MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Ik herinner nog dat Col_inc shit kreeg omdat hij toegaf nauwelijks benen te trainen, omdat die eigenlijk best ontwikkeld waren. Het was niet gelogen, voor ze niet veel te trainen heb je goeie benen hoor.
 
Adductor en achterkant kan idd wel stuk dikker

klopt, daar heb ik die 16 weken prep ook echt extra aan gewerkt en zal ik de komende tijd ook doen merkte na het cutten dat er weinig over bleef daar hahahahaha
 
bphotographynl-4257.jpgbphotographynl-4333.jpgbphotographynl-4259.jpg
 
okee, maar hoe gaat het trainen enzo? :P
 
Ziet er goed uit pik :thumb:
 
wtf hoe krijg je dat weer voor elkaar ?

2x gevochten in 3 dagen, eerst rechterhand kapot geslagen op iemands hoofd vervolgens rekening mee gehouden niet met rechts te slaan en toen links kapot geslagen. :roflol:
 
2x gevochten in 3 dagen, eerst rechterhand kapot geslagen op iemands hoofd vervolgens rekening mee gehouden niet met rechts te slaan en toen links kapot geslagen. :roflol:
Je lijkt net zo gek als ik vroeger :heart:
 
2x gevochten in 3 dagen, eerst rechterhand kapot geslagen op iemands hoofd vervolgens rekening mee gehouden niet met rechts te slaan en toen links kapot geslagen. :roflol:
Met of zonder tren ? :p
 
2x gevochten in 3 dagen, eerst rechterhand kapot geslagen op iemands hoofd vervolgens rekening mee gehouden niet met rechts te slaan en toen links kapot geslagen. :roflol:
Haha hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
 
Back
Naar boven