- Waardering
- 12.701
Kut dat ik morgen naar turkije moet, pff baal echt nu ik bezig ben met huis enzo
fijne reis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kut dat ik morgen naar turkije moet, pff baal echt nu ik bezig ben met huis enzo
Netjes man. Ooit las ik later groot ben wil ik ook zo'n vloer. Srs![]()
Nou maar hopen dat gyms daadwerkelijk na 19 jan open gaanLockdown betekend voor mij weer een mooie periode om even te cruisen de komende tijd. Is toch even dat kleine zetje die ik net nodig heb om te durfen te gaan cruisen.
Pak je kans jongens!
mag ook wel maat neem aan dat je met echte valuta betaald , dan mag er ook "echt vakwerk'' geleverd worden .thanks man ze worden gek van mij ik laat ze alles netjes doen haha
mag ook wel maat neem aan dat je met echte valuta betaald , dan mag er ook "echt vakwerk'' geleverd worden .
Dat wordt een paar nieuwe PR’s als gyms openen3kg sisha tabak mee gesmokkeld en 6 pakken orginele appotheek oxy weer een geslaagde vlucht.

3kg sisha tabak mee gesmokkeld en 6 pakken orginele appotheek oxy weer een geslaagde vlucht.
geen test-e meegenomen? Is daar ook een stuk goedkoper.