Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
omdat het beide je bloed dik maaktdit wist ik niet, waarom? kan wel dikke veins verwachten ofniet![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat het beide je bloed dik maaktdit wist ik niet, waarom? kan wel dikke veins verwachten ofniet![]()
heb het zelf ook gedaan maar dan 800eq en 100mg oxy zonder problemen of bloedneuzen maar achteraf gezien was het dus niet zo slimklopt daar was ik op de hoogte vanvond het altijd raar dat er zomaar bloed uit me neus spoot
![]()
Ik zou zelf de oxy achterwege laten. Gaat je netto gezien niet veel brengen behalve veel vocht waardoor je alleen maar dikker lijkt. En dat wil je denk ik niet.
Testosteron toch ook? Is er Enig 'bewijs' dat eq dit beter doet dan test?
Oxy kan ook je eetlust flink verneuken (hoeft niet maar kan wel)ja ik snap het tuurlijk maar bedoel wat als mijn lever het gewoon toelaat en de schade minimaal is. Tuurlijk liever geen oral dan wel maar snap je wat ik bedoel?
Verstandig als woord gebruiken in dit topic is eigenlijk hilarisch![]()
als je denkt dat test evenveel effect heeft op je RBC als eq ben je heel fout zelfde als oxy vs test.Testosteron toch ook? Is er Enig 'bewijs' dat eq dit beter doet dan test?
Hij vroeg of er bronnen zijn die dat bevestigen. Geen leuke anekdotes.als je denkt dat test evenveel effect heeft op je RBC als eq ben je heel fout zelfde als oxy vs test.
paarden krijgen 50mg eq om het gewebste effect te hebben van RBC
Toch zat mensen die op trt levels ook een verhoogde hematocriet/rbc hebben, inclusief ik zelf.als je denkt dat test evenveel effect heeft op je RBC als eq ben je heel fout zelfde als oxy vs test.
paarden krijgen 50mg eq om het gewebste effect te hebben van RBC