XXL Nutrition

Kayleeeb's log

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook andere oefeningen dan benen doen. Waarom wachten.

Ben thuis wel bezig geweest met halters en de buikspiertjes maar dat stelt alleen niet zo heel veel voor

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 14:34 ----------

Inderdaad, zou daar bij een nieuw schema sowieso wat meer rekening mee houden. Dat je geen benen traint de dag(en) na je voetbaltraining.

Hoe vaak per week doe je dat eigenlijk?

Ik heb keeperstraining ma en wo van 1940-2040 en dan veldtraining van 2040-2130

Dus ik nu proberen me krachttraining en cardio in de sportschool smorgends op trainings dagen en op niet traininhsdagen gewoon smiddags of savonds
Zodra me school weer begint denk ik dat ik de trainingen KT en cardIo op ma en woe moet laten vallen..

Maarja ik ga een sportopleiding doen dus ik zal genoeg sporten:):)

Misschien dan op vrijdag benen gaan doen, dan zit je niet met de voetbaltrainingen en kun je het weekend daar weer van herstellen.

Misschien dan op vrijdag benen gaan doen, dan zit je niet met de voetbaltrainingen en kun je het weekend daar weer van herstellen.

Ja denk dat dat het beste is i heb wel op zaterdag een wedstrijd maar dat moet wel te doen zijn denk ik tnxx

Hmm dat durf ik niet met zekerheid te gaan zeggen. Toen ik mijn eerste benen training had kon ik een week lang niet goed lopen. Misschien dat je geluk hebt en de eerste dag nog geen last hebt maar ga er vanuit dat je moeite hebt met lopen.

Je moet voor je zelf ff kijken wanneer de benen dag je het beste uitkomt. Des te vaker je het traint des te beter het zal gaan. De spierpijn zal ook iets zachter worden.

Hmm dat durf ik niet met zekerheid te gaan zeggen. Toen ik mijn eerste benen training had kon ik een week lang niet goed lopen. Misschien dat je geluk hebt en de eerste dag nog geen last hebt maar ga er vanuit dat je moeite hebt met lopen.

Je moet voor je zelf ff kijken wanneer de benen dag je het beste uitkomt. Des te vaker je het traint des te beter het zal gaan. De spierpijn zal ook iets zachter worden.

Ja idd moet een soort van gewenning worden enige wat ik nu aan benen train is legg pres en aductor in de gym en keeperstraining is ook zeg maar afgestemd op benentraIning misschien dat donderdag beter is? Na paar weken op het voetbalveld is dat ook weer gewent en zal ik daarheen spierpijn meer van hebben

Vorige week maandag: 71.6
Vandaag 71.0

I'm happy deze week 0,6kg verloren :):)

Vanavond weer bikkelhard trainen op t voetbalveld :)

Yupp vanavond weer een harde keeperstraining gehad.. Erg irritant dat ik na een kwartiertje al verzuring in me benen kreeg en erg veel moeite had vandaag.. Nu lekker op de bank kwarkie naar binnen gooien en slapen ben doodop

Wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje! Ik ga, op aanraden van velen hier en na info te hebben opgezocht op internet, mijn schema ook omgooien en veranderen naar een fullbody workout met compounds.

Wanneer ga jij beginnen? Ik ben een beetje aan het neuzen op internet, kijken naar schema's van andere vrouwen hier en ook op de website van mijn sportschool om te kijken welke compound oefeningen ik kan doen en welk schema ik uiteindelijk geschikt vind. Zet je het hier als jouw schema rond is? Misschien kunnen we dan vergelijken enzo. :)

Wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje! Ik ga, op aanraden van velen hier en na info te hebben opgezocht op internet, mijn schema ook omgooien en veranderen naar een fullbody workout met compounds.

Wanneer ga jij beginnen? Ik ben een beetje aan het neuzen op internet, kijken naar schema's van andere vrouwen hier en ook op de website van mijn sportschool om te kijken welke compound oefeningen ik kan doen en welk schema ik uiteindelijk geschikt vind. Zet je het hier als jouw schema rond is? Misschien kunnen we dan vergelijken enzo. :)

Ik doe nu al een fullbody enkel apparaten.
Nu bijna geen tijd omdat ik weer even moet inkomen met voetbal (veel spierpijn) dus geef me spieren beetje extra rust.

Denk dat ik volgende week weer begin met fanatiek fitness :) dan ga ik een schema laten opstellen met ook losse gewichten maar wil wel bijv de legpress en de chestpress erin houden vind apparaten eigenlijk wel lekker trainen maar hier vinden ze dat ik het moet veranderen haha

Nu bijna geen tijd omdat ik weer even moet inkomen met voetbal (veel spierpijn) dus geef me spieren beetje extra rust.

Denk dat ik volgende week weer begin met fanatiek fitness :) dan ga ik een schema laten opstellen met ook losse gewichten maar wil wel bijv de legpress en de chestpress erin houden vind apparaten eigenlijk wel lekker trainen maar hier vinden ze dat ik het moet veranderen haha

Haha ja, ik vind bepaalde apparaten ook fijn inderdaad. Mij werd ook hier verwezen naar een schema waarin je echt maar drie oefeningen doet, maar wel oefeningen waarmee je veel (alle?) spiergroepen traint (deadlift, squat en benchpress of military press), maar ik voel me er op de een of ander manier niet echt lekker bij om louter via compounds te trainen. Vind bepaalde apparaten inderdaad ook wel fijn. :rolleyes: Lastig lastig.

Legpress kun je wel gewoon blijvend oen. Voor de chestpress zijn ook wel oefeningen met bench of DB. Lijkt mij leuker om te doen dan zo'n apparaat. Is wel even kwestie van wennen.

Oooo sjeeesus dit was echt de zwaarste training ever... Aan t einde lekker al me eten eruit gegoooit bahbahbah.

Nu bord pasta en shakie naar binnen gooien ben er echt aan toe :)

Flink je best gedaan dus...pfff. Kan me voorstellen dat je nu wel weer trek hebt. :D

Haha ja, ik vind bepaalde apparaten ook fijn inderdaad. Mij werd ook hier verwezen naar een schema waarin je echt maar drie oefeningen doet, maar wel oefeningen waarmee je veel (alle?) spiergroepen traint (deadlift, squat en benchpress of military press), maar ik voel me er op de een of ander manier niet echt lekker bij om louter via compounds te trainen. Vind bepaalde apparaten inderdaad ook wel fijn. :rolleyes: Lastig lastig.

Je kan altijd wat isolatie/machine werk erbij doen, maar compounds moeten wel.de basis van je schema vormen.

Ja idd moet een soort van gewenning worden enige wat ik nu aan benen train is legg pres en aductor in de gym en keeperstraining is ook zeg maar afgestemd op benentraIning misschien dat donderdag beter is? Na paar weken op het voetbalveld is dat ook weer gewent en zal ik daarheen spierpijn meer van hebben

nee gewenning heb je nooit bij benen trainen. als je ze goed aanpakt tenminste. met alleen leg press en aductor zal je weinig spierpijn hebben. mja denk dat jij best benen kan trainen de dag voor een wedstrijd omdat je toch alleen maar hoeft te keepen dus dat vergt niet zoveel loopwerk.

Je kan altijd wat isolatie/machine werk erbij doen, maar compounds moeten wel.de basis van je schema vormen.

Ja, ik denk nu dat ik wel een redelijk schema opgesteld hebt. Meeste oefeningen zijn compounds met her en der wat machinewerk (voor de ondersteuning). :rolleyes:

Heb net te horen gekregen dat ik de eerste beker wedstrijd mag spelen in t eerste elftal (speel zelf in de meidenA1)

Word verkozen boven de vaste keeper van de selectie dames1

Zoooo happy daar train ik voor :D motivatie 100% :):):)

Gefeliciteerd zeg!!

Terug
Naar boven