MuscleMeat

Kerk organiseert koranverbranding

Peiling Peiling In Nederland ook doen?

• Ja!

Stemmen: 19 11,1%
  • Ja, vergeet de bijbel trouwens ook niet!

Stemmen: 61 35,7%
  • Nee, dit gaat mij te ver.

Stemmen: 29 17,0%
  • Nee!

Stemmen: 22 12,9%
  • Zou een mooi begin zijn.

Stemmen: 13 7,6%
  • Geloof dien je te respecteren.

Stemmen: 27 15,8%

• Totaal stemmers
    171
Ik heb tot nu toe altijd op jouw bullshit gereageerd.. en waarom? Tja, ik zou het ook niet weten. Trouwens je bent wel "heel erg zeker" van je zaak,.. onderuit halen? Hahahahahahahhahahha, aww wat schattig!

Maar hey, ksssssssht, ik ben allergisch voor jouw gezeik. Je bent te kinderlijk om mee in discussie te gaan.

elke keer wanneer ik vroeg om je uitspraken te verduidelijken, of commentaar te geven op foute logica die jij gebruikt en die ik had aangehaald weigerde je abrupt of kwam je met een zin als "ik geloof op een andere manier als alle anderen en aan mensen zoals jij ga ik dit niet verantwoorden/verduidelijken, want jij bent kinderachtig".

Wat een verhitte discussie hier jongens..

Heb je altijd bij Atheisten vs Theisten discussies, dan lopen de gemoederen nog al eens hoog op en niemand word het ooit eens :p

Vind het grappig hoe mensen hier (Angelus, Snoezepoes...) nog zo verhit door blijven typen. Jezelf lekker aan het opwinden achter je computerschermpje?

Heb je altijd bij Atheisten vs Theisten discussies, dan lopen de gemoederen nog al eens hoog op en niemand word het ooit eens :p

Vind het grappig hoe mensen hier (Angelus, Snoezepoes...) nog zo verhit door blijven typen. Jezelf lekker aan het opwinden achter je computerschermpje?

ik ben geen atheist, ik ben god;)

elke keer wanneer ik vroeg om je uitspraken te verduidelijken, of commentaar te geven op foute logica die jij gebruikt en die ik had aangehaald weigerde je abrupt of kwam je met een zin als "ik geloof op een andere manier als alle anderen en aan mensen zoals jij ga ik dit niet verantwoorden/verduidelijken, want jij bent kinderachtig".

Jup, ik gebruik altijd foute logica.. en jij altijd de juiste? Haha, dat je uberhaupt zo denkt, bewijst maar weer hoe fout jouw gedachtegang eigenlijk is Angelus. Ik heb altijd antwoorden gegeven op jouw vragen, maar uiteindelijk houdt het een keer op, aangezien jouw reacties en je manier van doen gewoon rete-irritant is ja en jij het dus niet eens meer WAARD bent om op te reageren (en al helemaal niet als we into life-questions and opinions willen gaan dicussiere). Ben nog nooit zulke idioten als jij irl tegengekomen, en hopelijk gaat dat ook nooit gebeuren.

En nu houd ik op, ik heb het al tig keer gezegd.. ik weet, maar soms hebben jouw debiele reacties gewoon een reactie nodig. Doei! :D

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Dit is verhit? Geloof me, dan wil je verhit niet meemaken, als je dit al verhit vindt.. maare ja, ik ga stoppen.;)
Moet mijn bed induiken, morgen colleges van 8.45 tot 16.00, pff. Adios allemaal!

Jup, ik gebruik altijd foute logica.. en jij altijd de juiste? Haha, dat je uberhaupt zo denkt, bewijst maar weer hoe fout jouw gedachtegang eigenlijk is Angelus. Ik heb altijd antwoorden gegeven op jouw vragen, maar uiteindelijk houdt het een keer op, aangezien jouw reacties en je manier van doen gewoon rete-irritant is ja en jij het dus niet eens meer WAARD bent om op te reageren (en al helemaal niet als we into life-questions and opinions willen gaan dicussiere). Ben nog nooit zulke idioten als jij irl tegengekomen, en hopelijk gaat dat ook nooit gebeuren.

En nu houd ik op, ik heb het al tig keer gezegd.. ik weet, maar soms hebben jouw debiele reacties gewoon een reactie nodig. Doei! :D

juist, ik heb inderdaad antwoord gekregen de 100 keren dat ik vroeg "waarin geloof jij precies, en op welke manier is dat zo anders dan andere gelovigen":rolleyes:

ik begin stilaan meer en meer te begrijpen waarom je zo zeker bent dat die christenonzin echt is, als je leeft in je eigen wereldje is het namelijk (voor jou althans) ook echt.

Niet zonder kleerscheuren? Sorry, maar zo zie ik deze discussie niet.. en als je deze al zo heftig vindt, vraag ik me af wat je er van gaat vinden als je irl zulke discussies gaat voeren.. Je kan daarnaast tijdens zulke discussies niet zeggen: Persoon A spreekt de gehele waarheid of persoon B spreekt de gehele waarheid. Er is geen 'winnaar', en tegelijkertijd geen verliezer (en eigenlijk gaat het daar ook niet om).

Ik kan wel tegen een paar stootjes, maar daarnaast vind ik wel dat er begrip moet zijn en dat je mensen en hun overtuigingen niet op een brutale, idiote manier moet gaan lopen afkraken. Dat heb ik hier trouwens tig keer gezegd, maarja, uiteindelijk doet iedereen toch wattie wil. Het is meer een "hint", so take it or leave it..

Ik geloof niet dat ik degene bent die zo emotioneel reageert...sterker nog ik heb nergens mijn mening over het geloof geventileerd. Over winnen of verliezen heb ik het ook niet gehad ? We weten pas wie er gelijk heeft als we het loodje leggen toch ? Ik geloof niet, maar heb wel wat parate kennis van de bijbel, heb op een gristelijke en katholieke school gezeten vandaar :) In tegenstelling tot Angelus kon ik al gelijk voor mijzelf denken ;)

Echte discussies ga ik, om de tijd te verdrijven, aan op een "gezellig drukke" zaterdagmiddag op het Scheffersplein met bijvoorbeeld de fijne mensen van Nehemia, terwijl mijn lieve vriendin in de H&M los gaat. Dat zijn vrij pittige discussies kan ik je vertellen. Men verliest zo snel zijn of haar zelfbeheersing over dit onderwerp :D

Hulde voor je incasseringsvermogen maar je weet net zo goed als ik dat zulke discussies nooit ordelijk, fair of gentlemanlike zullen verlopen :rolleyes:

Ik geloof niet dat ik degene bent die zo emotioneel reageert...sterker nog ik heb nergens mijn mening over het geloof geventileerd. Over winnen of verliezen heb ik het ook niet gehad ? We weten pas wie er gelijk heeft als we het loodje leggen toch ? Ik geloof niet, maar heb wel wat parate kennis van de bijbel, heb op een gristelijke en katholieke school gezeten vandaar :) In tegenstelling tot Angelus kon ik al gelijk voor mijzelf denken ;)

Echte discussies ga ik, om de tijd te verdrijven, aan op een "gezellig drukke" zaterdagmiddag op het Scheffersplein met bijvoorbeeld de fijne mensen van Nehemia, terwijl mijn lieve vriendin in de H&M los gaat. Dat zijn vrij pittige discussies kan ik je vertellen. Men verliest zo snel zijn of haar zelfbeheersing over dit onderwerp :D

Hulde voor je incasseringsvermogen maar je weet net zo goed als ik dat zulke discussies nooit ordelijk, fair of gentlemanlike zullen verlopen :rolleyes:
er zit nog een verschil tussen thuis gelovig opgevoed worden en als kind op een katholieke school hebben gezeten;) of geloofde je als 4jarige ook niet in sinterklaas ondanks dat je ouders zeiden dat hij wel bestond?:rolleyes:

er zit nog een verschil tussen thuis gelovig opgevoed worden en als kind op een katholieke school hebben gezeten;) of geloofde je als 4jarige ook niet in sinterklaas ondanks dat je ouders zeiden dat hij wel bestond?:rolleyes:

hahah just breaking your balls a bit Angelus... zonder gekheid...tuurlijk dat is een wereld van verschil, docenten of je ouders...mn vader heeft geleerd dat FC Dordrecht de beste club van de wereld is en dat geloof ik ook nog steeds :p

hahah just breaking your balls a bit Angelus... zonder gekheid...tuurlijk dat is een wereld van verschil, docenten of je ouders...mn vader heeft geleerd dat FC Dordrecht de beste club van de wereld is en dat geloof ik ook nog steeds :p

dat is nog zoiets waar ik het schijt van krijg, voetbalsupporters:roflol:

gemakkelijk zo hé, gelovig zijn en wanneer iemand je shit blootlegt gewoon het weigeren te lezen:)

maar blijf vooral zo voortdoen, om de een of andere reden (een van de zwakheden van intelligente personen is namelijk arrogantie) krijg ik er een kick van om mensen zoals jij voor anderen voor schut te zetten:)

Ach, zo arrogant ben je toch ook weer niet Angelus, diep vanbinnen vind ik je best een bescheiden mens en juist daarom vind ik je zo lief. :kiss:

en dan zijn er natuurlijk ook nog de, om justin bieber gillende, tienermeisjes:D

Daar zie ik de link weer met het Satanisme. Let maar op, vroeg of laat trekt hij z`n masker af( die bek en dat kapsel kan nooit echt zijn ) en komt K`Tulu ons allemaal naar de eeuwige verdoemenis helpen :)

is

Laatst bewerkt:
:O een response van de legendarische klaaswitz :)

Volgens mij wel, maar niet door deze man. Verder zijn er ook nog korans verscheurd voor het witte huis. Bronnen melden dat god erg boos is.

Not done

Laatst bewerkt:
Waarom snap ik geen k*t van wat je hier zegt?

Terug
Naar boven