XXL Nutrition

Kastnation 2020

Onzin. Ik heb van meerdere merken tests gezien die bijna net zo zuiver zijn als HG HGH. Alleen moet je daar idd wat moeite voor doen om ze te vinden/te krijgen. Daarnaast ben je ook gewoon dom als je allereerst niet al een serumtest doet op je 1e kitje en daarna na een maand op je gewenste dosis geen IGF test doet. Maar dan vraag je ook bijna om opgelicht te worden.
je zal beslist gelijk hebben , is gewoon hoe ik er tegen aan kijk

• Topic Starter Topic Starter
Onzin. Ik heb van meerdere merken tests gezien die bijna net zo zuiver zijn als HG HGH. Alleen moet je daar idd wat moeite voor doen om ze te vinden/te krijgen. Daarnaast ben je ook gewoon dom als je allereerst niet al een serumtest doet op je 1e kitje en daarna na een maand op je gewenste dosis geen IGF test doet. Maar dan vraag je ook bijna om opgelicht te worden.

Dan gaan we gewoon ons geld terughalen ofnie.

Je hebt wel gelijk serumtest gelijk bij 1e kit doen ben je altijd zeker van je zaakje.

Opkomende gyno?

maak me er nu toch wel een beetje druk om. Harde knobbels achter de tepel (meerdere) is het verstandig om nu al actie te ondernemen. Gevoelig is het nog niet en zichtbaar ook totaal niet maar duidelijk dat er knobbels achter me tepel zitten.

Opkomende gyno?

maak me er nu toch wel een beetje druk om. Harde knobbels achter de tepel (meerdere) is het verstandig om nu al actie te ondernemen. Gevoelig is het nog niet en zichtbaar ook totaal niet maar duidelijk dat er knobbels achter me tepel zitten.

Ik zou nolva op 10mg per dag pakken

Opkomende gyno?

Wat is nou precies je vraag?

actie ondernemen of niet ? ben helemaal niet bekend met gyno maar voel nu duidelijk kleine knikker achter me tepel, uiterlijk zie ik niks aan en gevoelig is het ook niet.

Antwoord is toch al gegeven? Jij lijkt wel een wijf in een mannenlichaam met die onzekerheid en eigenwijsheid die jij in je hebt :roflol:

actie ondernemen of niet ? ben helemaal niet bekend met gyno maar voel nu duidelijk kleine knikker achter me tepel, uiterlijk zie ik niks aan en gevoelig is het ook niet.

Dat je dit nog moet vragen... echt zorgelijk hahaha! Gyno vraagt DIRECT om actie! Hoelang kuur je nou al? Dit hoor je echt wel te weten, ongeacht of je ooit gyno hebt gehad of niet.

Antwoord is toch al gegeven? Jij lijkt wel een wijf in een mannenlichaam met die onzekerheid en eigenwijsheid die jij in je hebt :roflol:

echt he wtf, oke dat betekend dus actie ondernemen twijfelde hard maar wou even zeker weten voordat ik opeens menboobs krijg.

kuur al tijdje man:D en nee nooit gyno gehad ook niet echt bekend mee. toevallig vriend van me die nu met duidelijke gyno rondloopt sindsdien maak ik me er wel wat meer druk om en ben ik begonnen het in de gaten te houden maar merk nu wel iets opkomen ja beter iets 10x vragen toch.

Ik heb al gyno sinds mijn eerste injectkuur.. trekt altijd weer weg in een cruise of met mast erbij. Ik zou me er niet zo druk om maken, anders gewoon weg laten snijden. Iedereen met gevoelige tepels of die een bobbeltje krijgt raakt meteen in paniek, nergens voor nodig.

Ja je weet het maar nooit he straks kan je er aan likken en dan ben ik te laat.

Gyno is een hype hier

Hahahaha nu valt er niet veel aan te likken maar ben wel bang voor gyno tuurlijk

volgens mij ben je gewoon jezelf aan het fokken , al eens gedacht een tijdje off te gaan :P

Terug
Naar boven