- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
off gaan doen we niet aan maat, alleen on gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schrok al man.. Denk het gaat niet goed met Abi. Dus gewoon ff cruisen op 750?
Ik schrok al man.. Denk het gaat niet goed met Abi. Dus gewoon ff cruisen op 750?
kijken hoelang ik het volhoud gvd. Misschien dit keer dat ik het wel volhoud omdat ik aan het tattoeeren ben komende 4 maanden.Ken het man.. Hier ook vanaf volgende week starten met tattoo sessies, zeker tot aan het voorjaar door. Iedere maand 2x.250kijken hoelang ik het volhoud gvd. Misschien dit keer dat ik het wel volhoud omdat ik aan het tattoeeren ben komende 4 maanden.
Wel vol te houden toch? Hou je hoofd op andere dingen250kijken hoelang ik het volhoud gvd. Misschien dit keer dat ik het wel volhoud omdat ik aan het tattoeeren ben komende 4 maanden.
Ken het man.. Hier ook vanaf volgende week starten met tattoo sessies, zeker tot aan het voorjaar door. Iedere maand 2x.
Tattoeer jij je hele lichaamheb 4 sessies van 11 tot 21:00 1000euro per dag sessie daar gaat weer een 4k
Afzien hoor zo'n hele dag. Dan ben je kapot gaar.heb 4 sessies van 11 tot 21:00 1000euro per dag sessie daar gaat weer een 4k
Afzien hoor zo'n hele dag. Dan ben je kapot gaar.
Ik ga rechts verder afwerken naar boven en linkerbeen gaat ook helemaal vol. Denk ook wel een sessie of 8 in totaal.
@Col_inc hoe staat t met je vloertje? Meende dat je ergens zei dat je dat had gekocht.
Leg zelf namelijk ook veel visgraat vloeren
Goed om te horen!! Gaaf he visgraatGoed morgen is het af, vandaag al een grotendeels van de woonkamer laten doen. Alleen die grote plinten moeten achteraf afgewerkt worden met kit ze sluiten niet netjes aan op de muur. Verder ziet het er netjes uit tot zover. Boven en de zolder is al af daar ligt normale laminaat.
Goed om te horen!! Gaaf he visgraat
Gewoon normale multiplank of de echte manier tapis?
Goed om te horen!! Gaaf he visgraat
Gewoon normale multiplank of de echte manier tapis?
124 vierkante meter huis, vissengraat eerste verdieping 2e en 3e verdieping normale laminaat 8mm. Vissengraat zelf is 12mm, heb totaal 4000 betaald inclusief t leggen. Beetje goeie prijs? Was 4 winkels geweest wouden voor me woonkamer alleen al 3700 euro. Heb bij een kennis gehaald en aardig wat korting gekregen. Het leggen voor hele huis betaal ik 800 euro inclusief plinten monteren etc, dus 3200+800 montage
Valt zeker mee. Ik wil wss ook vissengraat gaan leggen. Of houtlook tegels. Heb je er vloerverwarming onder?
Ja dat is redelijk aan de goedkope kant inderdaad. Als het maar goed is daar gaat t om124 vierkante meter huis, vissengraat eerste verdieping 2e en 3e verdieping normale laminaat 8mm. Vissengraat zelf is 12mm, heb totaal 4000 betaald inclusief t leggen. Beetje goeie prijs? Was 4 winkels geweest wouden voor me woonkamer alleen al 3700 euro. Heb bij een kennis gehaald en aardig wat korting gekregen. Het leggen voor hele huis betaal ik 800 euro inclusief plinten monteren etc, dus 3200+800 montage
Ja dat is redelijk aan de goedkope kant inderdaad. Als het maar goed is daar gaat t om