MuscleMeat

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haters gonna hate.
?

feit is gewoon dat je op die manier misschien 15-30 kg door de spotter kan laten tillen,

als hij zo real en sterk is druk dan 210 zonder die spotter aan de stang, bewijst hij gelijk mijn ongelijk.
 
Indd Fucking pussy

zo kan ik het ook met spotter…
 
Je bent gewoon een zeikerd. Die spotter raakt allebei zen handen met 3 vingers de bar aan bij 210x2 en jij vraagt of hij zelf wel 1x 195kg kan drukken.
denk er is 1 seconde over na en probeer is 35kg te tillen in de sportschool op die manier die jij beschrijft in de positie van de spotter, dit lukt namelijk.

als hij mij ongelijk wil bewijzen zou hij gewoon 210 zonder spotter kunnen drukken.
 
denk er is 1 seconde over na en probeer is 35kg te tillen in de sportschool op die manier die jij beschrijft in de positie van de spotter, dit lukt namelijk.

als hij mij ongelijk wil bewijzen zou hij gewoon 210 zonder spotter kunnen drukken.
Ja heel slim uwe max rep zonder spotter doen echt beste idee ooit
 
Ja heel slim uwe max rep zonder spotter doen echt beste idee ooit
Je hebt spotters die ervan afblijven of spotters die mee helpen met de rep, zoals in dit geval.

Ik snap hercules wel. Staan zelfs 2 man aan de zijkant. Die je niet goed ziet. Als die ook allemaal 1 vinger aanraken. Gaat er echt wel een significant % van het zelf gepushte gewicht af.

Amen
 
Eerste filmpje ziet er wel wat eng uit. Je unrackt en zakt gelijk. Lijkt totaal geen spanning te zetten wat je duur kan komen te staan.

En zie dat je 2e filmpje thumbless presst. Met reden?

Verder meng ik me niet in de discussie wbt je spotters🤐 Zelfs met hulp van die paar vingers heb je een sterke bench.

Fijne vakantie. Straks weer als 🧑🏿 terug.
 
Speciaal voor jullie zal ik eens 210 zonder spotter drukken.
Paul Bearer Dance GIF by Jason Clarke
 
verder was het niet om te dissen hij heeft een sterke bench, ik denk net geen 200kg daar mag hij trots op zijn ik zit rond de 150kg toen ik nog wekelijks deed benchen (4x135 met pauze). een groot verschil dus, doe nu alleen dips.

jammer dat mijn post zo uit zijn verband is getrokken, was niet mijn bedoeling om een buzzkill te zijn.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven