AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

bold op 600 is genoeg,krijg je na 7 weken mooie rondere en vasculairdere spieren en je eetlust neemt toe;wat altijd ideaal is in de bulk,daarom kuur ik bijna nooit zonder bold

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Mijn conditie is echt waardeloos en zit nu al bijna 20 weken op cruise dose:o

Deed het nog meer dan enkel conditie?
Ja is moeilijk.. ik zat al 20 weken op cruise voordat ik begon en ik zat nog laag in bf (gok rond de 7-8) dus groeien deed ik sowieso wel toen de kcals omhoog gingen.

Maar conditie valt me wel echt op, ben plus minus 2 kilo lichter nu in me cruise maar hijg alsof ik aan de tren zit na een setje squatten en dat had ik op die 300mg niet.

Ja is moeilijk.. ik zat al 20 weken op cruise voordat ik begon en ik zat nog laag in bf (gok rond de 7-8) dus groeien deed ik sowieso wel toen de kcals omhoog gingen.

Maar conditie valt me wel echt op, ben plus minus 2 kilo lichter nu in me cruise maar hijg alsof ik aan de tren zit na een setje squatten en dat had ik op die 300mg niet.

Cardio toevoegen een optie?

na langdurig gebruik van boldenone kan je best eens bloed gaan doneren, dat gaat je conditie verbeteren , door de bold verdikt je bloed,en dan zeker als je er nog deca bij had zitten maar dat weet ik niet . Maar bloed doneren helpt wel degelijk

• #1.736
  • #1.738
dat merk ik zelf wel momenteel met GH slaap heel licht en vaak wakker maar kan echt hele dag door slapen.

• #1.740
hetzelfde hier:D

Terug
Naar boven