MuscleMeat

Kcal inname echt zo belangrijk?

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ken via via wat jongens uit modewereld! sommige zijn echt behoorlijk buff 80/90 kg bij 5% beetje Greg Sampaio lichamen!
Veel van deze jongens zaten soms dagen lang op 800gram Koolvis en wat sla! Ze waren vaak het hele jaar On, test/testP en heel vaak 100mg var+100mg provi laatste paar dagen voor de shoot!

Die laatste combo heb ik dan ook gedaan na paar van deze jongens gezien te hebben een 5jaar terug! Ze eten minder dan mensen in een zware hongersnood! maar zagen er rete goed uit!

Opzich niet zo heel gek, een antilliaan met goede genen groeit ook als een malle op 2 half zachte trainingen per week+ slecht en weinig eten en zonder AS! ecto met As is naar mijn mening meer anabool en heeft dus nog betere resultaten!

Met As is er echt heel veel mogelijk! ben zelf 8.5maand on geweest! en kon ook bijna overal mee wegkomen! weinig/slecht eten, drank slecht slapen enz! Bleef er goed uitzien!

Zou zeggen, probeer het eens! Met wat vis en sla wordt je sowieso ripped!

De voeding blijft altijd het voornaamste, als je niet eet als een beest dan zal je ook geen beest worden al stamp je je reet vol met as. Als je spreekt van jongens van 80 kg die ripped zijn (met a.w. beach boys) dan kan je minder eten natuurlijk. Maar voor echt veel massa moet je eten, eten en nog eens eten.

vind het zowieso vaak enorm overdreven hoe er hier op cals inname word gehamert. lijkt wel of er elke maand 1000cals bovenop word gegooid. ik heb zelf behoorlijke stats maar mijn calorieen liggen lang niet zo hoog als hier vaak word geroepen, zit meesal rond de 3800. als ik de hoeveelheden naar binnen zou moeten werken die hier vaak geroepen worden dan kan ik de hele dag wel op plee blijven zitten schijten met een bord op schoot.

vind het zowieso vaak enorm overdreven hoe er hier op cals inname word gehamert. lijkt wel of er elke maand 1000cals bovenop word gegooid. ik heb zelf behoorlijke stats maar mijn calorieen liggen lang niet zo hoog als hier vaak word geroepen, zit meesal rond de 3800. als ik de hoeveelheden naar binnen zou moeten werken die hier vaak geroepen worden dan kan ik de hele dag wel op plee blijven zitten schijten met een bord op schoot.

zo is het maar net!

je moet natuurlijk wel eten;)

Wat bedoel je dan met een lage kcal inname?
Ik ben ecto all the way, en als ik onder de 3500 zit dan val ik direct een kilo per week af...

En wat bedoel je met ecto + AS = anabool en nog betere resultaten?

Mja, bijna een heel jaar on zijn is nog wat anders als gewoon kuren natuurlijk.

inderdaad, als je zoveel kcals op een dag binnekrijgt en 3/4 keer per week te gaan traine word je ipv een beest een vet varke

De theorie is simpel: Cut - Onderhoud - Bulk. Met jouw gewicht en dat aantal calorieën zit je constant in de cut.

Trouwens 1.86, 117 kg @ 8% en 3800 calorieën, waar zijn je foto's?:rolleyes:

Het is ook per mens verschillend kijk naar Krieltje 1,65 met 105 kg op 10% uit mijn hoofd eet per dag 2000 kcal. Hij heeft waarschijnlijk een lage stofwisseling. Dus wat John zegt geloof ik echt wel..

Holymoly--> theorie is niet zwart of wit jongen...

tis 1.83 en nee je krijgt geen foto's te zien.

Oké gast even goede vrienden.

Maar het klinkt redelijk sterk, hoeveel calorieën eet je in de bulk dan??

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Het is ook per mens verschillend kijk naar Krieltje 1,65 met 105 kg op 10% uit mijn hoofd eet per dag 2000 kcal. Hij heeft waarschijnlijk een lage stofwisseling. Dus wat John zegt geloof ik echt wel..

Holymoly--> theorie is niet zwart of wit jongen...

Uitgaande van het feit dat elk lichaam anders is niet. Leuke is dat ik zelf ook goed reageer op relatief weinig calorien, maar om dan te zeggen dat het niet zo belangrijk is gaat me toch wat ver. En dat lage stofwisseling verhaal vind ik nogal onzinnig, stofwisseling is perfect beïnvloedbaar.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Uitgaande van het feit dat elk lichaam anders is niet. Leuke is dat ik zelf ook goed reageer op relatief weinig calorien, maar om dan te zeggen dat het niet zo belangrijk is gaat me toch wat ver. En dat lage stofwisseling verhaal vind ik nogal onzinnig, stofwisseling is perfect beïnvloedbaar.

:orly:

Uitgaande van het feit dat elk lichaam anders is niet. Leuke is dat ik zelf ook goed reageer op relatief weinig calorien, maar om dan te zeggen dat het niet zo belangrijk is gaat me toch erg ver.

ik bulk niet meer. eigenlijk al lang niet meer gedaan. werk enkel nog maar aan kwaliteit. tis niet altijd makkelijk om maar meer te gaan wegen, je moet het ook allemaal mee slepen. op deze manier gaat het allemaal heel langzaam maar past mijn lichaam zich er op aan. als ik nu zou gaan bulken en opeens een kilo of 5 aan zou komen dan ben ik kapot als ik bv een trap op moet lopen.

Ken via via wat jongens uit modewereld! sommige zijn echt behoorlijk buff 80/90 kg bij 5% beetje Greg Sampaio lichamen!
Veel van deze jongens zaten soms dagen lang op 800gram Koolvis en wat sla! Ze waren vaak het hele jaar On, test/testP en heel vaak 100mg var+100mg provi laatste paar dagen voor de shoot!

Die laatste combo heb ik dan ook gedaan na paar van deze jongens gezien te hebben een 5jaar terug! Ze eten minder dan mensen in een zware hongersnood! maar zagen er rete goed uit!

Opzich niet zo heel gek, een antilliaan met goede genen groeit ook als een malle op 2 half zachte trainingen per week+ slecht en weinig eten en zonder AS! ecto met As is naar mijn mening meer anabool en heeft dus nog betere resultaten!

Met As is er echt heel veel mogelijk! ben zelf 8.5maand on geweest! en kon ook bijna overal mee wegkomen! weinig/slecht eten, drank slecht slapen enz! Bleef er goed uitzien!

alle (pro) bb'ers in wedstrijd voorbereiding die ik ken eten ook elke dag 1,8kg koolvis en wat groente, en dat een week of 8 dus daar is niets vreemds aan...

ik bulk niet meer. eigenlijk al lang niet meer gedaan. werk enkel nog maar aan kwaliteit. tis niet altijd makkelijk om maar meer te gaan wegen, je moet het ook allemaal mee slepen. op deze manier gaat het allemaal heel langzaam maar past mijn lichaam zich er op aan. als ik nu zou gaan bulken en opeens een kilo of 5 aan zou komen dan ben ik kapot als ik bv een trap op moet lopen.

Me dunkt 117 kilo!

• Topic Starter Topic Starter
alle (pro) bb'ers in wedstrijd voorbereiding die ik ken eten ook elke dag 1,8kg koolvis en wat groente, en dat een week of 8

is dat dan het enige wat ze eten?

In principe als ik mijn oude kracht stats nog zou hebben! had ik er sterk over na gaan denken om gewoon year round te cruisen als ik met 3/4keer trainen en 'normaal' eten mijn fysiek kan behouden/verbeteren!
Met regelmatig sperma test's aangezien ik nog een kinderwens heb

tis 1.83 en nee je krijgt geen foto's te zien.

Kan je een hand geven:)

Laatst bewerkt:
Las overlaatst ook ergens dat je als mannelijk fitness model (à la brad pitt in fight club), makkelijk 5keer pw 30-45min cardio moet doen, en je kcalinname je gewicht maal 12 moet zijn. Dus 100kg = 1200kcal... geen idee hoe je dat kan volhouden though...

Heb er ook al over nagedacht om van mezelf een chemische mesomorf te maken, nl. door T3 te gebruiken naast een voldoende hoge dosis AAS zodat alle katabole effecten van de T3 op je spieren teniet gedaan worden, maar je vetmassa wel aangesproken wordt.

Als je goede genen hebt kom je met zwakke kennis/praktijk al een heel eind, dat is toch logisch. Veel gemaakte fout is om iemand met goede genen met jezelf te vergelijken als je die zelf niet hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Las overlaatst ook ergens dat je als mannelijk fitness model (à la brad pitt in fight club), makkelijk 5keer pw 30-45min cardio moet doen, en je kcalinname je gewicht maal 12 moet zijn. Dus 100kg = 1200kcal..

laten we zeggen dat hij 75woog, dat is 900kcal :) gewoon het crash dieet van Lyle Mcdonald maar dan langer;)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Als je goede genen hebt kom je met zwakke kennis/praktijk al een heel eind, dat is toch logisch. Veel gemaakte fout is om iemand met goede genen met jezelf te vergelijken als je die zelf niet hebt.

Denzel washington eet year round 1500kcal, heeft een dieetist, denk dat hij wel erg goede genen heeft!

Zou me verbazen die 1500. Mannen hebben 2000-2500/d nodig om alleen maar te overleven (BMR). Eet je minder dan kom je voedingsstoffen tekort met alle nadelige gevolgen van dien.

Terug
Naar boven