Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
klopt daar was ik op de hoogte van:P vond het altijd raar dat er zomaar bloed uit me neus spoot :D

• #1.604
Ik zou zelf de oxy achterwege laten. Gaat je netto gezien niet veel brengen behalve veel vocht waardoor je alleen maar dikker lijkt. En dat wil je denk ik niet.

eventueel een andere oral of helemaal niet? doel is wel eerste 10 weken massa 98/100kg

Doe dan gewoon Tbol

• #1.607
iedereen roept iets anders ik weet het zelf niet meer:D heb van alles liggen....

Als je blast/cruised zijn orals echt overbodig en nodeloos schadelijk voor de lever.

• #1.610
ja ik snap het tuurlijk maar bedoel wat als mijn lever het gewoon toelaat en de schade minimaal is. Tuurlijk liever geen oral dan wel maar snap je wat ik bedoel?

ja ik snap het tuurlijk maar bedoel wat als mijn lever het gewoon toelaat en de schade minimaal is. Tuurlijk liever geen oral dan wel maar snap je wat ik bedoel?
Oxy kan ook je eetlust flink verneuken (hoeft niet maar kan wel)

Meeste orals trouwens, wat niet handig kan zijn in een bulk

• #1.612
daar heb ik nooit last van :D

• #1.613
oke zal de eerste keer zijn maar dit neem dan een keer aan :P oral eruit dus.

Zet liever een milliliter meer dan dat je orals gebruikt, zoals wouter zegt heeft echt bijzonder weinig toegevoegde waarde buiten een (contest)prep om.

Testosteron toch ook? Is er Enig 'bewijs' dat eq dit beter doet dan test?
als je denkt dat test evenveel effect heeft op je RBC als eq ben je heel fout zelfde als oxy vs test.
paarden krijgen 50mg eq om het gewebste effect te hebben van RBC

zou dan eerst de tren gebruiken totdat je wat droger bent en dan even paar weken blasten met oxy ,gaat je prachtig resultaat opleveren

als je denkt dat test evenveel effect heeft op je RBC als eq ben je heel fout zelfde als oxy vs test.
paarden krijgen 50mg eq om het gewebste effect te hebben van RBC
Toch zat mensen die op trt levels ook een verhoogde hematocriet/rbc hebben, inclusief ik zelf.

Dat eq hct/rbc sterk verhoogd is natuurlijk iets dat sterk leeft onder bb'ers maar heb er nooit echt 'bewijs' van gezien.

Bloedresultaten gezien die of een sterk verhoogde hct toont of ook compleet niet na/tijdens EQ

• #1.620
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven