- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Heeft niet mijn voorkeur, maar het is geven en nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heb jij in de poepert genomen dan?Heeft niet mijn voorkeur, maar het is geven en nemen.

Ik wil ook niets meer en gun haar juist het allerbeste, vandaar deze post. Ik hoop oprecht dat het wat wordt.hou eens op jaloers te doen en het blijven proberen ze heeft laatst al verteld dat je op negeer staat. begrijp je niet dat ze niks meer wil?

Zo hoort hetHeeft niet mijn voorkeur, maar het is geven en nemen.

Nee @Bert je staat nog steeds op de negeer.Als er iets is mag hij altijd bellen, voordat mensen denken dat ik een onmens ben. Maar lezen doe ik hem niet meer. Sorry voor de topicvervuiling.

Ze hebben wat relatie advies van je nodig
Klopt, ik zei dat sommige beveiligers 'te dom om te poepen' waren. Denk dat het meer ging om het feit dat het denigrerend overkwam richting minder slimme mensen (niet zo zeer richting beveiligers in het algemeen).niet veel Bert deed denigrerend over beveiligers, Pat is klaar met dat gedrag van Bert en zet hem op negeer, Bert doet alsof het hem niet uitmaakt maar maakt ondertussen grapjes waardoor iedereen meteen inziet dat die wel Bethurt is. Pat is kinky

Duh. Kom je daar nu pas achter?
Klopt, ik zei dat sommige beveiligers 'te dom om te poepen' waren. Denk dat het meer ging om het feit dat het denigrerend overkwam richting minder slimme mensen (niet zo zeer richting beveiligers in het algemeen).
Was verder m.i. ook niet echt belangrijk, maar daar werd blijkbaar anders over gedacht.
Ik ben niet Berthurt hoor.![]()

Wacht maar @Bert wanneer ik begin met mijn blast ga ik je lesjes geven zit nu nog rustig op mijn 250test ballen zo klein als rozijnen