AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Ketoconazol verneukt wel hee de structuur van je haar doordat het het ontzettend uitdroogt. Je kan conditioners gebruiken wat je wil, maar je blijft daar last van hebben. Ik heb van mezelf krulhaar, altijd van die grote lokken gehad. Sinds ik 1 jaar geleden die shampoo ben gaan gebruiken zijn het meer van die kleine negerkrulletjes geworden. Dat is wel een beetje kut.

Maar goed beter dat dan kaal natuurlijk.

Klopt, helaas kun je die alleen via je huisarts fixen. Alle studies zijn gedaan met 2%, dus kan weinig zeggen hoe effectief die met 1% is. Maar goed, het feit dat ze alleen 2% gebruiken zegt ook al genoeg natuurlijk.

Het wordt meestal verkocht onder de naam: Nizoral shampoo.

Kijk eens

Ketoconazol verneukt wel hee de structuur van je haar doordat het het ontzettend uitdroogt. Je kan conditioners gebruiken wat je wil, maar je blijft daar last van hebben. Ik heb van mezelf krulhaar, altijd van die grote lokken gehad. Sinds ik 1 jaar geleden die shampoo ben gaan gebruiken zijn het meer van die kleine negerkrulletjes geworden. Dat is wel een beetje kut.

Maar goed beter dat dan kaal natuurlijk.
Deze kan ik aanraden. Helpt voor mij goed met die Shampoo. Krullen zijn sowieso voor homo's.
1629460141274.png

Kijk eens

Sowieso het proberen waard. Al heb ik mijn twijfels of het wel de ekte ekte 2% is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.444
  • #5.445
Ja haha dat is ook waar ik bang voor ben maar niet bang als je test tren enzv blijft gebruiken dat het na transplantatie toch blijft uitvallen? Ketoconazole shampoo helpt bij mij sws al erg met haaruitval tegen te gaan. Microroller en minoxidil helpt voor teruggroei maar merk dat ik beetje te lat ben dus niet alles terugkomt. Maar zou die shampoo zeker aanraden bro
Haar wat je laat implanteren valt er niet zomaar uit, het is ‘permanent’ zeggen ze

• #5.446
@Camelus

De eerste 2 weken kunt u niet sporten omdat door het transpireren de kortjes kunnenweken, u porien gaan open staan en er vuil bij kan komen. Ook is een verhoogde bloedruk niet goed voor het herstel. Wanneer mag ik weer naar de kapper na een haartransplantatie?

@Camelus

De eerste 2 weken kunt u niet sporten omdat door het transpireren de kortjes kunnenweken, u porien gaan open staan en er vuil bij kan komen. Ook is een verhoogde bloedruk niet goed voor het herstel. Wanneer mag ik weer naar de kapper na een haartransplantatie?

Ja hij kreeg dus het advies om daarmee te wachten. Laat je goed informeren, ook door de kliniek zelf.

• #5.449
Thanks. Zelf nog nooit gebruikt maar ga dit vanaf nu ook doen.
Ik meen dat @th0maz de shampoo met 2% ketoconazol wist te fixen. Maakt dit zo'n verschil?
Ik dacht doe er gewoon wat meer in😂 weet niet of het zo werkt maar uiteindelijk kom je dan op dezelfde hoeveelheid mg in je haar lijkt me?

Ja hij kreeg dus het advies om daarmee te wachten. Laat je goed informeren, ook door de kliniek zelf.
De kliniek waar ik behandeld ben 2,5 jaar geleden gaf aan dat 2 weken het minimum is. Zeker zwaar liften werd volgens mij de eerste maand afgeraden. Zou er zelf niet heel erg over stressen, ben na 2 weken begonnen met trainen en toen was alles wel redelijk geheeld bij mij.

Kan overigens wel aanraden om finasteride / minoxidil / ketoconazole, heb dit zelf de eerste 2,5 jaar niet gedaan (inmiddels wel) uit angst voor bijwerkingen en nu redelijk spijt.

Gewoon accepteren haha, als je er aanleg voor hebt kaal te worden wordt je dat toch wel

Gewoon accepteren haha, als je er aanleg voor hebt kaal te worden wordt je dat toch wel
Ja als je een top kop hebt om kaal te zijn zoals 1% van de mensen. Ik zou gewoon lekker transplant / medicijnen nemen. Tegenwoordig is kaal zijn een keuze in mijn ogen, genoeg opties om het tegen te gaan.

• #5.458
Ja als je een top kop hebt om kaal te zijn zoals 1% van de mensen. Ik zou gewoon lekker transplant / medicijnen nemen. Tegenwoordig is kaal zijn een keuze in mijn ogen, genoeg opties om het tegen te gaan.

Ergens eind oktober ga ik voor transplantatie, wel lekker op vakantie gaan voor 1500 euro maar niet je haren even bijlaten werken waar je voor de rest van je leven profijt van hebt.

Hoor ook zoveel mensen janken om gyno, maar nee hoor operatie doen ze niet want het is te ‘duur’ maar je kan wel lekker op vakantie met je harses in de zon liggen voor 1500 euro

• #5.459

Waarom zou je nu een haartransplantatie willen laten doen? Alles ziet er gewoon goed uit nu toch.

Terug
Naar boven