MuscleMeat

Kastnation 2020

Pfff weer geen volle rep op 190kg kunnen pakken

Veel last van aanhechtingen laatste tijd

Waarom kan ik geen video’s uploaden? Altijd foutmelding

Geen toegestane extensie?
Bruuurrr geen probleem.. Pas op met die shit man. Mijn aanhechting paar maanden terug bijna volledig afgescheurd en ik ging niet eens 1RM van m'n bench. vandaag de dag vanaf de 70kg voel ik hem nog steeds een beetje trekken en lichtelijk pijn doen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Bruuurrr geen probleem.. Pas op met die shit man. Mijn aanhechting paar maanden terug bijna volledig afgescheurd en ik ging niet eens 1RM van m'n bench. vandaag de dag vanaf de 70kg voel ik hem nog steeds een beetje trekken en lichtelijk pijn doen..

Ja heb dit vaak maar dan hou ik een week rust, train ik geen borst voor een week en trekt het weg.

Zo... Dit is een lang verhaal @Col_inc..... Jij heb veel meegemaakt.... Maar je gaat goed vooruit en je probeer van alles uit. En als je op onderzoek uitgaat betreft hgh en slin gebruik lees je heeeel veel verschillende dingen wat goed of slecht is. En negatieve respons krijg je altijd wat ook weer een voordeel kan opleveren voor je. Ieder lichaam is anders... Maar je fysiek zit er mooi uit vind ik.
En benen doe je niks mee begrijp ik. Wat is je doel nu?

• #2.924
Zo... Dit is een lang verhaal @Col_inc..... Jij heb veel meegemaakt.... Maar je gaat goed vooruit en je probeer van alles uit. En als je op onderzoek uitgaat betreft hgh en slin gebruik lees je heeeel veel verschillende dingen wat goed of slecht is. En negatieve respons krijg je altijd wat ook weer een voordeel kan opleveren voor je. Ieder lichaam is anders... Maar je fysiek zit er mooi uit vind ik.
En benen doe je niks mee begrijp ik. Wat is je doel nu?

Thanks man, mijn doel eerlijk gezegd heb ik geen doel heb geen echte wedstrijd ambities ofzo maar zou het zeker weten leuk vinden, maar naast mijn baan van 40 uur per week, en mijn dwanggedrag denk ik dat dat heel moeilijk haalbaar is op het moment ben dagelijks zoveel bezig met me zelf waardoor ik geen tijd overhou.

Thanks man, mijn doel eerlijk gezegd heb ik geen doel heb geen echte wedstrijd ambities ofzo maar zou het zeker weten leuk vinden, maar naast mijn baan van 40 uur per week, en mijn dwanggedrag denk ik dat dat heel moeilijk haalbaar is op het moment ben dagelijks zoveel bezig met me zelf waardoor ik geen tijd overhou.
Je bent nog jong.. Dus wie weet over enkele jaren misschien wel een wedstrijd... En inderdaad met ern baan van 40 uur en met deze sport heb je weinig tijd meer over voor andere dingen... Wat ik zelf niet erg vind omdat het een hobby is natuurlijk

• #2.926
Sowieso door de weeks doe ik niks anders dan sporten werken slapen eten. Ben totaal niet van het feesten ofzo 1x in de zoveel tijd ja leuk, maar in het algemeen ben ik vrij rustig lekker uiteten, bios, naar een lounge etc etc.

Maar door mijn dwanggedrag hou ik heel weinig tijd over voor andere dingen ben 24/7 bezig met opruimen dingen recht zetten stressen om dingen wat niet hoeft eigenlijk. Voor mij is het momenteel belangrijk om me zelf op een rijtje te zetten en daarna zou ik graag verder willen focussen op bodybuilding. Moet veel aan me zelf werken want je weet wat stress met je doet dan kan je zoveel spuiten en willen maar zal toch niet lukken:D

Nee... Dat is inderdaad niet fijn.. En wat jij al zeg... Eerst alles goed op orde krijgen... Maar ondanks dat zie je er top uit

• #2.929
Terug van vakantie tijd om alles te geven, op vakantie totaal niet getraind en ook niet op eten gelet. Wel zwart terug gekomen.

Ik zag het, n*gers zijn er jaloers op :roflol:

• #2.932
Zo zwart dus

6014D604-0A7D-4DDC-8F0F-B4C56FA7ED22.jpeg

Je lijkt nu meer op sambo dan op kosso....

Terug
Naar boven