- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Je schrijft coached fout in je instagram bio....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bold op 600 is genoeg,krijg je na 7 weken mooie rondere en vasculairdere spieren en je eetlust neemt toe;wat altijd ideaal is in de bulk,daarom kuur ik bijna nooit zonder bold
Wat merkte je dan precies van bold?
Ik zat op 300mg, conditie was toch beter dan nu op cruise (wat ik achteraf merk)Wat merkte je dan precies van bold?
Denk dat in het een poging ga geven maar op een iets conservatievere dosis van 500mg
Mijn conditie is echt waardeloos en zit nu al bijna 20 weken op cruise doseIk zat op 300mg, conditie was toch beter dan nu op cruise (wat ik achteraf merk)
Oké dan, ging meer over het andere foutje.
Ow lol niet opgevallen, thanks voor het doorgeven.
Ik zat op 300mg, conditie was toch beter dan nu op cruise (wat ik achteraf merk)
Goed, voel me 'gezonder' en dingen zoals slaap waren dit keer veel beterJij bent ook 180 graden omgedraait he
Beter man! Hoe ervaar je de switch naar lagere doseringen?
Ja is moeilijk.. ik zat al 20 weken op cruise voordat ik begon en ik zat nog laag in bf (gok rond de 7-8) dus groeien deed ik sowieso wel toen de kcals omhoog gingen.Mijn conditie is echt waardeloos en zit nu al bijna 20 weken op cruise dose
Deed het nog meer dan enkel conditie?
Goed, voel me 'gezonder' en dingen zoals slaap waren dit keer veel beter
Ja is moeilijk.. ik zat al 20 weken op cruise voordat ik begon en ik zat nog laag in bf (gok rond de 7-8) dus groeien deed ik sowieso wel toen de kcals omhoog gingen.
Maar conditie valt me wel echt op, ben plus minus 2 kilo lichter nu in me cruise maar hijg alsof ik aan de tren zit na een setje squatten en dat had ik op die 300mg niet.
Zou wel beter zijn maar cardio betekent --> meer eten en daar heb ik dan weer niet zoveel zin in

Zou wel beter zijn maar cardio betekent --> meer eten en daar heb ik dan weer niet zoveel zin in![]()

Zit ik op en lijkt leuk totdat je het iedere dag moet eten
Goed, voel me 'gezonder' en dingen zoals slaap waren dit keer veel beter
Niet echt slaap problemen, maar merk dat ik nu wel dieper slaap dan met tren en overdag daardoor fitter benSlaap problemen lees ik echt overal ik snap het niet ik slaap makkelijk 10uurtjes per dag soms in het weekend 12 uur!
Sinds ik zwaarder ben geworden is mijn gesnurk niet meer aan te horen. Denk zelf dat ik slaap apneu hebSlaap problemen lees ik echt overal ik snap het niet ik slaap makkelijk 10uurtjes per dag soms in het weekend 12 uur!