Fitness Seller

Kayleeeb's log

• Topic Starter Topic Starter
Oké tnx nog meer kwark dus (bahbahbah) ga wel zo'n shake maken met ijsblokjes en fruit mis dat ik het dan beter weg krijg :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 16:50 ----------

Vandaag heerlijke rustdag alhoewel me handen jeuken om fve lekker te gaan hardlopen in dit heerlijke weer. Zometeen lekker bbqen en jaaa alle sausjes en stokbrood laten staan en gewoon lekker me kipfiletje weg peuzelen :) nomnomnom

Morgen weer aan de bak ik denk alles fve verhogen met 2.5-5 kg :)

beetje stevia in de kwark doet al wonderen ;)

je ahnden jeuken om te gaan hardlopen..... loop jij op je handen dan... wat knap!

beetje stevia in de kwark doet al wonderen ;)

je ahnden jeuken om te gaan hardlopen..... loop jij op je handen dan... wat knap!

Ja das nieuw verbrand je dubbel zoveel calorieën mee :P jammer dat het me nog nooit is gelukt om 10 seconde om me handen te gaan staan hihi

Mijn training van vanochtend.

Fietsen - 10 min - niveau 5-7

Andominal crush - 30,0kg - 3x20

Rotary torso - 32,5kg - 6x20

Chest press - 20,0kg - 1x12 22,5kg - 1x12 22,5kg - 1x8

Legg press - 60,0kg - 2x15 50,0kg 1x15

Lat machine - 30,0kg - 3x15

Adductor binnen - 30,0kg - 3x15

Adductor buiten - 30,0kg - 3x15

Chest incline 20,0kg - 1x12 1x10 1x10

20min hardlopen 8,0-9,0 km/h

Het ging best lekker eigenlijk :) zal morgen wel beetje spierpijn hebben dus ik ga fve eiwitshakie maken!

Waarom nog steeds datzelfde schema?

Zijn hier genoeg voorbeelden te vinden en anders post je gewoon wat en dan geven we je tips.

Beetje zonde om om die reden zo te blijven trainen. Je gaf zelf toch aan ook veel liever met losse gewichten te trainen?

Jazecker maar als ik wil gaan squaden,deadliften enz moet ik de techniek leren en heb dan toch liever dat er iemand in de gym naast me staat ipv hier filmpjes te kijken. Dus ik ga volgende week een afspraak maken in de gym zodat hun me kunnen helpen met de techniek enzovoort. Weet ook totaal niet welk gewicht enzo ik moet beginnen vandaar.

Alles gewoon met lege stang beginnen, wel zo makkelijk om de techniek asn te leren.

Hulp is inderdaad verstandig.

Heb morgen tijd om naar de fitness te gaan :):):)
Zal ik alleen cardio doen of krachttrainingkje erbij?

Vanochtend kleine training gedaan

Fietsen - 10 min - niveau 5-7

Andominal crush - 32,5kg - 3x20

Rotary torso - 32,5kg - 6x20

Chest press - 20,0kg - 1x12 1x8 1x10

Legg press - 60,0kg - 3x15

Lat machine - 30,0 kg 1x15 25,0kg 2x15

Adductor binnen - 30,0kg - 3x15

Adductor buiten - 30,0kg - 3x15

Had even geen zin om af te zien op de loopband

En jaa nogsteeds die apparaten maandag afspraak voor deadlift,squads etv :)

Zoo na gister een 'rustdag' gewerkt van 14-1830 te hebben mag ik vandaag eindelijk weer beginnen op het voetbalveld want vanavond begint de eerste training!yeeeeeey

Vandochtend even gewicht gemeten.
Ik was vorige week maandag 72.2
Vanochtend 71.6

Kortom ik denk dat mijn dag niet meer stuk kan :) vandaag maar even geen fitness want ik wil vanavond flik aan de bak op het training veld :)

Zal vanavond even posten hoe de traIning ging

Aaaah super super super lekker getraind waaauw kon niet beter 3kwatier keepertrainen daarna veldtraining en afsluiten met een partij morgen zal ik flinke spierpijn hebben maar dat heb ik er zeker voor over

Whoopwhooop 2de training achter de rug zwaaaar eerste uur keeperstrainen daarna veldtraining enjaaa ik was doorweekt op dat kunstgras :( maaar weer heerlijk getraind en ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen maar dan weet ik iedigeval dat ik iets heb gedaan :)

Zit nu aan me eiwitshakie en pasta en zometeen nog even me kwark naar binnen knallen
Denk dat de eerst volgende krachttraIning zondag zal zijn? Hoop t wel

Aaaaaaauw spieeertjespijn:( ik wilde vandaag me bed uit komen ging niet helemaal goed Pff wilde morgen naar de sportschool hoop dat ik morgen iedigeval weer normaal kan lopen.. Daarna ga ik weer knallen :)

Heb je nu al de squats en deadlifts gedaan?

Je kunt ook andere oefeningen dan benen doen. Waarom wachten.

Inderdaad, zou daar bij een nieuw schema sowieso wat meer rekening mee houden. Dat je geen benen traint de dag(en) na je voetbaltraining.

Hoe vaak per week doe je dat eigenlijk?

Terug
Naar boven