Fishstick_19
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 61kg
Wat is het effect als je goed je kcal binnenkrijgt maar je macro's zitten scheef?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel eens een weekje dat ik ze heb verneukt. Zorg iig dat je eiwitten altijd on point zitten voor je massa.
Momenteel zit ik wat minder in KH en vet ivm zondag zuipen. Paar dagen ervoor wordt aangeraden minimaal vet te eten. Dus ben kcal aan het sparen en vet aan het skippen.
[Link niet meer beschikbaar]
- Zorg dat je die dag heel laag in vetten zit. Alcohol remt de vetverbranding en zodra je in een calorieoverschot komt met het drinken, zal je het overschot ook daadwerkelijk opslaan.
- Zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, om te zorgen dat je in ieder geval je spiermassa kunt sparen. Zorg voor magere bronnen, zoals kip, eiwitten, eiwitpoeder, magere kwark, etc.
- Zorg dat je je koolhydraat inname grotendeels beperkt tot vezelrijke groenten.
- Drink zoveel mogelijk drank die laag in kcal is (shots, droge rode wijn, etc.)

- Zorg dat je die dag heel laag in vetten zit. Alcohol remt de vetverbranding en zodra je in een calorieoverschot komt met het drinken, zal je het overschot ook daadwerkelijk opslaan.
- Zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, om te zorgen dat je in ieder geval je spiermassa kunt sparen. Zorg voor magere bronnen, zoals kip, eiwitten, eiwitpoeder, magere kwark, etc.
- Zorg dat je je koolhydraat inname grotendeels beperkt tot vezelrijke groenten.
- Drink zoveel mogelijk drank die laag in kcal is (shots, droge rode wijn, etc.)
Opvallend weinig reacties. Vind het ook wel interessant. En hiernaast, hoe bepaal je dan je ideale macro verhouding. ..