MuscleMeat

Kayleeeb's log

KayleeeB

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m70
Massa
70kg
jaja ook ik ga maar aan een logje beginnen. Zo kan ik mooi me vooruitgangen bijhouden en kunnen jullie mij goede adviesen geven :)

mijn trainingsschema:

Fietsen - 10 min - niveau 5-7

Andominal crush - 27,5kg - 3x20

Rotary torso - 27,5kg - 6x20

Chest press - 20,0kg - 1x12 1x12 1x10

Legg press - 50,0kg - 3x15

Lat machine - 25,0kg - 3x15

Adductor binnen - 25,0kg - 3x15

Adductor buiten - 25,0kg - 3x15

Chest press 20,0kg - 1x12 1x10 1x10

Loopband - 7,0km/h elke minuut versnellen met 0,5km/h tot 11,5km/h en dan weer afbouwen van 11,5km/h elke minuut vertragen met 0,5km/h naar 7,0km/h

Fietsen - 10 min - niveau 3-5

Dit doe ik op maandag, woensdag en vrijdag. Op dinsdag en donderdag doe ik of een cardio training met een paar oefeningentjes met halters of alleen een paar oefeningentjes met halters ligt eraan hoe me dag eruit ziet.

met mijn voeding loop ik soms nog een beetje te prutsen ondanks ik onder begeleiding sta van een sportdietiste (kost klauwen vol met geld terwijl je hier ook je info kan zoeken)

mijn gegevens:

leeftijd: 17
lengte:173
lichaamsgewicht:72.2
vetpercentage:34% (shameeee:$)
vet vrije massa:
activiteitsfactor:1,375
BMR: 2.156
onderhoudsniveau:1568
cutten: 1606
bulken: 2456

vet vrije massa weet niet meer hoe je dat uitrekent
BMR is toch onderhoudsniveau x activiteitsfactor?

mijn doel:

cutten tot 64kg en vetpercentage van rond de 20%
daarna aankomen in spiermassa (dus geen vet) tot ong de 70kg

ik moet nu dus nog 8,2 kg afvallen en 14% vet kwijtraken.

Ik zal proberen vandeweek om mijn voedingsschemate posten hier zodat jullie hier ook nog even kritsch naar kunnen kijken :)

Alle info en opbouwende kritiek is welkom :D

Weg met die dietiste ;)

Van wie heb je dat trainingsschema?
Is niks. All machines.
Je wilt compounds;)

• Topic Starter Topic Starter
Weg met die dietiste ;)

Van wie heb je dat trainingsschema?
Is niks. All machines.
Je wilt compounds;)

Idd weg met die diëtiste schema komt deels van de sportschool deels zelf invulling.. Train ook liever met losse gewichten maar als klein meisje word je al snel aangekeken als je in het krachthonk komt haha

Schijt aan hebben. Ze eten je niet op;)

Idd weg met die diëtiste schema komt deels van de sportschool deels zelf invulling.. Train ook liever met losse gewichten maar als klein meisje word je al snel aangekeken als je in het krachthonk komt haha

ik ben een stuk kleiner dan jij... kom alleen in het krachthonk...
grote jongens zijn altijd lief voor me ;)

Dan zijn de grote jongens bij jou een stuk liever dan bij mijn sportschool hihi

dat geloof ik niet. Ik laat ze gewoon blijken dat ik weet dat ik veel minder zwaar til dan zij, maar dat ik desalniettemin even hard train.

na een paar keer zien zij dat ook, en waarderen dat.
tja... verlegen zijn.... dat heb ik geloof ik jaren geleden verleerd ;)

Wat een sonja bakker schema.

Squat. Deadlift. Press. Pull Ups. Dips. Stuff liek that.

Als de jongens daar je niet bevallen kan je altijd nog naar mijn privé krachthonk komen. 2 meter stof en een hoop insecten, maar ik zal wel heel lief zijn :) .

dat geloof ik niet. Ik laat ze gewoon blijken dat ik weet dat ik veel minder zwaar til dan zij, maar dat ik desalniettemin even hard train.

na een paar keer zien zij dat ook, en waarderen dat.
tja... verlegen zijn.... dat heb ik geloof ik jaren geleden verleerd ;)

Dan is de enige optie zeker om maar weer het krachthonk in te gaan stappen? :)

Oké morgen ochtend sta ik gewoon lekker bikkelen in het krachthonk (hoop dat er weinig mannen zijn:$) hihi maar ik ga er staan:)
Iemand nog goede oefeningen

heb een voedingsschemagemaakt. jajaja voor de 100ste keer
maar ik denk dat ik eindelijk op de goede weg ben :)

Bijlagen

gister trouwens als een beest in het krachthonk geweest. daarna wel last van spierpijn maar vandaag een rustig rondje toestellen gedaan en daarna dikke cardio training:)

Heb je ook pics van jezelf ? Ben wel benieuwd hoe 34% er bij een vrouw uitziet. Waarmee is het trouwens gemeten? Want zo'n weegschaal meet zo onnauwkeurig als maar kan.

ik wacht met pics totdat ik op me streefgewicht ben hihi :$
nee met een zo'n huidplooimeter.

Haha je hoeft je eigen niet te schamen hoor. De meeste nieuwe mensen hier zijn graatmager of (te) dik. Het is iig al goed dat je er iets aan doet.

zal der over nadenken:P zodra ik weer een beetje structuur in me dagschema heb (heb al vakatie sinds april) september begin ik aan opleiding sport en gezondheid(sportopleiding) dus dan zullen die kilo's er heel snel afvliegen :) hoop ik teminsten hahah

Vandaag 2x naar de fitness geweest vanochtend toestellen gedaan en daarna cardio daarna lekker liggen bakken in de zon doodverveeling veeelste veel energie dus terg naar de fitness en lekker 45 min cardio gedaan zaaalig morgen maar een rustdagje :)

Hebben jullie me voeding al bekeken? Zit nog iets te laag volgends mij

hoi Kayleee, ik heb even naar je voeding gekeken... ik ben absoluut geen expert hou dat in gedachten!
Ik zou ook denken dat je wat laag zit, in cal en in eiwitten, misschien ergens wat extra kwark toevoegen?

aan de andere kant... je wil afvallen... dus misschien, als je er goed op gaat

nou ja simpelweg... ik heb er ook geen verstand van ;)

hoi Kayleee, ik heb even naar je voeding gekeken... ik ben absoluut geen expert hou dat in gedachten!
Ik zou ook denken dat je wat laag zit, in cal en in eiwitten, misschien ergens wat extra kwark toevoegen?

aan de andere kant... je wil afvallen... dus misschien, als je er goed op gaat

nou ja simpelweg... ik heb er ook geen verstand van ;)

Ben al blij dat iemand ernaar wil kijken :)
Zou eventueel bij me eiwitshake smiddags met kwark kunnen doen

gewoon nog 300 gr kwark toevoegen dat je 1 bak per dag op eet. Voor de rest is het een beetje uitproberen wat werkt. als je binnen 2 weken totaal geen progressie ziet en je hebt je wel goed aan je schema gehouden dan heb je 2 keuzes: - je voeding veranderen: minder koolhydraten, meer eiwitten/vetten of - meer cardio.

Terug
Naar boven