XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bij mezelf was de rek er ook altijd wel uit na een week of 10. Beter korter blasten en ongeveer even lang cruisen. Idealiter voor elke blast een bloedtest (zo zou ik het doen als ik ooit nog on ga, gezondheid VOOR gainz ;)).
Ik heb dit keer 30 weken geblast, 10 weken 300mg bold, 10 weken 300mg deca en nog eens 10 weken 300mg bold. Naast eerste 20 weken 450mg test en laatste 10 weken 600mg.

Ging perfect.. bleef wel progressie maken.

Ik heb dit keer 30 weken geblast, 10 weken 300mg bold, 10 weken 300mg deca en nog eens 10 weken 300mg bold. Naast eerste 20 weken 450mg test en laatste 10 weken 600mg.

Ging perfect.. bleef wel progressie maken.
En hoe was je bloedwerk? Haha

hoe heet die site waar ze onderzoeken deden naar AAS, er werden wel vrij negatieve
conclusies getrokken vond ik.
alvast bedankt

ergogenics ik weet het al

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.551
Gvd denk ik keertje legday gaan ze zo sluiten om 7 uur wat een teringzooi

• #1.552
Ow laat maar ze zijn me aan het stangen:roflol:

• #1.553
Weinig kracht in de benen 6x150kg kunnen squatten uiteindelijk.... verzuring is snel aanwezig in de hamstrings

• #1.554
Vanaf volgend week nieuwe trainingsschema UP/LB nog nooit eerder gedaan tijd om wat nieuwe prikkels te creëeren. Morgen rust dag na 3 dagen trainen. Pharma GH gooi ik er even uit ga verder op 4iu UG tot aan me blast hopelijk trekt die kramp/ continu slapende handen weg zoniet verlagen en weer opbouwen...... baal echt 8 weken aan de GH en heledag slapende rechterhand.

• #1.556
Eerst squat vervolgens hamstring gepakt en vervolgens lunges met squat stang toen voelde ik ze wel ja haha

• Like
Waarderingen: 040B
  • #1.557
5FE2F387-5FB1-4824-9D31-214C4EB2C225.png

• #1.558
Begint ergens op te lijken 500 gram carbs..... avondeten is niet afgewogen ongeveer gedaan verder staat alles er netjes in.

Morgen rustdag dus lowcarb proberen wat me nooit lukt hou teveel van carbs

3900 is je onderhoud?

Edit: Waarom zou je low carb moeten op je rustdag? Eet gewoon iets minder carbs en houd de rest hetzelfde.

• #1.560
Onderhoud is 3580 ik ben echt iemand die niet zonder carbs kan ben ook nooit onder de 10% gekomen

Terug
Naar boven