AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Nee man jij hebt wel een heel verkeerd beeld over mij..... train sowieso 3x pw normaal gesproken 5x per week train altijd goed weet waar mijn fout dat is gewoon mijn voeding.

En even voor de duidelijkheid heb altijd 2/2ml gekuurd en soms nog 2ml van de mast, dat ik 1x hoog gedoseerd hebt betekend niet gelijk dat ik altijd zo gek doseer meestal was het gewoon 2/2

Ik weet ook niet precies hoe je altijd te werk bent gegaan. Weet alleen wel hoe het voor zo ongeveer de laatste 2 maand gaat. Maar goed dat je nu wel weet waar je op moet gaan letten!
Soms moet je je pret even opzij zetten en je helaas focussen op de minder leuke dingen om vooruitgang te boeken, dan kun je die dikke kuren later weer eens doen.

je bankdruk vind ik wel indrukwekkend. zeker voor iemand van 93 kg

Nee man jij hebt wel een heel verkeerd beeld over mij..... train sowieso 3x pw normaal gesproken 5x per week train altijd goed weet waar mijn fout dat is gewoon mijn voeding.

En even voor de duidelijkheid heb altijd 2/2ml gekuurd en soms nog 2ml van de mast, dat ik 1x hoog gedoseerd hebt betekend niet gelijk dat ik altijd zo gek doseer meestal was het gewoon 2/2

Het duurde maar 77 pagina’s maar eindelijk. f**k yeahhh.... !! Gains incoming :flexgrin::flexgrin:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
Het duurde maar 77 pagina’s maar eindelijk. f**k yeahhh.... !! Gains incoming :flexgrin::flexgrin:

Haha ga weg man :roflol: ik heb eerder aangegeven dat daar mijn fout ligt trust me,
Heb afspraak gemaakt voor bloedprikken 02.01.2019 zodra alles goed is gaan we knallen.

En wat als je bloedwaardes niet goed (genoeg) zijn?

• #1.510
Ben sinds begin 2018 ongeveer on wil sowieso de komende 2 jaar nog on blijven...

Ik wil a.s zaterdag een tattoo van een lieveheersbeestje laten zetten op borst. Kan ik na deze tattoo nog wel ijzer optillen? Tattoo is 5 bij 8 cm .(vleugels gespreid)

• Like
Waarderingen: 040B
  • #1.513
Eerste 2/3 dagen zou ik sowieso niet doen maar is wel heel klein waarom lieveheersbeestje haha

Wat dacht je ervan om dan eens volledig off te gaan een tijd? Jouw lichaam is net een chemisch fabriek door alle proeven, take a break.

Ik geloof niet dat er bijster veel verschil zal zitten tussen een cruise op 125 mg TestE en helemaal off gaan wat betreft bloedwaardes. Is 't natuurlijk wel zaak om op 125 mg TestE te cruisen en niet op 300+.

Je mag gerust zelfs wekelijks langskomen voor meeting. Is te regelen. Utrecht zit ik. Denk dat ik je de maandelijkse kosten voor coaching met gemak kan laten besparen op gear voeding en supps

Offtopic maar mail verzonden :)

• #1.515
200mg om de 5 dagen:D

Als ik het goed begrijp wil je dus pas in 2021 of gaan? Hoe lang ben je dan on geweest? Zie hier door de bomen het bos niet meer. Vind het wel interessant allemaal. Je gaat ook loggen in de blast?

• #1.517
ja ga loggen, ben sinds 2018 voor het eerst aan het blasten/cruisen hiervoor deed ik gemiddeld 2 kuurtjes per jaar van 10 weken.... ben nu gemiddeld 45 weken on waarvan 25 weken blast en ong 20 weken cruise.

Start 2018:84kg
Momenteel:93kg

• #1.518
myfitnesspall is weer actief op me mobiel dus gaat de goede kant op:P

ja ga loggen, ben sinds 2018 voor het eerst aan het blasten/cruisen hiervoor deed ik gemiddeld 2 kuurtjes per jaar van 10 weken.... ben nu gemiddeld 45 weken on waarvan 25 weken blast en ong 20 weken cruise.

Start 2018:84kg
Momenteel:93kg

25 weken blast vs 20 weken cruise is nog mooi in evenwicht, ondanks het negatieve imago die je hier ondertussen hebt opgebouwd. Ik heb sowieso de indruk dat je al verstandiger omspringt met AAS en ben dan ook benieuwd naar wat 2019 je zal brengen.

Succes!

Terug
Naar boven