel wat hoger gaan doseren
En ja slin tijdens cruise zet ik door
Wat verandert er precies als je 4 weken off slin gaat? Wijzig je dan ook je dieet? Blijf je je GH (6/7 iu las ik?) in die 4 weken wel door zetten?
Bij een lange kuur niet meteen hoog doseren beter verhogen na enkele weken em compounds wisselen na max 8 a 10 weken97kg momenteel zwaarst wat ik ooit heb gewogen, wil richting de 102/103 gaan dit jaar nog.
Cruise door tot januari 2020 voordat ik me blast erin ga gooien wil ik nog even bloedprikken eind dit jaar voor de zekerheid.
Zal hoog gaan doseren inclusief hgh/slin.
Bij een lange kuur niet meteen hoog doseren beter verhogen na enkele weken em compounds wisselen na max 8 a 10 weken

De meeste guru's switchen meestal na 6 weken van compounds

Ja volgens mij is hij van Helmond, daar wonen geen Guru's. Goed punt!![]()

dus cruise je nu door tot 01.2020 of lees ik verkeerd?97kg momenteel zwaarst wat ik ooit heb gewogen, wil richting de 102/103 gaan dit jaar nog.
Cruise door tot januari 2020 voordat ik me blast erin ga gooien wil ik nog even bloedprikken eind dit jaar voor de zekerheid.
Zal hoog gaan doseren inclusief hgh/slin.
dus cruise je nu door tot 01.2020 of lees ik verkeerd?
succes iig!
Staat er niet max 8 a 10 weken, dat betekend eerder mag ook....Waarom pas na 8-10 weken? Hoelang wil je de kuur maken? 30 weken?![]()

Wahahaha dat weet je goed maar ik ga inderdaad elke 6 weken switchen van compound sust/deca test/bold test/tren ben er nog niet helemaal uit welke compounds maar eerst maar eens die cruise uithouden![]()