- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
zonder tren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zonder tren
valt wel meeIk durf volgende week niet meer met jou te trainen bro

Yo maat, hoe gaat het ?
In bulk voor wedstrijd of wat doe je nu ?
Dat is klote man. Ik doe het nooit meer, op middelbare school was mijn tegenstander de lul. Ik werd 3 weken geschorst.
Dat is klote man. Ik doe het nooit meer, op middelbare school was mijn tegenstander de lul. Ik werd 3 weken geschorst.
Was in de kantine op schoolWaren ze 40 jaar geleden toen jij nog op school zat ook al zo soft? Waarom zou je daar een leerling voor schorsen lol.
Beterschap is een klote breuk
Je hebt in elk geval gewonnen 💪Bij mij is het gekke, ik brak hem terwijl ik won. Ik snap het nog steeds niet hoe dit kan, ik doe dit eigenlijk nooit maar kon die dag me frustratie wel kwijt dus deed ik het. Hoor ik later nadat ik mijn arm gebroken had dat die jongen wedstrijden armpje drukken doet.....
Ik had wat issues op school wat uitliep op een karate toernooi in de kantine , paar weekjes vrij gehad en een strafzaak
De school wou aangifte doen, maar de vader van de jongen heeft dat afgewezen.Ik had wat issues op school wat uitliep op een karate toernooi in de kantine , paar weekjes vrij gehad en een strafzaak
3x wat bereken, t*ring.. zit je niet mee! Een keer met armpje drukken zie ik, wat waren die 2 andere keren?Veel tegenslagen gehad 2023, in 6 maanden tijd 3 plekken gebroken waarvan linker hand en rechter hand, vervolgens tijdens armpje drukken bovenarm ook gebroken. Ondanks alles mogen we niet klagen shape is nog redelijk goed
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoops zie nu pas die berichten hierboven3x wat bereken, t*ring.. zit je niet mee! Een keer met armpje drukken zie ik, wat waren die 2 andere keren?
Wat the fuuuuck.