MuscleMeat

Kastnation 2020

Toch zat mensen die op trt levels ook een verhoogde hematocriet/rbc hebben, inclusief ik zelf.

Dat eq hct/rbc sterk verhoogd is natuurlijk iets dat sterk leeft onder bb'ers maar heb er nooit echt 'bewijs' van gezien.

Bloedresultaten gezien die of een sterk verhoogde hct toont of ook compleet niet na/tijdens EQ

Is erg persoonlijk inderdaad. Mijn hematocriet is nog nooit hoger dan 51 gemeten, ook niet tijdens blasts. Ik ken mensen die 53 of zelfs hoger terug krijgen op een bloedtest rapportage. Maar staar je vooral niet blind op alleen de hematocrietwaarde, vaak kun je pas echt iets zeggen over de risico's als je de gemeten hemoglobine waarde ernaast legt.

Is erg persoonlijk inderdaad. Mijn hematocriet is nog nooit hoger dan 51 gemeten, ook niet tijdens blasts. Ik ken mensen die 53 of zelfs hoger terug krijgen op een bloedtest rapportage. Maar staar je vooral niet blind op alleen de hematocrietwaarde, vaak kun je pas echt iets zeggen over de risico's als je de gemeten hemoglobine waarde ernaast legt.
Klopt!

De mijne is 17,8 g/dl waarbij de max 17 is, licht verhoogd dus

Als ik jou laatste foto zie zou ik niet denken dat je überhaupt de sportschool bezoekt. Met alles wat je in je fl**ker spuit gast kom op zeg. Maar je log doet t goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
Lol oke, zal even wat nieuwe foto’s uploaden van vannochtend voor me tattoo sessie toch even wezen sporten

5AD70A99-755E-42C7-85E1-BBFD56992067.jpeg

FA2A22BE-8218-488F-ABA0-18D50D3324CB.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #1.626
Cruise al een 2 maande shape momenteel

• #1.627
Als ik jou laatste foto zie zou ik niet denken dat je überhaupt de sportschool bezoekt. Met alles wat je in je fl**ker spuit gast kom op zeg. Maar je log doet t goed.

Wat mag ik dan van jouw shape verwachten, en waarom zijn die internethelden altijd annoniem maar geven wel commentaar

Wat een gejank weer. Zo ziet een ongetraind persoon er niet uit.

Als mensen die niet naar de gym gaan er zo uitzien moet ik mij helemaal kapot schamen... :treuren:
Dat het beter had kunnen zijn door vooral de voeding op orde te krijgen en een goed plan te maken weten we allemaal! (Incl Col_inc zelf...)
Groet, een anonieme internetheld! :whiteknight:

• #1.635
even voor de duidelijkheid het is niet dat ik nooit mijn voeding in orde heb gehad....

en als ik er uitzie dat ik niet naar de gym ga, hoor ik dit wel voor het eerst:D

• #1.637
ging er meer om dat @sjefke25 2x mijn leeftijd is en commentaar geeft terwijl zijn eigen shape ook niet echt denderend is

los lopend wild hier op dit forum :emo:

Terug
Naar boven