MuscleMeat

Kcal inname echt zo belangrijk?

De kern van het verhaal is gewoon dat een ongepland outgoing life en echt proper eten niet te combineren valt.

Als je maten je bellen om spontaan iets leuks te gaan doen en je hebt net 2 uur voor het laatste gegeten, dan zou je eigenlijk eerst nog wat complexe carbs moeten eten, visolie en 50 gram casei. En wil je dan proper blijven, heb je een termijn van slechts 3 vrije uren waarin je als je het perfect wilt doen tussendoor ook nog eens een halve liter water moet drinken.

Langdurig on zijn, hard trainen en gewoon veel eten zonder echt strikt op de waardes en tijd te letten kan alsnog een beter fysiek opleveren dan die natural die alles uitgekiend heeft volgens een tijdsplan en daar, eerlijk is eerlijk, gedeeltelijk door gedetineerd is in z'n vrije gaan en staan. :D Zelfde geld voor een stevige gebruiker overigens die echt wedstrijden op hoger niveau wil winnen. De ware bodybuilder is net zo goed een baby als een volgroeide bonk mannelijkheid.

• Topic Starter Topic Starter
Die jonge van Calvin Klein doet waarschijnlijk ook defilé's,.. erbij
Als je een half bodybuilder fysiek hebt pas je niet in de kleren + komen ze raar uit, dus word je nietmeer gevraagd.

je bedoelt dat ze in korte tijd zowel spiermassa als vet verliezen?

Laatst bewerkt:
Het gaat ook niet zo zeer om die hoeveelheid cals, wat dat betreft ben ik het wel met Krieltje eens. Door veel eten versneld je stofwisseling immers ook en bij weinig eten past je lichaam zich aan waardoor er langer glycogeen in de cellen aanwezig blijft, vertraagd metabolisme.

Maar waar het vooral om gaat is dat je elke 2 a 3 uur dat je wakker bent (bij het opstaan altijd veel eiwiten en voor 't slapen ook) gewoon 50 hoogwaardig eiwit uit voeding moet laden. Je kunt gewoon nooit echt tot massief groeien zonder. Heeft niks met genen te maken, ja, of je moet types als Yuri van Gelder als doel zien, maar dat vind ik maar matig.[/QUOTE]

nou,ik denk dat een hoop mensen tekenen voor een fysiek als Yuri van Gelder,ik weet niet in welk dromenland jij leeft,maar zijn fysiek is voor een hoop mensen niet weggelegd,ben benieuwd naar je pics;)

+1

Op het forum en de kroeg heeft iedereen altijd hogere stats als in de gym zelf :D

Dat valt me zoiezo op

Moet je nog eens kijken naar die 2 foto's en een onderscheid maken..

Der is een groot verschil tot groeien naar een bodybuilder en een model

Ja maar de marky mark fysiek zijn we hopelijk toch wel al voorbij hier in de AAS sectie ;)

Gelijk die amateur dude eruit ziet , wees er maar zeker van dat die gast offseason heftig buff is en shitloads aan carbs binnewerkt. kan natuurlijk ook een genetic freakje zijn die die fysiek heeft gehaald op 500test/400tren en 3000 kcals maar dat lijkt me sterk ...

Daar teken ik trouwens voor , voor die fysiek van die gast, aan mijn grootte is dat zeker 90-95kg aan 5%

wtf op 2 a 3 jaar de fysiek van Yuri van Gelder krijgen? Wie durft de uitdaging aan? :D Zonder as weliswaar... onmogelijk imo

• Topic Starter Topic Starter
Nee, hij gebruikt cocaine.

Terug
Naar boven