MuscleMeat

Kastnation 2020

bold wil hold , heb best wat ouwe oldskool staan uit mijn tiener jaren en het knalt nog steeds van de huid af wat kleur betreft .

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
  • #1.684
Hahahaha 200mg cruise ik op man maar heb al gezegd straks als ik ga blasten ga je wegrennen:roflol:

Whaha niet teveel vertrouwen in je nieuwe blast dan kan die alleen maar tegenvallen

Ennuhh ook al maak je nette gains en boek je veel progressie next blast, denk niet dat er veel mensen in jou log dit zullen zeggen te jou

• #1.686
Ben wel echt blij dat ik in ieder geval van die krampen/constant slapende handen af ben
nu nog afwachten totdat ik kan beginnen met mijn blast.

eindeloze grammen tren :hedbang:

• #1.689
eerste 10 weken 750 sust 800bold.

2e blast zal test/tren worden

Heb je al een voedingsschema gemaakt/laten maken?

• #1.691
heb zelf me voedingsschema gemaakt

Mooi, dan moet het goed komen. Word je toch nog een beetje een verstandige jongen :P

• #1.693
:) begint er te komen ja zal jullie niet teleurstellen straks:D

gewoon doen dan. Geen pics van je huidige shape?

• #1.700
gewoon doen dan zegt die :roflol: heb denk 2 weken terug nog foto gepost ben nog steeds 93 kg ong 2 maanden cruise vanavond proberen foto te maken. merk wel dat me pomp echt minder is en voel me minder snel vol/opgezet heb vorig week ook weinig kunnen trainen me hand/arm was helemaal opgezet door de tattoo sessie van 4.5 uur, kreeg me vuist niet dicht geknepen zowat. Dat was wel te voelen ja over die knokkels heen:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven