Fitness Seller

Kastnation 2020

Ja, ik doe er sowieso 5 in me koffer en ik ga vragen of hij elke 2maanden per post wilt opsturen.
Hèhè. Succes met meenemen Op Schiphol worden vaak koffers gecheckt die uit Turkije komen ivm die nep kleding etc.
Proberen als je daar een recept kunt fixen . Anders via post laten sturen. Ik heb ze daar ook weg

• Topic Starter Topic Starter
Pak het allemaal uit en doe het in me toilettas hopelijk niet we zullen het zien vrijdag.

Als je het allemaal openbaar maakt op een publiek forum wordt de kans zeker groter dat je niet gepakt wordt.

Evenals je kuurtrip pak je dit ook echt wel doordacht aan.
De wereld schreeuwt om mensen met jou skills !

:yes:

Als je het allemaal openbaar maakt op een publiek forum wordt de kans zeker groter dat je niet gepakt wordt.

Evenals je kuurtrip pak je dit ook echt wel doordacht aan.
De wereld schreeuwt om mensen met jou skills !

:yes:

Denk je echt dat ze de moeite doen om zijn identiteit vast te stellen en er een melding van maken bij de douane zodat ze hem er uit pikken voor controle? Voor een beetje slin...? Ik denk dat ze wel wat betere te doen hebben.

:haha:

Koffer controle op Schiphol is wel aanwezig. Voor nepkleding inderdaad, en als je buff bent ook voor onze speeltjes.

Ik duim voor je dat het lukt

Als het lukt ben ik wel de komende 6 maande zeker dat ik real shit heb :D

met 1 pen 36iu kun je toch maar 12 dagen doen

Is iemand bekend met humatrope kreeg deze ook aangeboden uit appotheek

C74659A9-8580-456E-AB9C-B2426C61660E.jpeg
mijn tweede keus als ik geen genotropin kan krijgen ^^ op 6iu kreeg ik er hark vingers van kramp dus .

heb destijds vannuit mexico 15 pennen en Atlantic anavar meegenomen . pennen was ik kwijt , anavar dachten ze van dat het mijn vrouw haar birth control was :P. Turkijke is wel uit kijken geblazen turkije en bulgarije maken de meeste nep medicatie in europa . beste versturen via de post of een koerier

heb destijds vannuit mexico 15 pennen en Atlantic anavar meegenomen . pennen was ik kwijt , anavar dachten ze van dat het mijn vrouw haar birth control was :P. Turkijke is wel uit kijken geblazen turkije en bulgarije maken de meeste nep medicatie in europa . beste versturen via de post of een koerier

Krijg je daar dan een boete voor of iets dergelijk of zijn ze in NL zo verdraagzaam dat ze je enkel zeggen dat je het niet meer mag doen?

Krijg je daar dan een boete voor of iets dergelijk of zijn ze in NL zo verdraagzaam dat ze je enkel zeggen dat je het niet meer mag doen?
je mag afstand nemen , tenzij het een handels hoeveelheid betreft dan mag je voor komen . Ik heb geen boete gehad had een redelijke rechter , die stelde u deed zonder enige problemen afstand.
hij vond dat ik al genoeg schade had geleden de beste man was van de ziekenfonds prijs uitgegaan :P

5 dagen prikken en 2 off en je doet er langer mee , ik doe dit noodgedwongen omdat ik jaar rond pak . tijdens een kuur word het elke dag en meestal ook wat hoger gedoseerd

Denk je echt dat ze de moeite doen om zijn identiteit vast te stellen en er een melding van maken bij de douane zodat ze hem er uit pikken voor controle? Voor een beetje slin...? Ik denk dat ze wel wat betere te doen hebben.

Nee dat denk ik idd niet Saik, ging me meer om het principe........

Was jou niet geheel duidelijk blijkbaar

TS denkt dat 2iu HG hgh gelijk staat aan 5/6iu UG hgh

Ja, hier op het forum geldt die opinie wel voor de meesten.

Mensen die hun hgh testen weten wel beter

Terug
Naar boven